רוץ ודהר

משחק יום חמישי האחרון היה קרב של סוסים, בין הסייחים של אינדיאנפוליס וסוסי הפרא של דנבר. המנצחת הייתה זו שרכבה על הסוס שלה בעמדת הרץ האחורי. כמה נקודות קטנות על משחק יום חמישי האחרון לעונה

 

  • נכון, אין יותר משחקי יום חמישי העונה. ואיזו סיומת מושלמת קיבלנו, עם משחק יום חמישי שפשוט לא מעניין אף אחד – בקושי את הקבוצות, ששתיהן כבר מתות לסיים את העונה ולהגיע לדראפט. טי.וואי הילטון מול הסקנדרי של דנבר יכל להיות מצ'אפ מעניין אם לא המצב של שתי הקבוצות, הן בעמדת הק"ב והן מבחינת המאזן והתחרותיות. נוסיף את כל זה לשבוע הקצר ונקבל משחק משמים, שנראה שבערך שני שחקנים באמת הגיעו אליו עם מוטיבציה כלשהי.
  • הראשון הוא כמובן סי.ג'יי אנדרסון, שהרבה זמן לא נתן כזאת תרומה לשורה הסטטיסטית שלו – הוא נשא את הכדור 30 פעמים לסך כולל של 158 יארד, ושבר תיקולים חצי רשלניים וחצי פשוט גרועים של הגנת אינדי על ימין ועל שמאל. אנדרסון היה צריך משחק כזה להעלות לעצמו את הביטחון אחרי עונה התקפית נוראית של הקבוצה. הגנה חלשה של הקולטס הייתה הזדמנות מושלמת.
משחקו הטוב מזה זמן רב. סיג'יי אנדרסון (The Denver Post)
  • האמת היא שקו ההתקפה של דנבר הוא סולידי ביותר, ועם ק"ב טוב יותר מאחוריו ההתקפה של דנבר יכולה להיות מסוכנת. גארט בולס עשה עבודה לא רעה בכלל בעונת הרוקי, מאט פאראדיס הוא סנטר נהדר. צמד הרסיברים של דנבר הוא עדיין מהצמדים הטובים בליגה, רק שהם נעלמו בערך מאז שפייטון מאנינג פרש. המסקנה ברורה, ולנו רק נשאר לראות אם לאלווי נמאס מפקסטון לינץ' והאם הוא יעיף מבט אל אחד הק"בים המבטיחים של מחזור הדראפט השנה.
  • השחקן השני שבהחלט הופיע למשחק הוא ברוק אוסוויילר. גם הוא הרגיש שיש לו לא מעט מה להוכיח כשנכנס במקום טרבור סימיאן אחרי הפציעה, ואכן הצליח לתת משחק סולידי עם קצת עזרה מהתופסים שלו. כמה קריאות קלות בעזרת משחק הריצה, ומהלכים בהם פשוט זרק לאחד על אחד ונתן לרסיבר שלו צ'אנס להוכיח שהוא טוב יותר מהמגן – כל אלו הובילו אותו לשורה סטטיסטית לא רעה בכלל של 12/17, 194 יארד ושני ט"ד בנוסף לאחד בריצה. המשחק הזה לא ישנה את דעתו של אף אחד – אוסויילר הוא לא ק"ב טוב, בטח לא פותח. אבל יש לו זרוע טובה והוא אתלט, ואין באמת מסירה שעל פניו הוא לא יכול לבצע. בתור מחליף הוא יכול להחזיק את הסירה מלטבוע, לפחות לזמן קצר. זהו מקומו בליגה.
מחליף סביר. (SBNation)
  • שחקן נוסף שאפשר להגיד עליו את אותו הדבר הוא ג'אקובי בריסט. הוא לא מהווה ערך מוסף, הוא לא ינצח משחקים לקבוצה שלו, ולמרות המאזן המחפיר של הקבוצה, הרוב הוא באמת לא באשמתו. הוא מיועד להחזיק את הסירה מעל המים, והוא הצליח לעשות את זה במידה מסויימת. במשחק הזה הוא השיג 158 יארד ב-30 ניסיונות – כן, בדיוק כמו סיג'יי אנדרסון. אם הוא לא ייאלץ לשחק עונות שלמות כי אנדרו לאק לא מצליח להישאר בריא, יש לו סיכוי להיות אחד המחליפים הטובים בליגה. אחד שידרוש בחירת סיבוב שני כדי להשיגו.
  • אם כבר דיברנו על הדראפט, לשתי הקבוצות יש סיכוי טוב לבחירת טופ 10 בדראפט 2018 – כאשר הקולטס נמצאים בעמדה טובה יותר לבחירת טופ 5, אחרי העונה הגרועה ביותר שלהם מאז הנפילה הספק מכוונת ב-2011 כדי להשיג את אנדרו לאק. עדיין לא בטוח שצ'אק פגאנו יישאר מאמן הקבוצה בעונה הבאה, אבל ללא קשר לזה לקולטס יש סגל חלש בערך בכל עמדה. ליינבאקר אמצע, מגן קצה, קורנר, רסיבר, ואף קו ההתקפה – כל העמדות האלה צריכות עזרה רצינית מהדראפט הקרוב. לא נופתע אם הקולטס יעדיפו לוותר על הבחירה הרביעית תמורת בחירות נוספות מאוחרות יותר, לאור החורים הרבים שיש בסגל.
  • מבחינת דנבר, היא יכולה להיות מרוצה מרוב הסגל שלה ורוב הבחירות שלה יהיו למען הוספת עומק או גמישות כלכלית. רסיבר נוסף כדי לעזור לתומאס וסנדרס, אולי עוד תוספת לקו התקפה, וכמובן מרחפת באוויר האופציה להמשיך הלאה משלושת המוסקטרים שהובילו את ההתקפה הזוועתית של דנבר – טרבור סימיאן, פקסטון לינץ' וברוק אוסויילר.
קודי לאטימר מנצח את המגן היריב לט"ד. (SFGate)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort