נשים היסטוריות בהיאבקות

הסדר של הרשימה לא אומר כלום על המקום שלהן כי זה בלתי אפשרי לדרג אותן

פייג׳

המתאבקת הבריטית פייג׳ הייתה בזירת היאבקות לפני שהיא נולדה, היא אחת המתאבקות היותר טובות שיש, היא התחילה לגרום לעולם להבין את הפוטנציאל של היאבקות הנשים אחרי שהמילה "דיווה" הרגה  את היאבקות הנשים ולכן היא בפנים.

עשתה שינוי, פייג' (Wrestling Observer)

צ׳יינה

צ׳יינה שברה מוסכמות, היא הייתה בין הנשים הראשונות שנלחמו נגד גבר והייתה האישה הראשונה להכנס לרויאל ראמבל ולדעתי המקום הזה מגיע לה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נשים, גברים, מה זה משנה. צ'יינה נלחמה מול כולם (profightdb)

מיי יאנג

הקריירה שלה התחיל ב1939, שבעים שנים אחרי היא המשיכה להלחם בקרבות לא רעים בכלל, אני לא יכול לתאר לעצמי כמה טובה היא הייתה בתחילת הקריירה אם בסוף הקריירה היא עדיין הייתה יותר טובה מהרבה מתאבקות ב-WWE.

גם בגיל מופלג הגיחה מדי פעם לזירה, מיי יאנג (pinterest)

בקי לינץ׳

בקי לינץ׳ נותנת קרבות פסיכיים כמעט כל פעם שהיא נכנסת לזירה, היא התחיל להתאבק ב-2002 בגיל 16, יש לה יותר ניסיון מלרוב המתאבקים ורואים את זה. היא באה להיאבקות בגלל תשוקה ולא בגלל כסף או מורשת.

כישרון ותשוקה, בקי לינץ' (אתר ה-WWE)

שארלוט פלייר

בתור ה"בת של" הציפיות ממנה בשמיים, יש מאחורייה מורשת מרשימה, וכנראה תרצחו אותי על מה שאני אומר אבל היא עושה את זה יותר טוב מאבא שלה והיא לא רק שומרת על מורשת פלייר אלא משפרת אותה.

אבא הדביק בחיידק, שארלוט (Wrestling Observer)

רוזמרי

היא נולדה בוויניפג בקנדה, היא הייתה עם תואר אקדמי אבל החליטה לעזוב הכל ולרדוף אחרי החלום להפוך למתאבקת מקצועית, הדמות שלה עמוקה ואפלה שרואים שהושקעה בה הרבה מחשבה, הקרבות שלה מדהימים ואני מת על הסגנון שלה והמוטיבציה שלה.

אפלה, מיסטית ונותנת בראש. רוזמרי (pinterest)

אסקה

אסקה מתאבקת מעולה, היא כובשת כל פסגה שניצבת מולה, הקרבות שלה בנויים יפה, היא חלק משינוי גדול שאנחנו ניצבים מולו כיום שבו נשים מתאבקות לא פחות טובות מגברים ובנוסף, היא ניפצה את השיא של גולדברג.

מיפן באהבה, אסקה (whatculture)

מיקי ג׳יימס

היא אחת המתאבקות היחידות שעזבו את ה-WWE וחזרו לחברה, אבל לדעתי היה עדיף שהיא תישאר ב-TNA, אומנם היא זכתה בשש אליפויות ב-WWE אבל ב-TNA היא נתנה קרבות פסיכיים שלא מביישים אף אחד ב-WWE. עוד סיבה שהיא ברשימה היא כי היא שמה פס על וינס מקמן, היו הרבה מקרים בקריירה בהם היא עשתה דברים שלא היו חלק מהתסריט של הקרב והסתכנה בפיטורים והיא בין היחידות שאי פעם עשו את זה.

עולם משלה, ג'יימס (sportskeeda)

ליטה

אנשים זוכרים אותה כתור מי שיצרה את ההארדיז אבל היא הרבה יותר מזה הקרבות שלה מעולים, הסטוריליינז שלה מדהימים והיא ביחד עם טריש סטרטוס הובילו מהפכה ליחס של וינס לנשים.

אחת החלוצות בעידן המודרני, ליטה (pinterest)

טריש סטרטוס

האישה הזאת היא האלילה של היאבקות הנשים, בלעדיה כנראה רק ארגוני נישה היו מכילים קרבות נשים ורוב הרשימה הייתה לא רלוונטית, ואני בוחר בה למתאבקת הכי גדולה בכל הזמנים, היא לא סתם מתאבק! היא היאבקות הנשים.

השם שהכי מזוהה עם הדיוויז'ן הזה, סטראטוס הייתה זו שבזכותה החלו להתייחס גם לנשים כמתאבקות לגיטימיות (fanpop)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort