והיא עולה: מכבי ת"א תפסה את המקום השלישי

מחזור 15- ליגת העל בכדורגל

פרי גיים-

מכבי ת"א מארחת את עירוני קריית שמונה במגרשה הביתי שבנתניה למשחק חשוב מאוד מבחינתה. הצהובים רוצים להמשיך במומנטום המצוין שבו הם נמצאים אחרי הזכייה בגביע הטוטו והניצחונות החשובים על הפועל ב"ש ובמחזור הקודם על בית"ר ירושלים בטדי. לעומתם, הקבוצה הצפונית מגיעה אחרי הפסד משפיל בבית לקבוצת התחתית מרעננה ובתקופה פחות טובה לאחרונה והים יקוו לצאת מן המשבר בכך שייקחו נקודות הערב במשחק החוץ הקשה בנתניה. לפני המשחק נערך טקס לכבוד חללי מערכות ישראל כשאחיהם השכולים הוזמנו לעלות אל כר הדשא ביחד עם שתי הקבוצות, אכן יוזמה מבורכת של מנהלת הליגה.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה-

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אווירה נהדרת באצטדיון בנתניה כשהקהל של מכבי הגיע בהמוניו בעקבות היכולת הטובה אותה הציגה הקבוצה במשחקים האחרונים. ק"ש התחילה ליזום כשהגיעה לשתי קרנות בפתיחה אך ללא הזדמנויות ממשיות. הזדמנות נהדרת הייתה לאחמד עאבד שהגיע למצב של 1 על 1 מול ראייקוביץ', אך התמהמה עם הכדור והשוער הסרבי הציל את הצהובים ממבוכה כבר בפתיחה. פתיחה סוערת למשחק כשמכבי ת"א הגיעה למשחק עם הזדמנות ראשונה של דור פרץ בדקה ה6 כשהקשר הצעיר הפגיז את הקורה של איתמר ניצן אך הכדור יצא החוצה. התקפה נהדרת של מכבי תל אביב מן האגף הימני שהתחילה משרן ייני שמסר יפה לאלי דסה שהגביה לאזור רחבת ק"ש ומצא את רגלו של וידאר קיארטנסון, האיסלנדי הנהדר שחזר להרכב לאחר מספר משחקים בספסל והעלה את מכבי ל 1-0 בדקה ה20 של המשחק. התקפה נוספת מצידה של מכבי ת"א שהתחילה אצל אלי דסה שהעביר רוחב לאגף השני ומשם אבי ריקן בעט אל מחוץ לשער. מכבי נראית טוב במשחק וממשיכה במומנטום הנהדר שבו היא נמצאת. קיארטנסון ספג את הצהוב הראשון במשחק אחרי כניסה מסוכנת לרגליו של דיניז, שחקנה של ק"ש. מכבי המשיכה לתקוף, כשבדקה ה33 ניק בלקמן היטל יפה בהגנת האורחים אך בעט החוצה ברגל שמאל. הזדמנות נהדרת למכבי ת"א שרצתה לכבוש את השני לפני תום המשחק. התקפה נהדרת נוספת של הצהובים בדקה ה36. התקפת מעבר מצוינת שהסתיימה בבעיטה של ריקן על איתמר ניצן שהדף לקרן. צהוב ראשון נשלף לחובת ק"ש, כשדידייה ברוסו חסם את דור מיכה בצורה לא חוקית שהיה בדרכו אל השער וזכה להירשם בפנקסו של השופט דניאל בר נתן בדקה ה38. מכבי המשיכה ליזום ולתקוף כשהפעם קיארטנסון המשיך לחפש את שערו של ניצן אך שחקן של האורחת עמד על הקו והרחיק לקרן. גם איסמעיל ריאן נכנס לרשימה של השופט כשגם הוא קיבל צהוב מיותר בכך שבעט את הכדור אחרי שריקה של הקוון לנבדל שלו בדקה ה41. שער לזכות קריית שמונה בדקה ה43. אחמד עאבד ניצל הגנה רפויה של הצהובים בכך שהשכיב את ייני ובאבין ולא התבלבל מול ראייקוביץ. 1-1 לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה.

 

קיארטנסון העלה את מכבי ליתרון בשער נהדר. (קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

מחצית שניה-

מכבי ת"א עלתה ליתרון בפתיחת המחצית השניה אחרי התקפה נהדרת מן האגף הימני כשדור מיכה מסר נהדר היישר לראשו של ניק בלקמן שנגח מעולה לפינה של שערו של איתמר ניצן והעלה את הצהובים ליתרון 2-1 בדקה ה53. היהודי-אנגלי ממשיך בכושרו הטוב וכובש שבוע שני ברציפות לזכות מכבי. חילוף ראשון של מכבי ת"א כשאופיר דוידזאדה נכנס במקומו של אבי ריקן בדקה ה60. דידייה ברוסו השאיר את ק"ש בעשרה שחקנים אחרי דריכה מכוערת על רגלו של דור פרץ והורחק באדום ישיר בדקה ה65. קרן של מכבי תל אביב שהגיע היישר לראשו של באבין שנגח החוצה. חילוף ראשון אצל ק"ש בסימן מושאלי מכבי חיפה כששון וייסמן נכנס במקומו של שובל גוזלן בדקה ה73. מכבי המשיכה במסכת החילופים כשאלירן עטר נכנס בדקה ה75 במקומו של הקפטן שרן ייני שהיה במשחק די חלש והוחלף בצדק. אלי דסה ספג כרטיס צהוב בדקה ה78 אחרי התחזות באזור רחבת האורחת. חילוף אחרון אצל הצהובים כשחוסה רודריגס נכנס בדקה ה80 במקומו של כריסטיאן באטוקיו שהיה במשחק פושר הערב. חילוף אחרון גם אצל האורחת כשאנס מאחמיד נכנס בדקה ה84 במקומו של איסמעיל ריאן. הזדמנות נהדרת הייתה לוידאר קיארטנסון בתוך תוספת הזמן כשהוא למצב של 1 על 1 מול השוער ובעט היישר לרגליו של ניצן. גם דור מיכה ניסה את מזלו כשבעט לעברו של איתמר ניצן שהיה במקום והדף בקלות. המשחק נגמר בתוצאה 2:1 לטובת מכבי ת"א שלא הרשימה במיוחד במחצית השנייה חוץ מהשער שכבשה בעזרתו של ניק בלקמן. מכבי עולה למקום ה3 כשבאמתחתה 29 נקודות והיא רחוקה 3 נקודות בלבד מהפועל חיפה שמוליכה את הטבלה אחרי ניצחונה היום.

בלקמן החזיר את היתרון למכבי במחצית השניה. (קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

הרכב מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'אן סילבן באבין, איתן טיבי, שרן ייני(עטר 75), דור מיכה, דור פרץ, אבי ריקן(דוידזאדה 60), כריסטיאן באטוקיו(רודריגס 80), ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון.

הרכב עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, סאן מנחם, מרקס דיניז, איסמעיל ריאן(מאחמיד 84), קרלוס קוויאר, איאד אבו עביד, עדן שמיר, דידייה ברוסו, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, שובל גוזלן(וייסמן 73).

קרויף יכול להיות מרוצה מקבוצתו. (קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort