התרסקות האלופים 2017

הקארד של האירוע היה מעולה והיו לו את כל הסיכויים להיות האירוע הכי טוב ב2017, אבל הWWE הרסו את זה.

בארון קורבין (c) נגד בובי רוד נגד דולף זיגלר

הקרב היה מהנה ואני מבין למה בחרו לשים אותו בתחילת האירוע, הוא הכניס אנרגיות בתוך הקהל והיה אחלה של קיק אוף, הקרב היה מפתיע מאוד כולם חשבו שקורבין או רוד יקחו את הקרב, אבל זה היה זיגלר שהפריע לאנד אוף דייז של קורבין עם זיג זג והצמיד אותו אל הניצחון. יש לכם אלוף חדש ומפתיע חברים.

קרב מרשים (אתר הWWE)

האוסוס (c) נגד הניו דיי נגד בנג׳מין וגייבל נגד רוסב ואינגליש

לא נכנסתי לקרב עם ציפיות גבוהות, כי ידעתי שהוא יהיה במקסימום סבבה, וצדקתי. הקרב היה סבבה הצליח לשמור על הקהל ערני אחרי הקרב הקודם, והיה בסך הכך אחלה. במהלך הקרב זה הרגיש שרוסב סוף סוף הפך להיות "אובר" ושהקהל אוהב אותו. אחת הבעיות הגדולות בקרב זה שגייבל היה מי שהוצמד בסוף על ידי האוסוס הם היו יכולים לתת לביג אי להוצמד במקום לקבור את גייבל וזה היה וחבל שלא עשו את זה. לסיכום קרב אחלה בשביל להשאיר את הקהל ער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
כל יום זה רוסב דיי (אתר הWWE)

נגד נטליה (קרב לאמברג׳ק)

הקרב היה מזעזע!!! לא יודע מה הWWE חשבו לעצמם, בכנות היה כל כך משעמם שבפעם הראשוה בחיים נרדמתי מול קרב היאבקות (כמובן שכשהתעוררתי השלמתי את האירוע). דבר ראשון שהקרב הראה זה זה עד כמה שחסר פייסיות בדיוויז׳יית נשים של סמאקדאון דבר שני זה הראה עד כמה ההיאבקות נשים של סמאקדאון התדרדרה. במהלך הקרב ראינו ניסיון קאש אין של כרמלה שנהרס על ידי רובי ריוט, ניסיון רצח של שרלוט, התאבדות לא הכרחית של נעומי, ואת שארלוט פלייר מכניעה את נטלייה אחרי כל מה שהיא עברה. כל מה שתיארתי היה יכול להיות נפלא אם הWWE היו עושים את זה בצורה אחרת ומבחינתי מהיום היאבקות נשים זה רק Impact כי בWWE זה עדיין דיוות.

קרב מזעזע (אתר הWWE)

הבלאדג׳ן בראדרז נגד בריזנגו

ההרס היה כל כך יפה!!! קבירה כל כך גדולה של שני מתאבקים בשביל עלייה של שני מתאבקים אחרים, שנעשתה בצורה מושלמת! זה לא היה קרב זאת הייתה הודעה. הדרך שבה הבלאדג׳ן השמידו את בריזנגו מושלמת.

DELETE!!!! (אתר הWWE)

קווין אוונס וסמי זיין נגד רנדי אורטון ושינסקה נאקאמורה

הקרב היה סביר ברובו, לא היה פה מאמץ משני הצדדים להפוך את הקרב למשהו יפה, סמי וקווין לא נראו כמו אנשים שהקריירה שלהם מונחת על השולחן, רנדי אורטון לא היה נראה כמו אותו הפסיכי שניסה לרצוח את קווין אוונס וסמי זיין, ושינסקה לא נתן חמישית מהביצועים שלו, מי שכן היו מעולים זה שיין ודניאל. שיין ניסה לעשות לקווין וסמי סקרוג׳וב, בעוד שדניאל בריאן היה שופט הוגן ומוסרי. לפחות עד ששיין עצר את הספירה להצמדה של סמי על אורטון, דבר שגרם לדניאל להתעצבן ולספור הצמדה מהירה בפעם הבאה שסמי הצמיד את אורטון ולהעניק לו ולקווין את הניצחון. הסיפור בנייה לקרה היה מדהים הקרב קצת פחות אבל אני מרוצה מהתוצאה ומהאופציות שיש לסטורי ליין להתפתח אליהן.

R.I.P K.O (אתר הWWE)

איי ג׳יי סטיילס (c) נגד ג׳ינדר מהאהל

אני לא יכול להגיד על הקרב שהוא היה טוב, אני גם לא יכול להגיד על הקרב שהוא היה גרוע, ואני אפילו לא יודע מה להגיד עליו. הוא היה קרב סבבה היו רגעים פחות טובים היו רגעים יותר טובים וזה בסדר. אולי זה לא מתאים להיות מיין איבנט אבל הWWE לפחות מנעו מכל מיין איבנט בזמן הקרוב להיראות ככה. ג׳ינדר היה הדמות הדומיננטית מבחינת התסריט, סטיילס היה הדמות הדומיננטית מבחינת עבודת זירה היו קטעים שהוא מכר לנו ממש טוב היו קטעים שהוא מסמס בצורה לא אופיינית אליו. כשג׳ינדר הכה את הקאהלס אחרי כל מה שהוא נתן לסטיילס חשבתי שהקרב גמור ועוד ריין אוף טרור אבל כשהוא ניגש להצמדה אני הבנתי שסטיילס יצא, ג׳ינדר אחרי זה ניסה לעשות סטיילס קלאש וסטיילס התחמק אני חשבתי שהוא הולך לעשות פלה קיק ופנומנל פורארם אבל הוא הלך על הקאלף קלאשר הכניע את ג׳ינדר ושמר על האליפות. לסיכום הקרב הזה היה הקרב הכי מעורב שראיתי ב2017 וזה לא מרגיש כמו קרב של איי ג׳יי.

450 (אתר הWWE)

האירוע לא הלך טוב כמתוכנן יש פה ושם קטעים יפים אבל פה ושם זה לא לא מספיק לדעתי ולכן הוא מאכזב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort