התאקלמות (לא) קלה

לאחר עונה לא כל כך טובה בעונה הקודמת, בלשון המעטה, במכבי ת"א (כדורסל) החליטו לעשות מהפך בסגל והחליפו את כל השחקנים מהעונה המאכזבת כולל בין היתר שחקנים כמו גיא פניני, יוגב אוחיון, גל מקל ועוד, שחקנים שהובילו את הקבוצה בעונות הקודמות וככל הנראה בהנהלת מכבי יצרו זעזוע בזה שהעזיבו אותם. העונה מכבי הביאה את נבן ספאחיה, מאמן מוכח שהייתה לו קדנציה טובה בעונת 2006/7 וחזר אחרי ניסיון שצבר בהמשך השנים, בין היתר לאחר שהיה עוזר מאמן בקבוצת אטלנטה הוקס מליגת  ה-NBA משנת 2014. העונה הנוכחית נראית הרבה יותר טוב מהעונה הקודמת כאשר בליגה הישראלית מכבי החזירה את כוח ההרתעה שלה שהיה חסר לה משנת 2014, השנה שבה זכת באליפות המדינה בפעם האחרונה, מעונת 2014/5 מכבי לא הייתה קבוצה כבעבר, קבוצה שקבוצות אחרות באו אליה כדי לא לצאת בסיום מובסים ומעטה באו עם הרגשה שזה מציותי לנצח.

לאחר שרבים מהסגל של העונה שעברה עזבו, במכבי הביאו שחקנים שמובילים אותה למקומות טובים בליגה, לפחות כרגע. היא ממוקמת במקום הראשון ללא עוררין עם הפסד אחד בלבד וגם ביורוליג היא נמצאת במקום טוב, המקום השישי. מכבי הביאה שחקנים כגון פייר ג'קסון בתפקיד הרכז, תפקיד שמאז טייריס רייס היה לא מי שימלא אותו כמו שצריך. נוריס קול, שחקן בתפקיד השוטינג גארד (עמדה 2), שחקן עם עבר של שנים טובות וניסיון בליגת ה-NBA  ועוד שחקנים טובים ומה שחשוב שהשחקנים התחברו אחד לשני בניגוד לשנים קודמות ולכל תפקיד במגרש יש שחקן טוב שיכול למלא אותו.

לאחר שמכבי שיחררה המון שחקנים שחלקם גם ישראלים היא הייתה צריכה להביא שחקנים מהזירה המקומית שיחליפו אותם, שחקנים מוכחים וגם ישראלים או מתאזרחים שיוכלו למלא את המשבצת של אלה שעזבו בדרך הטובה ביותר הם החזירו את ג'ייק כהן ואלכס טיוס וקנו את ג'ון דיבארתולומיאו ממכבי חיפה ואת כראם משעור מבני הרצליה.

דיבארתולומיאו ומשעור שהיו מהשחקנים המובילים והבולטים בקבוצותיהם הקודמות. ג'ון היה בין השחקנים המובילים בחיפה שהובילו את הירוקים לגמר אליפות המדינה, אך ברגע המאני טיים, בגמר, לא בא למשחק וחיפה הפסידו להפועל י-ם, אבל בכל זאת נבחר לשחקן העונה בליגה. משעור היה בין השחקנים המובילים בהרצליה והציג מספרים יפים בעונה שעברה עם ממוצע של 14.5 נק' ו-10.3 ריב' למשחק ושימש גם כקפטן של הרצליה באותה עונה. מאז ששני השחקנים עברו למכבי הם לא באמת קיבלו את ההזדמנות לשחק ביורוליג ומקבלים מעט דקות ומשחקים לרוב בליגה. בארץ דיבארטולומיאו מעמיד משחקים טובים של 20-10 נק' במשחק ונשאלת השאלה למה במפעל האירופי הוא לא מקבל את ההזדמנות שמגיעה לו? יכול להיות שספאחיה לא מאמין בו? כראם משעור עד עכשיו לא מצליח למצוא את מקומו אצל הצהובים גם בליגה וגם כשמקבל את הזדמנות מתקשה לקלוע ומעמיד ממוצע של בערך 4 נק' למשחק, אבל כראם לא משחק בכל משחק. לסיכום אחרי שמכבי החליפו את כל סגל השחקנים שלה והיו צריכים להביא שחקנים ישראלים לאלה שעזבו, הם הביאו את ג'ון דיבארתולומיאו וכראם משעור, דיבארתולומיאו מקבל דקות בליגה ונראה טוב בדקות שמקבל, מנגד לא מקבל מספיק דקות ביורוליג ולפי דעתי זה חבל כי הוא יכול לעזור למכבי גם שם, אולי לא יתרום כמו בליגה אבל בכל זאת יכול לתרום. כראם משעור לא מקבל הרבה הזדמנויות, אבל כשהוא כן מקבל הוא לא תופס בשתי ידיים ולא מעמיד נתונים כמו שצריך ויכול להיות שאולי צריך לשחרר אותו.

עדיין לא מצליח להשתלב, כקם משעור (דף הטיווטר של ליגת ווינר)

מכבי ידועה בחוסר הסבלנות שלה לשחקנים ישראלים כגון: דגן יבזורי, יובל נעימי ועוד, שבקבוצות קודמות שחקו טוב ושהגיעו למכבי ת"א לא קיבלו צ'אנס וחבל, מכבי זאת קבוצה ישראלית והיא צריכה לתת לשחקנים ישראלים לשחק ולהתפתח וככה גם הנבחרת תרוויח מזה והיא תוכל להשתפר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort