UFC 219: נורמגומדוב עם ניצחון 24 ברציפות, סייבורג שמרה על התואר בנשים

האירוע ה-219 של ה-UFC לאומנויות לחימה משולבות הסתיים הלילה (בין שבת לראשון) כשבמוקד כריס סייבורג שמרה על אליפות משקל הנוצה עם ניצחון על הולי הולם בהחלטת שופטים. חאביב נורמגומדוב המשיך ברצף הניצחונות עם ניצחון בהחלטת שופטים על אדסון ברבוסה ודן הוקר עשה צעד חשוב עם ניצחון בגיליוטינה על מארק דיאקסי.

משקל חצי בינוני: ניל מאגני גבר בהחלטת שופטים על קרלוס קוניט

הקרב הפותח של האירוע סיפק מלחמה מסקרנת בין האלוף לשעבר לבין האנדרדוג שנחשב לאובריטייד במפעל. מאגני הצליח לשים עם ידו על העליונה כשבסיום השופטים החזירו פה אחד כי הוא המנצח. במהלך הקרב מאגני שלט מההפתחה והיה קרוב מספר רגעים מלהכניע את היריב. קוניט לא וויתר בקלות והציג כמה שילובים יפים, אך נכנע להפלות של מאגני שניצחו עברו את המשחק ושלחו אותו צעד נוסף לעבר התואר, עליו הוא חולם.

ניל מאגני במהלך נהדר (USA TODAY)

משקל קש: קרלה אספרזה ניצחה בהחלטת שוטים את קנטיה קלבילו

קלבילו חיפשה ניצחון נוסף שימשיך את המסע הניצחונות שלה בטורניר, אך נתקלעה הפעם ביריבה עם הרבה ניסיון שרוצה לקחת את החגורה אליה. אספרזה עצרה את רצף הניצחונות של יריבתה והנחילה לה הפסד ראשון במפעל. במהלך הקרב אספרזה התחילה נהדר ונראתה בכושר טוב יותר מהיריבה, אך לאט לאט אפסרזה נכנסה לעניינים ובסוף הסיבוב הראשון כבר הראתה ניצוצות של העומד לבוא. בסיבובים הבאים אספרזה לקחה שליטה, בלמה ניסיות מהפך של קלבילו שכמעט הצליחה להכניע אותה. בסיום אספרזה זכתה עם החלטת שופטים והורידה במעט את העץ הגבוה שקלבילו טיפסה עליו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אספרנזה מנצחת את קלבליו (USA TODAY)

משקל קל: דן הוקר הכניע את מארק דיאקסי

הלוחם הגונגולזי הפסיד רק פעם אחת עד האירוע ונחשב ללא ספק לאחד שעומד ללכת על התואר של קונור מקרוגר הבלתי מעורר, אך הפעם הוא עמד מול לוחם אנגלי חכם ומנוסה שהצליח לשבור את מהלך הקרב עם הכנעה גדולה. בסיבוב הראשון הלוחמים בחנו אחד את השני, הוקר ניסה להכניס הוקים ליריב, אך דיאקסי זיהה זאת והצליח להגן. לקראת סוף הסיבוב הוקר היה קרוב להיכנס לנעילה ולגמור את הקרב, אך היריב הגונגולזי השתחרר וסיים את הסיבוב עם כמה מכות לראשו של הוקר. בסיבוב השני דיאקסי פתח בטירוף ולא הפסיק לשלוח אגרופים ובעיטות לכיוון הוקר, שהצליח לבסוף להשתחרר ותפס את היריב לגליוטינה ענקית שגמרה את הסיפור בשניות.

הוקר חוגג ניצחון מפתיע (USA TODAY)

משקל קל: חאביב נורמגומדוב גבר בהחלטת שופטים על אדסון ברבוזה

הלוחם הרוסי לא מתכוון לעצור לרגע ואחרי קרב טוב שהציג מול הברזילאי, הוא מכוון רק למקרוגר שיכול להרגיש מאויים מהמתמודד שפשוט לא מצליח להפסיד. הקרב התנהל בשליטה מלאה של נורמגומדוב שניסה שוב ושוב להכניע את הברזילאי בדרכים שונות, ברבוזה ניסה להגיב וכמעט הפתיע את הרוסי. נורמגומדוב התעורר בסיבוב השני והיה קרוב מאוד לסיים את הקרב, אך פספס מכה גדולה והקרב הלך לסיבוב שלישי. בסיבוב האחרון הרוסי המשיך להראות טוב ולשלוט כל הדרך לזכייה בקרב אחרי החלטת השופטים.

חאביב שלט בקרב ללא עוררין (USA TODAY)

אליפות משקל נוצה נשים: כריס סייבורג שמרה על התואר אחרי ניצחון בהחלטת שופטים על הולי הולם

בקרב המרכזי של האירוע עלתה מחזיקת האליפות במשקל נוצה לקרב מסקרן מול המועמדת מספר אחד לתואר, האמריקאית הולם. אחרי קרב די צמוד, האלופה שמרה על התואר שלה כשהשופטים העניקו לה את הניצחון. כבר מפתיחת הקרב האמריקאית שלטה והכתיבה את קצב ומהלך הקרב, אך בתוצאות עצמן הברזילאית הייתה פשוט טובה יותר ועם מספר קומינציות נהדרות שכמעט וסיימו את הקרב עוד קודם, זכתה בנקודות והצליחה לשמור על התואר שלה לפחות עד הקרב הבא.

סייבורג שולחת מכה קשה להולם (USA TODAY)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort