RAW: עוד שלב בהיסטוריה של מחלקת הנשים

לקראת הרויאל ראמבל המתקרב, העניינים התחילו לתפוס תאוצה בתוכנית השבועית באדום והדרך לראמבל נראת מבטיחה.

משלוש יוצא אני

סגמנט הפתיחה כלל את קורט אנגל שהתייחס לעובדה שהקרב בין ברון סטרומן לקיין לא הוכרע בשבוע הקודם אבל נקטע על ידי ה-"monster among men" שדרש לקבל קרב בלעדי על התואר. קיין הגיח גם הוא לזירה ונתן את הקייס שלו ולמה לו מגיעה בלעדיות אבל מיד הופיע פול היימן והציג את המיוצג שלו, ברווווקק לללזזנר, שהגיע לזירה עם פוזת האלוף האופיינית שלו. סטרדאון משולש של הסופרסטארס היה הסימן של קורט אנגל להכריז על קרב משולש ברויאל ראמבל על התואר האוניברסלי ולנוס על נפשו מהזירה שמיידית הפכה לשדה קרב, אותו האלוף המכהן סיים בתור האיש היחיד שעומד על הרגליים, בהחלט מרשים מול צמד המפלצות הטוענות לכתר.

"הבן של" מכה שנית

סת' רולינס מגיח לזירה לקראת הקרב המיועד שלו מול סמואה ג'ו אבל מי שיוצא הוא דווקא ג'ייסון ג'ורדן שדורש גם הוא קרב מול המחסל. רולינס מנסה להכניס קצת הגיון לראשו של הילד אבל ג'ורדן לא מוכן לסגת וחוצה קו אדום כשדוחף את רולינס לרצפה כחלק מההצעה שלו שהם יילחמו והמנצח יפגוש את ג'ו. בסופו של דבר (עם ג'ו בצד הזירה) הקרב ביניהם מתקיים ורולינס מצמיד את ג'ורדן כדי "לזכות" בקרב מול ג'ו. ג'ו שכאמור היה בצד הזירה ובמהלך הקרב זכה ל-"מתנה" קטנה מרולינס בדמות התחת הגוף של ג'ייסון ג'ורדן לתוך בית החזה שלו סוגר חשבון עם חבר ה-"שילד" בכך שתוקף אותו. צוות השיפוט שמוזעק לאזור מרחיק את ג'ו שנותן את אקורד הסיום שלו, מכה לג'ייסון ג'ורדן ביציאה לכיוון הרמפה. מיד לאחר מכן סת' ואמברוז נמצאים במשרד של קורט אנגל כשסת' דורש את ג'ו ואמברוז מוסיף שגם לו יש חשבון לסגור עם "מכונת החניקה". ג'ייסון ג'ורדן שוב מתפרץ ודורש גם הוא קרב מול ג'ו וה-GM מחליט על קרב טאג טים בין אמברוז, רולינס וג'ורדן מול ג'ו והבר בהמשך הערב. (בין הקרב של רולינס לסגמנט שלהם במשרדו של אנגל הופיע חלק נוסף בקרב המילולי בין בריי ואייט ומאט הארדי).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נעים להכיר-אני הבחור החדש

פין באלור יוצא מחוייך לזירה לקרב ההאנדיקאפ שלו מול המיזטוראז' ואחרי ששלט ברוב המאבק הוא רואה כיצד 2 זה תמיד מסוכן מול 1 כשבו דאלאס מתערב וגורם לפסילת הצמד. כל זה כמובן לא מפריע למיזטוראז' לבצע את מה שהם בעצם רצו מהגע הראשון, תקיפה כפולה על באלור. מי שנחלץ לעזרתו הוא הזימון החדש ביותר מה-NXT, הידאו איטאמי, שמפגין דביוט מרשים ביותר במה שמיידית הופך לקרב טאג-טים אותו איטאמי חותם עם GTS סי אם פאנק סטייל.

התנפץ לו בפנים

אנזו אמורה קיווה שחבר ה-zo train' דרו גולאק ינצח בקרב מול סדריק אלכסנדר ויהיה זה שיאבק נגדו  אבל חלומות לחוד-מציאות לחוד כאשר סדריק אלכסנדר היה זה שנתן את ה-"לאמבר-צ'ק" שלו כדי להפוך לטוען לכתר מול אמורה על תואר הקרוזרוייט. מאחורי הקלעים סגמנט נוסף בין אנזו וניה ג'אקס נקטע על ידי גולאק ואנזו כועס. האם יש פה בילדאפ הזוי שאנזו החלש יקבל את ג'אקס האימנתית בתור שומרת ראש/מאהבת כמו שהיה בין בת' פיניקס לסנטינו מארלה לפני כמה שנים?

וואט דאז דה פוקס סיי? איי גיוו אפ!

אלישה פוקס ואסקה נפגשות לקרב נוסף שמסתיים בכך שהיפנית מכניעה את פוקסי עם ארמבר קטלני.

קרב שישיות

כשהבר בסביבה ורולינס מעורב בצד השני זה תמיד יהיה מופע טוב! אמברוז, ג'ו וג'ייסון ג'ורדן היו האסטרא בקרב הזה והסיום שלו לא ממש משנה (ההילים ניצחו אם זה כל כך קריטי לכם). מה שכן רלוונטי הוא פציעתו של אמברוז שככל הנראה ממש לא חלק מההצגה ומיד לאחר הקרב סגמנט ובו ג'ו והבר תוקפים את רולינס, ג'ורדן ואמברוז ודוחפים ארגז מתכת מלא ציוד על ידו שנמחצת בין הארגז לקיר ככל הנראה כדי לתת לתסריטאים מספיק אפשרויות להיערך למצב שבו ה-"לונאטיק פרינג'" באמת פצוע וייאלץ להיעדר מהתוכניות הקרובות, מכה נוספת לאיחוד השילד אחרי המחלה של רומן ריינס.

קמו לתחייה

הריווייוול סוף סוף חזרו לזירה אחרי ששני חברי הצמד סיימו לרפא את הפציעות שלהם ועשו מטעמים מהצמד ריינו את סלייטר די בקלות עם ה-"שאטר מאשין". לאחר הקרב קורט אנגל רמז לצמד המפסיד כי עליהם להשתפר לקראת השנה החדשה שבפתח, דבר שסלייטר פירש כהודעה של צ'אנס אחרון לפני פיטורים.

גבירותיי היסטוריה!

נדלג על הקטע בו סשה באנקס, מיקי ג'יימס וביילי כל אחת בתורה קטעה את נגינתו של "הדריפטר" שהתייאש ועזב ונדלג על הקטע בו אבסולושן שוב שברו את החוקים כדי לזרוע הרוס. נגיע לרגע שבוא הקרב שלוש על שלוש הזה כבר נעצר והוכרז DQ לטובת שלושת הפייסיות. ניה ג'אקס הגיעה לזירה כדי להשליט קצת סדר מול שלוש הבנות הסוררות וכל יתר מחלקת הנשים של רו הגיעה כדי ללמד אותן לקח אבל מוזיקת הכניסה של סטפני מק'מאן קוטעת את הבראוול המתרחש בזירה, הבוסית נכנסת ומכריזה על היסטוריה! לראשונה, ייערך גם קרב רויאל ראמבל לנשים בלבד! בהחלט הכרזה נפלאה עבור הענף הזה והתפתחות הדמויות הנשיות מסתם פרצוף יפה שחשיפת גוף חצי (ולפעמים יותר) ערום אי שם בשנות ה-90 לממש היאבקות רצינית של המחלקה היפה ביותר ברוסטר.

סיכום המסקר: תוכנית לא רעה ששמה המון כיוונים מעניינים לקראת הראמבל, ינואר תגיע כבר!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort