וולקאם באק, פתיח: גלאטסראיי הביסה 3-1 את גוזטפה במשחק קצבי ונפלא

ליגה טורקית-מחזור 17

המשחק המרכזי במחזור המשחקים הנוכחי הפגיש בין גלאטסראיי שנמצאת במקום השלישי בטבלה ערב המחזור לבין גוזטפה שנמצאת במקום השישי. שתי הקבוצות צמודות במספר הנקודות בטבלה, 32 ו-30 בהתאמה, ורצו לנצח כדי לעלות למקום הראשון בטבלה. גלאטסראיי פיטרה לאחרונה את מאמנה מתחילת העונה הקרואטי איגור טודור (מגינה לשעבר של נבחרת קרואטיה), אחרי שהפסיד בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה והנהלת הקבוצה החליטה לזעזע את השורות במהלך לא מובן אך די רגיל במחוזות הקבוצה הטורקית שדי התרגלה לאכזבות ולמהלכים קיצוניים במהלך השנים האחרונות, והחליטה למנות את המאמן הטורקי הוותיק פתיח טרים בן ה-64 שחוזר לקדנציה רביעית בקבוצה אחרי שלא היה בקבוצה ארבע שנים בעקבות כהונתו כמאמן הנבחרת הלאומית של טורקיה שגם כן די התרסקה ולא הצליחה לעלות לטורניר משמעותי במהלך תקופתו. אצל גוזטפה שדי מפתיעה בעונתה הטובה ובשורותיה משחק מיודענו, אוסקר סקאריונה, שחקנה בעונה שעברה של מכבי תל אביב. בשורות גוזטפה משחק אחד הכובשים הבולטים בליגה, אדיס ג'חוביץ' המקדוני שכבש עד כה 13 שערים (וממול כבש בפיטימבי גומיס הוותיק 14 שערים בקרב ראש בראש של הכובשים המצטיינים בליגה) ונמצא בעונה נהדרת מבחינתו שבה הוא מוביל את הקבוצה המפתיעה מאיזמיר לעונה מצוינת עד כה.

הקהל הגיע בהמוניו למשחק החזרה של המאמן האהוב. קרדיט: (עמוד הטוויטר של גלאטסראיי)

מחצית ראשונה-

פתיחה סוערת בעלי סמי יין. כבר בדקה ה-8 פנדל לזכותה של גוזטפה אחרי עבירה של פרננדו מוסלרה שוערה של גלאטסראיי על שחקנה של האורחת. מוסלרה נכנע לבעיטה נהדרת של אדיס ג'חוביץ' הכובש המצטיין של האורחת שהעלה את מאזן שעריו ל-14. מוסלרה גם ספג כרטיס צהוב בנוסף. גלאטסראיי לא הורידה את הראש והמשיכה לתקוף בזעם על שערה של גוזטפה בניסיון להשוות בכמה הזדמנויות טובות של גומיס וסופיאן פגולי שהחמיצו מקרוב. גלא חזרה בדקה ה-18 כשהשוותה את התוצאה ל1-1 אחרי דאבל פס נהדר ברחבה בין בפטימבי גומיס לבין רודריגס שהכניע את שוער גוזטפה והכניס את הקהל המקומי לטירוף. רודריגס המשיך לנסות ולהבקיע את שערו השני במשחק כשניסה את מזלו מחוץ לרחבה בבעיטה מסובבת אך מחוץ לשערו של בטו. הזדמנות נוספת לזכותה של הקבוצה הביתית בדקה ה-27 שהמשיכה במכבש הלחצים על שערה של גוזטפה כשהפעם היה זה תורו של גומיס להחמיץ ממצב קורץ מול השוער. מייקון מגינה של גלאטסראיי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-33 אחרי עבירה על שחקנה של גוזטפה מחוץ לרחבה. חילוף ראשון אצל המארחת כאשר גארי רודריגס שהיה הבולט בשורות גלא יצא אחרי פציעה מוקדמת ובמקומו נכנס יאסין אוזטקין. צהוב נוסף נשלף לחובת שחקנה של גלאטסראיי כשפרננדו נרשם הפעם בפנקסו של השופט אחרי שתפס בחולצתו של שחקן היריבה בדקה ה-43. מחצית ראשונה עם כדורגל מצוין בעיקר מצידה של גלאטסראיי ששלטה במשחק למרות שספגה.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רודריגס כבש שער נהדר לפני שנפצע. (קרדיט: דף הטוויטר של גלאטסראיי)

מחצית שניה-

המחצית נפתחה עם לחץ אדיר של גלא והחמצה נוספת מקו השער של גומיס שפשוט לא מספיק חד ליד השער. מתפרצת קטלנית של המארחת בדקה ה-50 אחרי מסירת עומק נפלאה של פרננדו לעבר בלהנדה שהמשיך לגומיס שהחמיץ שוב. גלא עלתה ל2-1 בדקה ה-53 אחרי הגבהה נהדרת של  יוסוף בלהנדה שפשוט היה נהדר במשחק אל עבר ראשו של המחליף יאסין אוזטקין שנגח בעוצמה מתוך הרחבה אל תוך שערו של בטו הוותיק שנכנע לבסוף אחרי אין ספור התקפות. אוזטקין לא הסתפק בשער הנפלא שכבש וניסה לכבוש שוב מתוך הרחבה הפעם עם הרגל אך הכדור התגלגל מחוץ לשערו של בטו. ההגנה של גוזטפה נראתה חסרת אונים ממול התקפות הזעם של גלאטסראיי שפשוט לא הפסיקה להתקיף. חילוף ראשון אצל האורחת כשאוסקר סקאריונה מיודענו נכנס למגרש בדקה ה-57 במקומו של רוטמן שהיה חלש. קוראי גונטר זכה לכרטיס צהוב למרות שישב על ספסלה של גלאטסראיי אחרי שהתפרץ על השופט בטענה שהגיע פנדל לזכות המארחת. חילוף שני אצל האורחת כשלאו נכנס במקומו של טנג'ו בדקה ה-66. ובינתיים 3-1 לזכות גלאטסראיי בדקה ה-69 אחרי בעיטה חופשית מושלמת של מייקון שניצל עבירה שנעשתה על גומיס והבקיע שער נפלא למארחת. כרטיס צהוב נשלף לעברו של אנדרה קאסטרו שחקנה של גוזטפה בדקה ה-72 אחרי שהעיר לעזיז שחקנה של גלאטסראיי על הדחיפה הגסה שהוא ביצע עליו והשופט לא היסס בעקבות תגובתו המוגזמת. חילוף נוסף בשורות גלא בדקה ה-76 כשיוסוף בלהנדה המצוין פינה את מקומו לטובת סלצ'וק אינאן. הזדמנות נהדרת הייתה לאוסקר סקאריונה בדקה ה-77 שקיבל מסירה נהדרת מג'חוביץ' אבל איבד שיווי משקל ופיספס הזדמנות לצמק את התוצאה. חילוף שלישי אצל גוזטפה בדקה ה-82 כשיוהאן גופראן שחקנה לשעבר של בורדו הוחלף ע"י נביל גילאס. חילוף אחרון התבצע אצל גלא כשפרננדו נפצע ופונה על אלונקה בדקה ה-89 ובמקומו נכנס סינאן. שיתוף פעולה נהדר בין מייקון ליאסין הסתיימה בבעיטה טובה של המחליף שנהדפה לקרן. מנגד ניסיון מתפרצת של גוזטפה שהתחילה אצל גילאס שנכנס והיה נהדר שמסר לסקאריונה ששוב לא היה מספיק חד מוסלרה שעצר אותו בקלות. המשחק נגמר בתוצאה 3-1 לזכות גלאטסראיי שהציגה משחק מעולה בקאמבק המחודש של מאמנה פתיח טרים ועלתה למקום השני בטבלה נקודה אחת בלבד אחרי פנרבחצ'ה שמובילה עם 36.

 

המחליף העלה את גלא ליתרון בשער נפלא. (קרדיט: דף הטוויטר של גלאטסראיי

הרכב גלאטסראיי: מוסלרה, דינאייר, מייקון, סרדר, לינס, פרננדו (סינאן 89), נדיי, פגולי, בלהנדה (אינאן 76), רודריגס (אוזטקין 34), גומיס.

הרכב גוזטפה: בטו, טנג'ו (לאו 66), קוסאנוביץ', פייברנס, סאברי, סלצ'וק, רוטמן (סקאריונה 57), קסטרו, חליל, גופרן (גילאס 82), אדיס ג'חוביץ'.

 

מייקון קינח עם בעיטה חופשית מושלמת. קרדיט: טוויטר גלאטסראיי

תוצאות נוספות מהמחזור ה-17 היום:

קארבוקאספור-טרבזונספור 1-1

כבש לקארבוקאספור: יאטאברה 74 כבש לטרבזון: אילמאז 80.

 

קייסריספור-ייני מלטיאספור 1-0

כבש למטיאלספור: בוטייב 45

 

קאסימפאשה-באשקשהיר 2-1

כבש לקאסימפאשה: סארי 43 כבשו לבאשקשהיר: ויסקה ,3 מוססרו 70

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort