ספרד: ברצלונה גוברת על ויאריאל ומסי מגיע לעוד שיא, אתלטיקו מדריד ממשיכה לנצח

באחד המשחקים המעניינים של המחזור ה-15 בליגה הספרדית ויאריאל אירחה בביתה את מובילת הטבלה ברצלונה. המארחת הגיעה למשחק הזה בכושר רע, והצליחה להשיג ניצחון אחד בלבד ושלושה הפסדים ב4 המשחקים האחרונים שלה. הניצחון הזה היה על פונפאנרידה מליגה השלישית בגביע המלך. סביליה הצליחה להפסיד ללגאנס, שכבשה לרשתה שלושה שערים, דבר די נדיר, ובמחזור לפני כן, היא הצליחה לאבד יתרון של שני שערים בבית ולהפסיד לסביליה 3-2. מצב הפצועים בקבוצה גם הוא לא מעודד – החלוץ באקה לא הספיק להחלים מהפציעה והצטרף לרשימה ארוכה של פצועים שבתוכה היו גם פורנאלס, סנסונה, פרננדס, צ'רישב, וליאנדרו סוארס. מי שכן חזר להרכב הוא אסנחו לאחר לאחר שהתאושש מקרע ברצועה הצולבת וחזר לכושר. ברצלונה גם היא הגיעה למשחק הזה בכושר לא הכי טוב, לאחר 2 תוצאות תיקו בליגה. אם תיקו חוץ נגד סביליה לא היה כזה נורא, איבוד הנקודות בבית נגד סלטה היה מאכזב, במיוחד לאחר שהיתה ביתרון 2-1, אך גם איבדה יתרון ולמזלה גם ולנסיה וגם ריאל איבדו נקודות באותו מחזור. בברצלונה חסרים בגלל פציעה את אחד השחקנים החשובים העונה, סמואל אומטיטי, שיעדר עד סוף השנה הזו. הוא הצטרף לרשימה ארוכה של פצועים בבארסה שכוללת את מסצ'ראנו, ראפיניה, טוראן, אינייסטה ודמבלה.

הרכבים:

ויאריאל: אסנחו, גספאר, גונסאלס, רויז, קוסטה, רודרי, סמדו(קסטליחו דק' 48), טריגיירוס, רבה, סוריאנו(רוקאבינה דק' 64), בקאמבו

ברצלונה: טר שטגן, רוברטו, פיקה, ורמאלן, אלבה, רקיטיץ', בוסקטס, פאוליניו(וידאל דק' 68), דניס סוארס(אלקאסר דק' 58), לואיס סוארס, מסי

המשחק התחיל מנגיחה מאוד מסוכנת של פיקה בדקה ה-4 לאחר הרמה של דניס סוארס, אך הכדור פגע במשקוף. לאחר ההחמצה, ויאריאל השתלטה על המשחק והיה מפתיע מאוד לראות את בארסה לא שולטת במשחק. בדקה ה-16, סוריאנו היה מאוד קרוב לכבוש, אבל לאחר מסירת רוחב ובעיטה מצויינת של החלוץ לפינה, טר שטגן הדף את הבעיטה והציל שוב את בארסה, מה שהוכיח שהוא אחד השוערים הטובים כרגע בעולם. בארסה השתלטה לאט לאט על המשחק, אך הקטלונים לא היו מדוייקים במסירה האחרונה. מסי קיבל הזדמנות לכבוש בדקה ה-22 מבעיטה חופשית, אך אסנחו היה במקום. בדקה ה-25 הזדמנות טובה לויאריאל לכבוש, אך לאחר ההגבהה של רבה, סוריאנו לא הצליח להגיע לכדור וטר שטגן היה במקום. בדקה ה-31 דניס סוארס ניסה לבעוט מחוץ לרחבה, עקב הקושי של בארסה לפרוץ לתוך הרחבה, אך בעט מעל לשער. סוריאנו שוב איים על השער של ברצלונה, אך הבעיטה שלו מחוץ לרחבה לאחר המתפרצת היתה לא מדוייקת. בדקה ה-38, מסי עם ניסיון משלו לכבוש לאחר מהלך יפה, אך הארגנטינאי לא פגע במסגרת והכדור שלו עבר ליד הקורה. בדקה ה-41 שוב התקפה קטלנית של ויאריאל הסתיימה במסירת רוחב מסוכנת של קוסטה, וטר שטגן שוב הציל את הקבוצה והדף את הכדור מחוץ לרחבה. המחצית הסתיימה בנגיחה של בקאמבו מעל המסגרת לאחר קרן ובתיקו מאופס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחצית ראשונה התיימה בתיקו מאופס, למרות מצבים מצויינים של שתי הקבוצות (קרדיט:twitter)

המחצית השנייה נפתחה בהתקפה ובעיטה של בקאמבו, אך החלוץ פגע ברשת החיצונית. ויאריאל היתה יותר מסוכנת בתחילת המחצית וברצלונה לא הצליחה להשתלט על המשחק. בדקה ה-59 ברצלונה יצרה הזדמנות מעולה לאחר מסירת רוחב של אלבה וסוארס בעט מכמה מטרים בודדים, אך בעט לגופו של אסנחו. לאחר דקה שוב מסירת רוחב ומסי שקיבל כדור בתנועה בעט, אך הכדור עבר ממש בסמוך לקורה. לאחר ההתקפה של מסי, דני רבה קיבל כרטיס אדום מוצדק לאחר תיקול מסוכן מאוד ופגיעה בקרסול של בוסקטס. בדקה ה-67 הזדמנות ענקית ללואיס סוארס לכבוש לאחר עוד מסירת רוחב מצויינת של אלבה, אך הכדור פגע בקורה. אלבה היה איש המשחק היום וביצע שוב מסירת רוחב מסוכנת למסי, אך שוב הארגנטינאי היה לא מדויק והכדור עבר ליד הקורה. בדקה ה-72 לואיס סוארס כבש, דאבל פס בין אלקאסר וסוארס מוציא את האחרון למפגש עם אסנחו. סוארס עבר את השוער והכניס את הכדור לשער הריק 1-0 לברצלונה.

סוארס כובש את השער החשוב לאחר מהלך מצויין בינו ובין אלקאסר שעלה מהספסל (קרדיא:twitter)

ויאריאל לא היתה מוכנה לוותר וטריגיירוס בעט מצויין מחוץ לרחבה, שוב טר שטגן עם הדיפה מצויינת הציל את קבוצתו משער. בדקה ה-80 לאחר התקפה ארוכה מסי שלח כדור מצויין לסוארס, אך החלוץ לא הצליח לפגוע טוב בכדור והוא עבר מחוץ למסגרת. לאחר שתי דקות אלקאסר פרץ מצויין לתוך הרחבה ווידאל מסר לו מסירה מצויינת, החלוץ הספרדי לא הצליח לבעוט למסגרת. בדקה ה-83 מסי כבש את השני, טעות במסירה של שחקני ההגנה ובוסקטס חטף את הכדור, העביר אותו למסי שעבר שני בלמים של ויאריאל בעט חזק לפינה לאחר שיצא למפגש מול אסנחו 2-0 לקטלונים!

מסי כבש את השערו ה-525 במדי בארסה והגיע לשיא של גרד מולר שכבש במועדון אחד את כל השערים הללו (קרדיט:twitter)

סוארס בעט מסוכן מבעיטה חופשית בדקה ה-88, אך אסנחו שוב היה במקום ולקח את הכדור שלו. בדקה ה-90 אסנחו טעה ומסר למסי, הארגנטינאי פירגן והעביר כדור לוידאל, אך הספרדי לא היה מספיק חד ובעט לידיים של השוער. המשחק הסתיים בניצחון של ברצלונה ששומרת שוב על הפער של 8 נקודות בינה ובין ריאל ו5 נקודות בינה ובין ולנסיה.

שאר התוצאות של המשחקי יום ראשון בליגה הספרדית:

ריאל סוסיאדד 0 – 2 מאלגה (כבשו: בסטון דק' 23, קסטרו דק' 58)

בטיס 0 – 1 אתלטיקו מדריד (כבש: סאול דק' 29)

לבאנטה 1 – 2 אתלטיק בילבאו (כבשו: לאפורט(עצמי) דק' 73 – אדוריץ דק' 5, פושטיגה(עצמי) דק' 79)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort