עשרת הסטייבלים הכי גדולים אי פעם

במהלך השנים נוצרו אלפי סטייבלים בהיאבקות המקצועית ומתוך כולם אני רוצה לדרג את העשרה סטייבלים הכי טובים בהיסטוריה של ההיאבקות

מקום עשירי-בריטיש סטרונג סטייל

הסטייבל הוכנסה לרשימה לא בגלל ההישגים המרשימים שלה בעבר, אלא בגלל האמונה שהסטייבל היא העתיד של ההיאבקות המקצועית כל החברים שלה עוד רחוקים מגיל 30 וכולם מתאבקים מעולים, וכולם עתידים להיות אלופי עולם. למרות שבארגון ה-WWE חברי הסטייבל (פיט דאו, טיילר בייט וטרנט סטיבן) הם דווקא אויבים, במעגל האינדיז הם עדיין גוף סימביוזי שצפוי לגדולות.

בריטיש סטרונג סטייל (ערוץ היוטיוב של פרוגרס)

מקום תשיעי-אבולושיין

הסטייבל נוצר כדי להחיות אגדות, ליצור אגדות, ולהרוג אגדות. לולא הסטייבל טריפל אייץ׳ לא היה יכול לבסס את עצמו כתור ההיל הראשי של ה-WWE, ריק פלייר לא היה חוזר לזירה, רנדי אורטון ובטיסטה לא היו משיגים אליפות עולם, וסצנת ההיאבקות הייתה נראית שונה לגמרי ממה שהיא היום ולכן הסטייבל נכנסת לרשימה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אבולושין (האתר הרשמי של ה-WWE)

מקום שמיני-השילד

השילד יצרו את הכוח הכי דומיננטי בתולדות ה-WWE שלושה אנשים בלתי מובסים, בלתי ניתנים לעצירה, שמחצו כל דבר שהיה בדרכם, היו אלופים בלתי מעורערים והשמידו את כל מי שניסו לקחת מהם את האליפוית. וכיום הם הפנים החדשות של ה-WWE, שלושת המתאבקים שה-WWE ממתגים כתור המתאבקים הכי טובים בחברה, וזה ברור שהם הולכים להיות עם מורשת מפוארת מאוד.

שילד (האתר הרשמי של ה-WWE)

מקום שביעי-סוזוקי גאן

הסטייבל במקור נקרא קוג׳ימה גאן, שבתרגום לעברית הפירוש הוא צבא קוג׳ימה, אך השם שונה לאחר שטאיצ׳י בגד בקוג׳ימה, ומינורו סוזוקי חזר לניו ג׳אפן חנק את קוג׳ימה והוכרז על ידי טאיצ׳י כתור המנהיג החדש של הסטייבל. הסטייבל היווה גוף אנטגוניסטי מעולה לפייסים של ניו ג׳פן, זכה ב-6 אליפויות וקידם מתאבקים צעירים ולכן הוא כל כך משמעותי.

סוזוקי גאן (האתר הרשמי של ה-NJPW)

מקום שישי-תאגיד הארט

בזמן הקצר שהתאגיד היה קיים, הוא הכניס את ההיאבקות למיינסטרים הקנדי והאירופאי, ולמעשה היווה השראה לילדים של אותה תקופה, שכיום הם העתיד וההווה של ההיאבקות המקצועית, ולדעתי למרות שלא הייתה לסטייבל יותר מדי השפעה בזירה התאגיד עדיין שינה את עולם ההיאבקום מקצה לקצה.

תאגיד הארט (האתר הרשמי של ה-WWE)

מקום חמישי-Ministry of Darkness

הסטייבל נוסד על ידי האנדרטייקר ב-in your house של שנת 1998 והשאיר חותם גדול ב-WWE, בגלל שהסטייבל השליטה טרור בלבבות של המתאבקים והקהל כאחד, הסטייבל התניעה את הפיוד הכי גדול בתולדות החברה, הפיוד בין סטיב אוסטין לוינס מקמן. עד היום אנשים זוכרים את האנדרטייקר כתור הההתגלמות של הרשע.

Ministry of Darkness (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

מקום רביעי-כאוס

הסטייבל נוסדה על ידי שינסקה נאקאמורה, וחברי הקבוצה GBH שהתהפכו על טוגי מקבה. הקבוצה נולדה כדי להחיות את הסטרונג סטייל סגנון ההיאבקות היפני הנשכח, וכדי להוות הילים אל מול שאר הסטייבלים ביפן. ובחלוף השנים הסטייבל עשתה פייס טרן וזכתה עד כה ב-46 אליפויות ובהחלט החייתה את הסטרונג סטייל.

כאוס (האתר הרשמי של ה-NJPW)

מקום שלישי-DX

הקבוצה נוצרה אך ורק למען שבירת הכללים לגבי איך שהכרנו את ההיאבקות, והייתה בתחום האפור בין היל לפייס כל התקופה שבה היא הייתה קיימת. וכל חברי הקבוצה בסופו של דבר הפכו לאגדות, ללא הקבוצה כנראה שוינס לא היה חותך משון מייקלס וטריפל אייץ׳ ו-WCW היו מנצחים את מלחמת הרייטינג והייתם מקבלים היאבקות נוראית מאוד בטלוויזיה.

D-generation-X (האתר הרשמי של ה-WWE)

מקום שני-הבולט קלאב

הקבוצה נוסדה על ידי פרינס דוויט ב-2013 ומאז ביססה את עצמה כתור הקבוצה הגדולה והמוכרת ביותר בהיאבקות האינדיז, ברמות כאלה שכל מארק של ה-WWE מכיר אותם. הסטייבל הצליחה להפוך מתאבק גרוע כמו קודי רודס למתאבק טוב מאוד, מתאבק נורמלי כמו מארטי סקארל למתאבק מעולה, ומתאבקים טובים כמו איי ג׳יי סטיילס, פין באלור, קני אומגה והיאנג באקס לאלי היאבקות. ולכן הסטייבל גורפת את המקום השני ברשימה.

הבולט קלאב (האתר הרשמי של ה-NJPW)

ובמקום הראשון-NWO

הסטייבל שינה את פני ההיאבקות מקצה לקצה, באותו ערב בו הקבוצה הוצגה לראשונה. הקבוצה השאירה חותם עמוק ב-WWE וב-WCW והיוותה שחקנית מפתח במלחמת הרייטינג, וכמעט סגרה את האורות של ה-WWF. לולא הסטייבל הזאת הזאת ככל הנראה ההיאבקות המקצועית הייתה מתה ולכן המקום הראשון שייך לה.

סדר עולמי חדש (כל הזכויות שמורות ל-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort