הבראונס נותרים ללא ניצחון, הצ'יפס מנצחים יריבה ואיליי חוזר לשחק/משחקי ערב יום ראשון ב-NFL

קאובויז – ג'איינטס

איליי מאנינג חוזר לשחק לאחר הספסול של המשחק הקודם מול יריבת הדם הנצחית מטקסס. הבחור בא לנקום היום ולהראות שעדיין יש לו דיזל במיכל הדלק. 16/21 וט"ד ללא חטיפות ברבע הראשון, עם עזרה מינימלית משאר הצוות ה"מסייע". דז ברייאנט תפס מסירה ל-50 יארד לסיום המחצית הראשונה ומשווה את התוצאה, 10-10 בהפסקה.

הרבע השלישי היה משמים וקשוח כאחד, הכנה מצויינת לרבע הרביעי, שבו האורחים התעלו על עצמם, 2 ט"S לפרסקוט ברבע המכריע וחטיפה של שון לי לחתום עניין בסוף. כמה ששון לי חשוב לקבוצה הזאת.

30-10 קאובויז.

ניינרס – טקסנס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

"חגיגת השעמום" כביכול של השבוע ביוסטון נפתחה בצורה מדהימה. טום סאבאג' סופסל עוד לפני המחצית, המחליף שלו טיג'יי ייטס רץ ריצה של 15! יארד ודיאנדרה הופקינס כמעט הגיע לסימן ה-100 כבר במחצית הראשונה.אצל הניינרס, הרכש החדש ג'ימי גראפולו עדיין לא התרגל למערכת החדשה שבה הוא נמצא, עם דירוג קוורטרבק 64.4 ואינטרספשן אחת המחצית הראושנה. חר, העובדה שג'ימי ג'י לא סיפק את הסחורה במחצית הראשונה, קרלוס הייד והתקפת הריצה נתנו לו משהו להישען עליו.

משחק ביזארי מאוד, יתרון 13-9 בהפסקה לאורחים לאחר החמצת "אקסטרה-פוינט" של קיי פיירבריין.

המשחק המוזר המשיך להיות מוזר, טיג'יי ייטס מסר מסירה שלא הייתה מביישת את טום בריידי, שם את הכדור היישר בידיו של הופקינס לט"ד, אך זה לא הספיק, ג'ימי  ג'י קצת התעורר ברבע הרביעי ועם ט"ד לגארט סלק סיום את הסיפור.

26-16 לאורחים ביוסטון.

 

ויקינגס – פנת'רס

ה-משחק של הלילה, החבורה של רון ריברה גברה על החבורה של מייק זימר בעור שינייה, לאחר שכמעט פישלו יתרון של 11 נקודות בדקות הסיום, קאם ניוטון הראה ניצוצית של ניוטון מעונת 15/16, עונת ה-MVP. הוא רץ 61 יארד ושבר כל תאקל אפשרי בדרך לרדזון, משם ג'ונתן סטיוארט "שבר את המטוס" בצורה דומה לט"ד מסופרבול 50.

תוצאה סופית 31-24 פנת'רס.

קאוון שורט, סיוט לליינמנים התקפיים להתמודד איתו (twitter)

ברס – בנגלס

הדובים הגיעו לסינסינטי במטרה לדרוס, "יירטו" את ה"טיל הג'ינג'י" אנדי דלטון שהשלים מסירות בפחות מ-50%, ט"ד 1 ואינטרספשן 1. מיצ'ל טרוביסקי שיחק מצוין בניגוד לדלטון, 271 וט"ד ללא חטיפות. גו'רדן הווארד וטאריק כוהן נתנו ביחד יותר מ-200 על הקרקע, והברס קרעו את הבנגלס בתוצאה 33-7.

לאחר האמירה של ג'ון פוקס היום: "אני מקבל את גורלי", זה החדשות הטובות השניות שקיבלו היום!

 

פאקרס – בראונס

הפאקרס מיועדים לקבל את הסופרסטאר ארון רודג'רס בחזרה בשבוע הבא, ובשביל להישאר בתמונת הפלייאוף הם מוכרחים לנצח את המשחק הזה. למזלם, הם קיבלו את הקליבלנד בראונס השבוע, הקבוצה מאוהיו שעדיין ללא ניצחון יחיד העונה וששחקנה הטוב ביותר התחיל 2 משחקים רצופים פעם אחרונה ב-2014.

הפאקרס פתחו מצוין, מסירה קשה על הרגל האחורית של ברט האנדלי לג'מאל ויליאמס שמו 7 על לוח התוצאות ראשונים. משם העניינים החלו להתחמם לטובת הביתיים מקליבלנד. ג'וש גורדון עם הטאצ'דאון הראשון שלו מזה ארבע שנים משווה את התוצאה וחוגג כמו שהוא יודע, חובש את משקפי השמש הסטייליסטיות שלו. משם דשון קייזר המשיך להיות מדויק להפליא ומסר לעוד ט"ד בדרייב העוקב, הפעם להוריקיין לשעבר, דיוק ג'ונסון ג'וניור.

הבראונס מובילים במחצית 14-7, אולי מצעד ה0-16 יתבטל גם השנה וה"כבוד" המפוקפק של הליונס יישאר על כנו?

הבראונס השיגו עוד ט"ד והעלו את יתרונם ל-2 פוזשנס, אבל הבראונס הם הבראונס אז באופן טבעי הם נתנו לברט האנדלי לשלוח את המשחק להארכה, שם דשון קייזר עשה את מה שהוא עושה הכי טוב: מוסר לקבוצה היריבה, בזה הוא מקום ראשון בליגה. דוונטה אדאמס פרץ דרך הגנת הבראונס כמו חציית ים סוף ומשם הוא רץ ישר למנהרה לחגוג בחדר ההלבשה, 27-21 גרין ביי פאקרס.

הארכה שנייה היום! (twitter)

קולטס – בילס

שלג אימים בבאפלו כאשר הבילס מארחים את הקולטס ב"ניו ארה פילד". תנאי מזג האוויר הקשים בהחלט השפיעו על שתי הקבוצות, חוסר החיכוך עם האדמה והראות הקשה הובילו לטעויות ואירועים מוזרים. כמו הפספוס של אדם וינאטיירי, הבועט מהטובים בכל הזמנים, שהחליק קצת לפני בעיטה והחמיץ אותה.

נייתן פיטרמן מסר לקלווין בנג'מין לנקודות היחידות במחצית, הביתיים מובילים 7-0 בסיום הרבע השני.

המחצית השנייה לא הייתה שונה מהראשונה, ט"ד מאוחר ברבע הרביעי שלח את המשחק להארכה, שם לשון מקוי והבילס סגרו עניין.

13-7 באפלו בסיום.

 

ליונס – באקנירס

עוד יום, עוד משחק שבו לסטאפורד אין עזרה מהתקפת הריצה. רידיר וגרין השתלבו לנתון אסטרונומי של 21 יארד (ביחד!) בחצי שעה של פוטבול כאשר הריצה הכי ארוכה הייתה 5 יארד. סטאפורד לקח את הקבוצה על הגב גם המשחק הזה (כפי שהוא עושה כבר שנים) ומסר 20/24 ל-240 יארד. למרות משחק יחסית מדיוק של ה"בולדוג" לשעבר, הוא נחטף פעמיים בסיום המחצית בשל העובדה שהרבע כבר היה גמור והוא פשוט ניסה לעשות מהלכים אחרונים לנקודות בסיום המחצית

נקודה נוספת על המחצית, הבאקס הכריחו 3 איבודי כדור (2 חטיפות של סטאפורד ואיבוד של אריק איברון). זאת הפעם ה-13 שקבוצה עושה זאת השנה. אף אחת מהם לא ניצחה.

במחצית הליונס בהפרש 7, 14-7.

הליונס עלו ליתרון 21-7 בסיום ברבע השלישי, משם הבאקס הוציאו את המיץ מכל שחקן ושחקן אך לא הצילו פה נקודות לאחר ששער שדה של מאט פרייטר הותיק ניצח את המשחק בשניות הסיום. תוצאת סיום נקבעה כ-24-21 ליונס.

ריידרס – צ'יפס

משחק קריטי ביותר בקרב המשולש על ראשות ה-AFC מערב, הריידרס מגיעים במונטום חיובי, הם ניצחו 3 מה-4 משחקים האחרונים שלהם. מהצד השני ניצבים הצי'פס, שהפסידו 6 מה-7 האחרונים שלהם לאחר ההתחלה המופלאה של 5-0.

דווקא היו אלה הצ'יפס שהתחילו את המשחק בוערים, מהלכים גדולים של אלכס סמית', מוביל הליגה באחוזי למסירות של 20 יארד או יותר, שהתחבר עם טייריק היל ואלברט וילסון למסירות של 30+ יארד שסידרו לביתיים יתרון מוקדם ב"ארוו-הד". דרק קאר מעולם לא ניצח בקנזס סיטי, והרצף נראה כי יישאר בעינו גם היום אם לא יבצע קאמבק בלתי סביר.

הצ'יפס מובילים במחצית, 16-0.

שחקן צ'יפס ב"הייפ", ניצחון ראשון מזה 4 מחזורים!! (twitter)

הצ'יפס עלו כבר ליתרון 26-0 וכמה אוהדי ריידרס מאוכזבים כבר החלו לצאת לכיוון היציאה, אך אז דרק קאר והריידרס שעטו חזרה. מרשון לינץ דרס בעוצמתיות את הגנת הצ'יפס לט"ד ראשון, כמה דרייבים לאחר מכן קאר זרק מסירת לייזר לג'ארד קוק באנדזון וקאר גם השלים המרה ל-2 נקודות. לדאבונם, משם החבורה של אנדי ריד התעשתה על עצמה ולא הרשתה יותר נקודות במשחק.

תוצאת הסיום היא 26-15 צ'יפס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort