לקראת המחזור ה-16 בלה ליגה

אתלטיק בילבאו-ריאל סוסיאדד (שבת 17:15):
על אף ששתי הקבוצות לא נחלו הצלחה גדולה עד כה העונה, בדרבי הבאסקי אף פעם לא משעמם. האדומים הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים בפעם הראשונה מאז חודש ספטמבר, ובמשחק שלפני שני אלה הצליחה הקבוצה לחלץ נקודה מהאלופה ריאל מדריד אחרי תיקו 0. בכלל הם עם הפסד אחד בשבעת המשחקים האחרונים ואחרי המשבר בו היו עם שני ניצחונות בלבד ושבעה הפסדים ב-14 משחקים, זהו מאזן לא רע בכלל.
למרות היכולת הטובה יחסית לאחרונה, הנזק שעשתה לעצמה אתלטיק בחודשיים וחצי שלפני כבר נגרם, והקבוצה שהתרגלה בשנים האחרונות להיות צמודה יותר לחלק העליון של הטבלה ואף להעפיל למפעלים האירופים נמצאת במקום ה-14. כעת יש לה אפשרות להתחיל ולתקן את מה שעשתה. הפער בין המקום ה-14 למקום ה-7 הוא 3 נקודות בלבד ואם בילבאו באמת רוצה לטפס במעלה הטבלה זוהי הזדמנות מצויינת עבורה גם לנצח את הדרבי וגם לקחת 3 נקודות על חשבון יריבה למרכז הטבלה, לה 2 נקודות יותר מאשר לבילבאו. אריץ אדוריס שקצת נעלם במשחקים החלשים של קבוצתו, כבש 6 שערים ב8 המשחקים האחרונים, והוא בהחלט יכול לסייע לה לצלוח את המשימה הלא קלה שמחכה לה.

ריאל סוסיאדד תגיע לדרבי הזה בצורה בדיוק הפוכה מיריבתה. מחודש אוקטובר עד סוף חודש נובמבר היא הפסידה פעם 1 בלבד בכל המסגרות, אך מאז היא סופרת 5 משחקים ללא ניצחון, מתוכם 4 הפסדים רצופים. אמנם היא נמצאת במקום לא רע בטבלה (מקום 10, מרחק 2 נקודות מהמקום השישי) אך הכחולים-לבנים חייבים להתאפס משום שלפניהם רצף של משחקים קשים בהחלט. סביליה, ברצלונה, סלטה ויגו, ויאריאל, ריאל מדריד וזלצבורג, אלה רק חלק מהקבוצות שהם יפגשו בחודשיים הקרובים שאם הם לא יגיעו אליהם כראוי צפוייה לנו התרסקות מפוארת. אין משחק טוב מדרבי כדי לצאת לדרך חדשה, במיוחד אם במשחק הזה אספת 3 נקודות שעזרו לך לעקוף את הקבוצה שבמקום השישי (לפחות עד המשחק שלה בראשון). הסטטיסטיקה תעמוד לצידה של סוסיאדד במשחק הזה אחרי שבעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות היא ניצחה 4 פעמים, סיימה 4 פעמים בתיקו ושני דרבים, השניים האחרונים, הוכרעו לטובת הקבוצה שתארח את המשחק בסן מאמס.

כדאי לשים לב אל: וויליאן ז׳וזה. אחרי אינספור השאלות מצא הברזילאי בית חם בסוסיאדד בו הוא סוף סוף עשה את הפריצה המיוחלת. בעונה שעברה, עונת השיא שלו מבחינה מספרית, הוא כבש 14 שערים בכל המסגרות, אך השנה הוא שיפר גם את היכולות וגם את המספרים והוא כבר עם 12 שערים, ואנחנו רק בחודש דצמבר! עם ימשיך ביכולת הזאת לאורך תקופה, הוא בהחלט יכול לחלום על ללבוש את המדים הלאומיים, אולי אפילו ברוסיה בקיץ.

יכולת אדירה, ז׳וזה (mirror)

ניחוש מושכל: 1-1. אין הכרעה בדרבי הפעם.

ברצלונה-דפורטיבו לה קורוניה (ראשון 21:45):
ברצלונה תארח את לה קורוניה למשחק שבעצם יהווה את החזרה הגנרלית של הקטאלונים לפני הקלאסיקו בשבוע הבא. כשהיא במקום הראשון בפער 8 נקודות מריאל, עלתה מהמקום הראשון בבית בצ'מפיונס וללא הפסד למעט ההפסד ליריבתה השנואה בסופרקאפ, פתיחת העונה של ברצלונה בהחלט משביעה את רצון האוהדים ומביאה שדרוג ממשי על זאת של העונה שעברה. במחזור הבא היא תפגוש את ריאל מדריד במשחק שיכול להוציא את הבלאנקוס ממירוץ האליפות, אך קודם לכן יש לה הזדמנות לאסוף 3 נקודות נוספת מול הקבוצה שבמקום ה-17 בטבלה. במשחק זה יהיה ניתן לבחון שוב את תומאס ורמלאן שיכול להיות שחקן המפתח של בארסה מול ריאל, לטוב ולרע. הבלם הבלגי שישב ברוב 3 השנים האחרונות בספסל או ביציע, נקרא לדגל אחרי פציעתו של סמואל אומטיטי. בשני המשחקים האחרונים הוא פתח בהרכב ואף שמר פעמיים על שער נקי. מול ריאל התפקוד שלו יהיה קריטי מול אחת ההתקפות הטובות בעולם, כך שהמשחק הקרוב נגד לה קורוניה יהיה מבחן מצויין עבורו ואפשרות להוכיח שהוא יכול לקבל יותר קרדיט אפילו כשאומטיטי כשיר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הזדמנות שאולי לא תחזור לבלם הבלגי (tribuna)

כדאי לשים לב אל: לוקאס פרז. החלוץ הספרדי שעבר לאנגליה בעונה שעברה לא הצליח למצוא את מקומו בארסנל ולא קיבל דקות משחק, מה שגרם לו לחזור לארץ מולדתו כדי לחזור לשחק באופן קבוע. פרז חזר לדפורטיבו בה שיחק לפני הטיול הקצר שלו באנגליה ובה נתן את העונה הטובה ביותר שלו עם 19 שערים ו-11 בישולים. אחרי מספר משחקים הוא חזר להרכב הראשון אך פרז טרם הצליח לשחזר את היכולת שלו מלפני שנתיים. עכשיו כשהקבוצה שלו נמצאת מרחק 3 נקודות מהקו האדום הוא התקווה המרכזית של הקבוצה להצליח להתרומם ולהתרחק מהתחתית, ובשביל הוא צריך לכבוש, ומהר.

ניחוש מושכל: 3-0 קליל לברצלונה, הפנים לקלאסיקו בשבת.
שאר משחקי המחזור: 
סביליה-לבאנטה
אייבר-ולנסיה
אתלטיקו מדריד-אלאבס
ג'ירונה-חטאפה
סלטה ויגו-ויאריאל
לאס פאלמאס-אספניול
מלאגה-ריאל בטיס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort