הטובה בעיר: מילאן בחצי הגמר אחרי 0:1 על אינטר בדרבי לוהט

רבע הגמר בגביע האיטלקי נמשך הערב (רביעי) כשמילאן עלתה לחצי הגמר עם 0:1 קטן גדול מול אינטר בדרבי לוהט שנגמר רק בהארכה אחרי שער נהדר של פאטריק קוטרונה.

המשחק נפתח נהדר מבחינת הרוסנארי שהיו הראשונים לשבור את הקרח ואחרי כמעט 20 דקות היו קרובים ליתרון אחרי שבונאוונטורה הגביה כדור חכם לרחבה, שם אנדנוביץ' הקדים את כולם והדף לקרן. חמש דקות מאוחר יותר אינטר כבר חגגה אחרי שאיבן פרסיץ' בעט כדור שפגע בראנוקייה ונכנס, השופט נעזר בהילוך החוזר והכריז כי השער פסול. 4 דקות עברו והאנדנוביץ' שוב הציל את הנאנזורי שכמעט ספגו אחרי בעיטה נהדרת של סוסו. לקראת סוף המחצית, האורחת הייתה שוב קרובה לחגוג כשמאורו איקרדי הגיע ראשון לכדור ונגח טוב, אך החוצה והקבוצות ירדו למחצית ב-0:0.

גיאקומו בונאוונטורה תופס את הראש (מילאן אתר רשמי)

בפתיחת המחצית השנייה הנאנזורי הגיע למצב נהדר כשמריו היה קרוב לכבוש, אך החמיץ וראה את אנטוניו דונארומה עם הצלה גדולה שולח את הכדור לקרן. מיד אחר כך הרוסונארי הגיבו וגם אחרי הזדמנויות נהדרות של סוסו ובונאוונטורה, עדיין לא הצליחה למצוא את הרשת. הקבוצה של ג'אנרו גאטוסו המשיך ללחוץ ובדקה ה-90 כמעט הכריעה את המשחק, אך סוסו שוב שלח את הכדור החוצה והמשחק הלך להארכה.

ההארכה במשחק נפתחה בצורה מאוד מאוזנת, שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבים כדי להגיע להערכה, אך ללא הצלחה. לקראת השריקה לסיום המחצית בהארכה, סוסו קיבל כדור, סובב אותו לרחבה, שם פאטריק קוטרונה הגיע ראשון, שלח את הכדור לרשת והקפיץ את כל אוהדי הקבוצה לחגיגה גדולה ושלח את קבוצתו לחצי הגמר.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
גאטוסו מתרגל לעמדת המאמן בדרבי (מילאן אתר רשמי)

דקה 19: מצב טוב למארחת. אחרי פתיחה שקטה של שתי הקבוצות, גיאקומו בונאוונטורה הגביה כדור נהדר למרכז הרחבה, קאליניץ' ניסה להגיע לכדור, אך סאמיר האנדנוביץ' הגיע ראשון ושלח את הכדור לקרן.

דקה 24: השופט פוסל לאינטר שער. קרן של אנטוניו קאנדרבה הגיע לראשו של ראנוקיה שנגח לרוחב, איבן פארסיץ' הגיע ראשון בעט, הכדור פגע בראנוקיה ונכנס. השופט נעזר בהילוך החוזר והחליט כי ראנוקיה בנבדל והשער הנפסל.

אנטוניו קאנדרבה חוטף כדור (מילאן אתר רשמי)

דקה 28: עוד מצב נהדר למילאן. סוסו קיבל כדור נהדר ומ-20 מטרים מהשער, הניף את הרגל וניסה את מזלו, הכדור הלך לכיוון הקורה השמאלית, אך האנדנוביץ' קפץ נהדר והציל ברגע האחרון.

דקה 33: ז'ואה מריו קיבל כדור ומיד עם מסירה חכמה העביר פנימה למאורו איקרדי שהכניס את הרשת ושלח את הכדור ממש קרוב לקורה והחוצה.

אנטוניו דונארומה עם מחצית טובה (מילאן אתר רשמי)

מחצית שנייה

דקה 60: מצב נהדר לנאנזורי. מריו קיבל כדור נהדר ברחבה ומרחבת החמש בעט, אך ראה את אנטוניו דונארומה מגיב נהדר ושולח את הכדור לקרן עם הצלה ענקית.

דקה 63: הרוסונארי הגיבו בחזרה. סוסו קיבל כדור נהדר לתוך הרחבה ומשם הניף את הרגל והכדור שרק ליד הקורה הימנית והחוצה.

סאמיר אנדנוביץ' הודף את הכדור (מילאן אתר רשמי)

דקה 65: עוד מצב אדיר למילאן. בונאוונטורה קיבל הזדמנות פס כשכדור הגיע אליו ומשישה מטרים הוא שלח אותו חזק והרחק מעל השער. החמצה ענקית.

דקה 80: מצב גדול לרוסונארי. סוסו נשלח עם כדור גדול לתוך החרבה ומשם חתך לאמצע ושלח בעיטה שפגעה באחת משחקני ההגנה, שינתה את הכיוון והייתה רחוק רק כמה סנטימטרים מלהיכנס פנימה.

ניקולה קאליניץ' שומר על הכדור (מילאן אתר רשמי)

דקה 90: מילאן הייתה קרובה להכרעה. האקן צ'אלהנולו קיבל כדור ארוף נכנס לרחבה, מסר לסוסו שבעט פעם ראשונה על שחקן היריבה ופעם שנייה ניסה לכבוש אך הכדור הלך החוצה.

הארכה

דקה 104, מילאן עולה ל-0:1: ממש לקראת סוף המחצית הראשונה בהארכה, הרוסונארי מצאו את הרשת. סוסו קיבל כדור באגף ימין, חתך לאמצע וסיבב לרחבה, שם פאטריק קוטרונה נותר לבדו ומקרוב שלח בקלות לרשת.

פאטריק קוטרונה כובש (מילאן אתר רשמי)

דקה 117: הרוסונארי כמעט סגרו סיפור. סוסו קיבל כדור, עבר את נאגטומו, נכנס לרחבה והוציא רוחב נפלא, קוטרונה פספס במעט והכדור שרק ליד קו השער והלך החוצה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort