תצוגה בהפתעה: 2:3 נהדר לבית"ר על רעננה

בניון פתח בהרכב אחרי כל הרעש מסביב, גם בישל שער מצוין והוחלף לקול מחאות הקהל. לאחר ערב גדוש באירועים דרמטיים בטדי בית"ר השיגה את הניצחון שלה, אך עם טעם מר. 

לאחר הניצחון במחזור האחרון 1:3 על הפועל עכו, השבוע התעסקו בבירה בעיקר במעמדו החלש של יוסי בניון בקבוצה, לאחר שלא זכה לראות יותר מדי דשא תחת בני בן-זקן. בשל הסגל החסר שיעמוד לרשותו הערב, בן-זקן פתח עם בניון בהרכב שאירח הערב (20:30) באצטדיון טדי את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל.

"ההחלטות שלנו מבוססות על מניעים מקצועיים" הגיב בן-זקן בהקשר לנושא במסיבת העיתונאים אמש, "יש לי מערכת יחסים מצוינת עם בניון, הוא תורם לקבוצה והוא עוד יתרום הרבה." בצל הפרשה בית"ר ירושלים פתחה את המשחק עם שורה של התאמות אשר נכפו הסגל. אל רשימת הפצועים הכוללת את חן עזרא ועידן ורד, הצטרף בשבוע האחרון גם ז'אורז'יניו הברזילאי שיפתח על הספסל. מיקי סירושטיין המורחק לא נכלל למשחק הזה ודיוויד בויסן הקשר היהודי שחתם השבוע, יוכל לשחק רק החל מחודש ינואר. בבית"ר ירושלים קיוו הערב לחבר ניצחון שני ברציפות ולהשקיט במעט את הפרובוקציות באשר למעמדו של יוסי בניון, מבחינתה הפועל רעננה החלשה היא הקורבן הנוח והמתאים ביותר כדי להוציא את האגרסיות שהצטברו.

 

בצד של הקבוצה מהשרון נרשמה ירידת מתח קלה עקב שני משחקיה האחרונים, אותם הצליחה הפועל רעננה לסיים ללא הפסד. מול אשדוד הצליחה רעננה להשיג ניצחון בעשרה שחקנים ונגד מכבי פתח תקווה השכילו לשמור על שער נקי , הערב רעננה תנסה להמשיך את המיני-מומנטום החיובי שנחת לפתע במועדון. המצב בטבלה שלה הוא בכי רע כשהחבורה של מנחם קורצקי נמצאת רק שתי נקודות מעל לקו האדום, עמוק במאבקי התחתית של הליגה. אך אם תצליח לרשום גם היום משחק נוסף ללא הפסד דווקא בטדי מול בית"ר, אולי תהיה זו נקודת המפנה של רעננה העונה. שמעון אבוחצירה שריצה עונש השעיה חוזר לחוד ההתקפה על חשבונו של ג'ורדן פושה, מעבר לכך קורצקי לא ערך עוד שינויים בהרכב שלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ראש בראש: בשמונת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בית"ר ירושלים מנצחת את כולם, כשמאזן השערים הוא 14-1 לזכותה.

מהלך המשחק:

הרכב בית"ר ירושלים]: בוריס קליימן, עופר ורטה, מרסל הייסטר, טל כחילה, אנטואן קונטה, קלאודמיר פריירה, דויד קלטינס, אריק סאבו, אנתוני וראן, יוסי בניון, איתי שכטר 

[הרכב הפועל רעננה]:תומאש קושיצקי, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, נמניה ניקוליץ׳, מוחמד שכר, תומר סוויסה, שמעון אבוחצירה

דקה 1': המשחק יוצא לדרך בטדי! אוהדי בית"ר פותחים את המשחק בשריקותבוז לאלי טביב וקריאות בשמו של בניון.

דקה 5': שתי הקבוצות עדיין לא מסכנות את השער ונראות מגמגמות משהו בפתיחה.

דקה 10': הניסיון הראשון במשחק שייך לאורחת מרעננה. והבה עלה גבוה לנגיחה לאחר בעיטה חופשית שנבעטה למרכז הרחבה, הכדור ניתז מראשו בצורה קשתית הישר אל המשקוף של קליימן. איום ראשון ומסוכן ביותר במשחק דווקא אל עבר השער של בית"ר.

דקה 13: הנה מצב ראשון גם לבית"ר. הייסטר חדר למרכז הרחבה ומסר כדור לקלאודמיר שהשאיר את ורטה לבעיטה, אך המגן בעט ברשלנות גבוה מעל המסגרת.

דקה 16': עופר ורטה מפיל שכר ורואה את הכרטיס הצהוב.

דקה 21': התקפה ראשונה של בית"ר ממשחק פתוח מולידה נגיחה חזקה של סאבו מהרחבה של רעננה, לאחר חילופי מסירות מהירים בחלק הקדמי, בסיומם שוב הייסטר הגביה כדור מצוין אל ראשו של הקשר. הכדור אמנם לא פגע במסגרת אך זו הייתה הפעולה הקבוצתית הראשונה הערב שזיכתה את בית"ר בהזדמנות לשער.

דקה 26': שער! 1-0 לבית"ר ירושלים! וראן מסתנן מאחורי הגנת רעננה כדי לקבל כדור מסובב ומדויק של אריק סאבו, החלוץ המשיך  עם הראש פנימה בקלילות כדי להעלות את הצהובים-שחורים על לוח התוצאות. זהו שערו השלישי העונה של אנתוני וראן במדי בית"ר.

דקה 32': ניסיון  מעניין להתקפה מתפרצת של רעננה ששלחה המון שחקנים למעלה. עדי נימני מגיח באגף ומוסר רוחב שטוח וחזק למרכז, שכר חיכה ברחבה וניסה להשתלט בכדור עם סיבוב אך איבד את שיווי המשקל וגם את ההזדמנות הנהדרת שקיבל. פספוס של רעננה לאחר התקפה מהירה וקטלנית.

דקה 35': שער!! 2-0 לבית"ר ירושלים! בישול ליוסי בניון עבור איתי שכטר. דויד קלטינס מזהה את בניון פורץ לתוך הרחבה משמאל ומקפיץ לו כדור מעל ההגנה האדומה, בניון השתלט על הכדור בתוך הרחבה ומסר רוחב אל שכטר שחיכה בתיבת החמש והמשיך עם העקב אל הרשת.

דקה 45': שער להפועל רעננה! אחרי דקות רבות של דומיננטיות ירושלמית, רעננה מקבלת מתנה מארז פפיר ששורק לפנדל שנמצא בסימן שאלה גדול. כדור ארוך שקפץ דרך ההגנה של בית"ר נחת ברגליו של שכר שדהר לרחבה ועקף את קליימן, אך בחר לקפוץ מעליו בתיאטרליות וליפול אל הדשא. השופט קנה את ההצגה למרות שכלל לא היה מגע בין השניים,שלומי אבוחצירה ניגש כדי לבעוט את הכדור מהנקודה הלבנה ושלח בעיטה חדה לפינה של קליימן. רעננה חוזרת למשחק, 2:1 לבית"ר כעת.

דקה 45': ארז פפיר שורק לסיום המחצית הראשונה בטדי מיד לאחר ביצוע הפנדל. שריקות בוז של אוהדי בית"ר שמביעים את דעתם על השריקה השנויה במחלוקת.

מחצית שנייה:

דקה 49: בן בנימין מהפועל רעננה מקבל את הכרטיס הצהוב אחרי שהדף את שכטר בחוזקה. משמע הדבר הוא שהקפטן האדום יחמיץ את המשחק הבא שלו בשל העובדה כי זהו הצהוב החמישי שלו העונה.

דקה 51': עלי אבו קמארה גם הוא נכנס לפנקס של ארז פפיר, צהוב שני לרעננה שמשחקת חזק בפתיחת המחצית השנייה.

דקה 57': שער!! 3-1 לבית"ר ירושלים! הפעם פנדל מהכיוון השני שנכבש, קלאודמיר פריירה מבקיע מהנקודה הלבנה לאחר שאיתי שכטר הופל ברחבה על ידי אמבולה.

דקה 60': תומר סוויסה ושניר שוקר מפנים את מקומם, ג'ורדן פושה ורועי שוקרני עולים לשחק.

דקה 60': שער!! 3:2!! בית"ר ירושלים מחזירה את רעננה למשחק לאחר טעות גדולה בהגנה. חוסר תקשורת בין קונטה לבוריס קליימן בניסיון החזרת כדור אל השני, מסתיים בכך שג'ורדן פושה החלוץ שנכנס רק לפני מספר שניות נותר לבדו מול שער חשוף ומגלגל את הכדור לרשת. שוב המשחק חוזר לחיים בטדי! בית"ר מתקשה מאוד במחצית השנייה מול רעננה שמשחקת הרבה יותר התקפי

דקה 68': עם האוכל בא התיאבון. ג'ורדן פושה מנסה בעיטה חזקה ואמיצה מ-30 מטרים אל עבר קליימן, החלוץ לא היה רחוק מן השער.

דקה 72': בן-זקן מוותר על איתי שכטר בחוד ההתקפה ומכניס במקומו את יעקב בריהון לקישור. 

דקה 75': הצלה אדירה של בוריס קליימן! האירועים ממשיכים להגיע בקצב מטורף והפעם אמבולה נכנס לרחבה מצד שמאל ושולח רוחב טוב, הכדור פגע בטל כחילה ועשה את דרכו אל הרשת אך קליימן הגיב באינסטינקט נהדר.

דקה 76': האוהדים צועקים לבן-זקן להתפטר כשבמקביל לכך המאמן מוריד את יוסי בניון אל הספסל. שון גולדברג עולה לשחק במקומו. חלק מהאוהדים מתחילים להתפרע מאחורי היציע של בן-זקן כשמספר מהם גם נעצרו על ידי השוטרים.

דקה 83': הזעם של האוהדים בטדי ממשיך להרעיד את היציעים בשעה שעל כר הדשא, בית"ר נסוגה אחורנית מפני הפועל רעננה שלוחצת ללא הרף.

דקה 86': ז'אורז'יניו עולה לשחק בבית"ר ירושלים במקומו של גאייטן וראן.

דקה 87: דור חוגי נכנס להתקפה של רעננה על חשבונו של ניקוליץ' העייף. אין לקורצקי מה להפסיד והוא הולך על כל הקופה כדי להשיג את השוויון.

דקה 90': ארז פפיר מוסיף ארבע דקות למשחק הלוהט הזה. רעננה עדיין מנסה להשוות את התוצאה לקראת הסיום.

דקה 92': עוד הצלת ענק של בוריס קליימן! עדי נמני לוקח את הבעיטה מ-25 מטרים אלכסונית אל השער, הכדור התעופף בחוזקה על החיבור אך קליימן ניתר והצליח להדוף את הכדור החוצה בהרואיות. השוער גם נפצע במהלך הזה וקיבל טיפול על כר הדשא

דקה 94': בריהון כמעט כובש לאחר שנותר לבד מול שוער רעננה קושיצקי, הקשר המחליף בעט חזק אל המסגרת אך אמבולה הציל בצורה מדהימה מקו השער.

דקה 95': סיום המשחק. שריקות בוז צורמות של האוהדים המקומיים, בית"ר מנצחת אמנם את המשחק אך הבלאגן סביב המועדון נמשך.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort