פרי-דראפט

ה-"מוק דראפט" היא מסורת אמריקאית מסורתית שמשתתפים בה כמעט כל הפרשנים המכבדים את עצמם אך הם בדרך כלל מתחילים כמה חודשים לפני הדראפט. אני החלטתי להקדים אותם במקצת ולעשות אחד מוקדם ביותר.

בחירה מס' 1#: האטלנטה הוקס בוחרים: לוקה דונצ'יץ', שוטינג גארד/סמול פורוורד, ריאל מדריד.

הגארד/פורוורד הורסטילי של ריאל מדריד הוא כישרון גדול מידי בשביל לא לקחת בבחירה הראשונה בדראפט. הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שבגיל הזה הרוויח מקום קבוע בחמישייה הפותחת של הבלאנקוס, מזכיר מעט את ריקי רוביו וברצלונה. למרות שרוביו לא הפך לכוכב באף מובן, הסטטיסטיקה שמעמיד דונצ'יץ' טובה בהרבה ממה שרוביו אי פעם העמיד: דונצ'יץ' קולע כמעט 17 נקודות למשחק, רוביו אף פעם לא קלע יותר מ-9.6, אחוזים טובים יותר בכל הטווחים, יותר ריבאונדים ופחות איבודים ממנו. זאת ועוד, המסגרת שלו מתאימה ל-NBA, 203 ס"מ והוא לא צנום בכלל. גם ההתאמה שלו להוקס היא טובה מאוד. אני מסכים שדניס שרודר צריך את הכדור בידיו בשביל להיות אפקיטיבי ויש תהיות רבות על האם שני יעבדו בקו האחורי ביחד, אך אני מאמין שגם שרודר עצמו יודע שהוא לא יכול להוביל כדור לקבוצה ששואפת להגיע רחוק. לסיכום, השחקן שריאל החתימה לחוזה ארוך טווח כבר בגיל 12 כבר הראה שיש לו קרח בעורקים לאחר זריקות אדירות בכמה משחקים קריטיים ביורוליג נראה כמו השחקן בן 18 הכי טוב שהיה אי פעם ביורוליג, ההוקס צריכים לבחור בו ולא להסס.

החיה הסלובנית ברגע נוסף של אושר (yahoo)

בחירה מס' 2#: הדאלאס מבריקס בוחרים: דיאנדרה אייטון, סנטר, אריזונה.

ה-"וויילד-קאט" משחק באופן לא שפוי בעונתו הראשונה באריזונה. סט הכישורים שלו מתאים לעמדת הסנטר המודרני: "פריים" מצוין (113 קילוגרם, 216 ס"מ), מאוד יעיל (מקום ראשון ב-PER בכל הקונפרנס הענק שלו עם יותר מ-32, אחוזי יעילות מצוינים גם בריבאונד וזריקות מהשדה) ויכול לרווח את הפרקט (יותר מ-30% מאחורי קשת השלוש, קלעי מצוין מחצי-מרחק וקלעי עונשין טוב מאוד לרמת הקולג עם יותר מ-70%). המבריקס ישמחו לשלב אותו עם הגארדים הצעירים סמית' ג'וניור ופארל במשחק ה"פיק 'נ' רול" שהוא משחק באופן כל כך עקבי עם הגארדים באריזונה. למרות שנוויצקי לא יישאר לעוד הרבה זמן, הצמד של דירק@אייטון נראה מסקרן במיוחד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בחירה מס' 3#: האורלנדו מג'יק בוחרים: טריי יאנג, קומבו-גארד, אוקלוהומה.

"בייבי-סטף קרי" פרץ לאחרונה לסצנה בשל השלשות שהוא קולע ממגרש החנייה והאתלטיות המרשימה שהוא מראה כל משחק ומשחק. יאנג מצעיד בגאווה את ה"סונרס" למאזן של 12-1 והוא שובר שיאים כמו צלחות יווניות בטברנה הומה אנשים. רק לאחרונה הוא שבר את השיא של משחקים רצופים עם 20+ נקודות בהיסטוריה של אוניברסיטת אוקלוהומה עם 12 בניצחון המוחץ על היריבה העירונית, אוקלוהומה סטייט. "זה הביטחון שהוא משחק איתו… חלק יקראו לזה "פלייר" אך חלק יבינו שמה שהוא עושה זה בשביל להגביר את היצריתיות שלו… הוא לא ייאמן" אמר עליו כוכב הגולדן סטייט ווריורס, וורדל "סטף" קרי. גם כאן ההתאמה שלו למג'יק היא טובה מאוד. המשחק שלו והמשחק של אלפריד פייטון הם בקטבים שונים לגמרי. יאנד הוא שחקן התקפי ואגרסיבי שהכדור מחליק לו מהיד כמו מים ממעיל גשם, מכדרר כמו אשף וקולע מכל הטווחים בנוסף למהירות וזריזות מרהיבה. מאידך, אלפריד פייטון הוא שחקן "ביישן" ופסיבי, לא מנהיג דגול ועול בצד ההתקפי. ההגנה שלו היא יותר טובה בקצת משל יאנג, אך זה היתרון היחיד שיש לו עליו.

בחירה מספר 4#: הממפיס גריליז בוחרים: מייקל פורטר ג'וניור, קומבו-פורוורד, מיזורי.

בתחילת השנה, רבים האמינו שפורטר ג'וניור ייבחר בבחרה הראשונה בדראפט 2018, אך הפציעה הממושכת שלו שהשביתה אותו לזמן רב פגעה במנייה שלו, אך אני מאמין שממפיס תיקח "סיכון" (במרכאות גדולות) על השחקן נוטף כישרון מ"מיזזו". הוא בגובה של סנטר (210 ס"מ בקירוב) אך מכדרר כמו רכז. הוא שיחק מצוין במדי הנבחרת האולימפית כאשר העמיד ממוצעים של 30/10/5 (נק',ריב',אס') והראה יכולות מנהיגות ברמה גבוהה. לבחור גם יש אינטליגנציית כדורסל גבוהה מאוד, אטריבוט שרבים נוטים להתעלם ממנו, אך אם נסתכל בעין הנץ יש דברים רבים שאוהד הממוצע לא ראה עדיין מפורטר, אך ברור לכל הסקאוטים שהוא יהיה שחקן מצוין, מפני שהם עדיין משאירים אותו בטופ 5 שלהם עדיין. (דראפט אקפספרס שנחשב אתר קשוח מאוד לאנשים שנפצעים שם אותו במקום החמישי שלהם נכון לכרגע). לגריזליז אין עדיין כיוון מסוים, ולכן אני מאמין שהם יבחרו לפי רמת כישרון ופחות לפי התאמה לקבוצה הנוכחית שלו. הסתכלות חכמה לעתיד.

בחירה מספר 5#: הבוסטון סלטיקס בוחרים: מוחמד במבה, סנטר, טקסס.

יש המאמינים שבמבה הוא שחקן מלוטש יותר מדיאנדרה אייטון, אך כולם מסכימים שבמבה הוא מפלצת פיזית שיכול להועיל לכל קבוצה בשנייה שיעלה על הפרקט. ה"לונג-הורן" מעמיד ממוצעים מפלצתיים של 12 נקודות ו-10 ריבאונדים בקירוב ויעילות מעל המצופה. אך במבה הוא לא רק סטטיסטיקה יבשה, הוא מגן מצוין וזריז מאוד בצד ההגנתי. רואים את בסרטוניי ההיילייט שלו שמלאים בבלוקים אימתניים שמוחמד מריח מקילומטרים וגם בסטטיסטיקה המתקדמת: מקום ראשון בריבואנד פלוס מינוס, אחוזי ריבאונד הגנה, 4.5 בלוקים למשחק! (מוביל את כל ה-NCAA) וגם מקום ראשון באחוזי ריבאונד טוטאליים. הייתי קרוב ללבחור את מרווין באגלי כאן, אך במבה יותר מתאים לבוסטון הנוכחית, שלא צריכה יותר פורוורדים!!!

לסיכום, למרות שהמוק הזה מוקדם מאוד, אני מאמין שחלק מהבחירות ייפלו במקומות שנבחרו כאן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort