פקיר ומריאנו נתנו לליון 2-0 יקר על מארסיי בקרב על אירופה

המחזור ה 18 בליגה הצרפתית, המשחק שנועל את המחזור, אחד ממשי העונה בצרפת, ליון מארחת את מארסיי.
ליון מגיעה למשחק הערב לאחר ההפסד המביש במשחק הגביע מול מונפלייה, הקבוצה הובסה 4-1 ועם 3 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ליון מאבדת גובה ומתרחקת מהמוליכה, פסז'.
ליון היא אחת הקבוצות הביתיות ביותר בליגה, רשמה הפסד ביתי אחד העונה, הערב היא תנסה לשמור על המאזן הביתי המעולה שלה ולעשות צעד נוסף בדרך לפסגה.
מנגד, מארסיי, מגיעה למשחק הערב, כאשר היא סופרת עשרה משחקים ללא הפסד, למעט הפסד בפנדלים במשחק הגביע מול ראן, האורחים רושמים הפסד 1 בלבד ב 15 משחקים בכל המסגרות, הערב מארסיי תרצה להמשיך את התקופה הטובה שהיא נמצאת בה ולצמצם מעט את הפער בפסגה, כמו כן תוכל לחלוף על פני היריבה ליון במעלה הטבלה.
מצב צבירת הנקודות בין שתי הקבוצות עד כה זהה, שתיהן הפסידו העונה פעמיים בלבד ולשתיהן 35 נקודות, כאשר לליון יחס שערים מועדף ולכן היא מקדימה את מארסיי, אחד הקרבות המעניינים בצרפת, אחד ממשחקי העונה, שתי קבוצות שמכוונות הכי גבוה שיש, ולשתיהן מטרה אחת- ניצחון.

המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות ואווירה אדירה ביציעים, האולטראס של ליון, חוגגים 30 שנות פעילות ומציינים את היום בתצוגת עידוד מרשימה במיוחד!

  אוהדי ליון בתצוגת עידוד (טוויטר)

דקה 6' איזו פתיחה נהדרת למארחים, נביל פקיר בעט כדור חופשי ממרחק של 30 מטרים, השוער מנדנדה חלם והכדור ברח לו מהדיים וחדר פנימה, פתיחה מהממת לליון, מארסיי והשוער שלה בהלם, 1-0 ליון.
דקה 13' כדור קרן של מארסיי, הכדור הוגבה למרכ הרחבה, הבלם אדיל רמי עלה מעל הגנת המארחים ונגח חזק, אך הנגיחה שלו למרכז השער ולופז היה עירני והרחיק את הסכנה.
דקה 24' כדור קרן של ליון, הגבהה של פקיר, הכדור נחת לרגליו של מריאנו דאס, החלוץ שהופתע מהגעת הכדור, ניסה לדחוק אותו פנימה וסחט הדיפה של מנדנדה.
דקה 32' עוד זדמנות למארסיי, כדור חופשי של פאייט מצא את ראשו של רולאנדו, הבלם נותר לבדו במרכז הרחבה, אך הנגיחה שלו לא הייתה מספיק מדוייקת והכדור יצא לחוץ.
דקה 36' התקפה נהדרת של מארסיי, פאייט היתלמר שלו באגף ימין, העביר כדוראדיר לעברו של מורל, המגן בעט חזק לפינה של לופז, אך השוער היה עירני והדף את הכדור, מזל גדול למארחים.
המחצית הראשונה הסתיימה לה, מחצית בשיוויון כוחות, למעט טעות קשה של מנדנדה שנתן לליון את היתרון בפתיחת המשחק.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ כבד של ליון בחצי המגרש של מארסיי, הלחץ השתלם וליון כמעט הכפילה את היתרון, כדור קרן של פקיר, מצא את ראשו של מריאנו, החלוץ נגח מצוין ומנדנדה הדף, הראשון לעוט על הריבאונד היה טטה, אך עם הנגיעה שלו הקוון מסמן לנבדל והשער שלו נפסל.
דקה 50' הלחץ הכבד של ליון נתן אותותיו, כדור קרן של פקיר, שמסבך את מארסיי בכל הגבהה, הכדור נחת לרגליו של מריאנו, החלוץ בעט חזק ומנדנדה הדף, ההתקפה עדיין לא נגמרה, ושוב הגבהה לראשו של מריאנו, הפעם החלוץ לא התבלבל ונגח חזק פנימה, 2-0 ליון.       

     מריאנו חוגג שער בדרך לניצחון גדול (טוויטר)

                              

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 55' גם פאייט הגיע למשחק, כדור חופשי אדיר של הקיצוני של מארסיי, הכדור עלה מעל החומה, אך לרוע מזלו של פאייט, לופז היה עירני וקלט את הכדור, נסיון טוב של הצרפתי.
דקה 73' מורגן סנסון, החלוץ שרק נכנס כמחליף, כמעט והצדיק את החילוף שלו, החלוץ קיבל כדור טועה, על סף הרחבה ושיחרר כדור אדיר לפינה של לופז, הכדור הכניע את לופז אך פגע רק בקורה, חוסר מזל לסנסון ולמארסיי.
דקה 84' הזדמנות ענקית של ליון לשער נוסף, קורנט, פרץ באגף וחדר למרכז הרחבה, הקשר שיחרר בעיטה אדירה למרכז השער ונתקל בתגובה טובה של מנדנדה, אך הכדור הגיע היישר לרגליו של דפאיי, החלוץ שרק נכנס כמחליף, בעט כדור חזק אך לא מדויק ומארסיי ניצלת מספיגה נוספת.

דקה 92' שורת הצלות של לופז, השוער של ליון, שעזר לשמור על רשת נקייה, כדור חזק ששלח פאייט, נהדף על ידי השוער לקרן וגם בעיטה של גוסטבו, שמקבל כדור נוח לרגליו מהגבהת הקרן של פאייט, הכדור נהדף אצל שוער ליון, השוער מבחינתו מסמן וי על שער ללא ספיגה.
המשחק נגמר, ליון עשתה צעד חשוב בדרך לפסגה ובקרב על המקום בליגת האלופות, על חשבון מארסיי, שמצידה הציגה יכולת פושרת ולא היוותה פקטור משמעותי במשחק הערב.

הרכבים: ליון- אנטוני לופז, פרנדו מרסל, ג'רמי מורל, מרסלו, קני טטה, טנגוי אנדומבלה (ממפיס דפאיי 83'), לוקאס טוסארט, חוסאם הואר, נביל פקיר (פרלנד מנדי 90'), מקסוול קורנט, מריאנו דיאז (ג'ורדן פרי 80').

מארסיי– סטיב מנדנדה, ג'ורדן אמאווי, רולאנדו, אדיל רמי, הירוקי סאקאי, לואיס גוסטבו, זמבו אנדרה- פרנק (מקסים לופז 63'), דימיטרי פאייט, לוקאס אוקמפוס (קוסטאס מיטרוגלו 58'), פלוריאן טאובין, ואלר ג'רמיין (מורגן סנסון 70')

תוצאות נוספות מצרפת:

נאנט-אנז'ה 0:1 סאלה (24' בפנדל). באמו הורחק בצהוב שני בדקה ה-65' בשורות נאנט.

ניס-בורדו 0:1 באלוטלי 36'

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort