יום ראשון הגדול

הסופ"ש מאחורינו וכעת זמנו של יום ראשון הגדול. חשבתם שתראו כאן את מפגשי הענקיות באנגליה, אולי הקרבות המסקרנים באיטליה וספרד? לא ולא! ישנן עוד ליגות ועוד משחקים ששווים את תשומת ליבכם. להלן 3 מהם.

ספרטק מוסקבה- צסק"א מוסקבה

הדרבי הגדול של מוסקבה חוזר במלוא הדרו, וכל תוצאה שתהיה תוכל לחרוץ גורלות בנוגע למירוץ האליפות. 2 הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים באלופות, אך יש כל כך הרבה הבדל בין שני ההפסדים. המארחת, ספרטק, שפחתה את העונה בצורה קשה, היא חזרה לעצמה ועם 12 משחקים ברציפות ללא הפסד היא ממוקמת רביעית 8 נקודות מלוקומוטיב מוסקבה המוליכה. אבל, וזה אבל גדול, ברביעי האחרון בליגת האלופות האדומים ממוסקבה חטפו  שביעייה לרשתם מליברפול, וזה לא דבר שמתאוששים ממנו כל כך מהר, השאלה כמה אותו משחק באנפילד ישפיע לקראת משחק העונה הזה. עוד נקודה שצריך להוסיף, בסיבוב הראשון ספרטק שיחקה מול כל אחת מהקבוצות שלפניה בטבלה ולא הוציאה נקודה אחת משלושת המשחקים (כולל תבוסה כואבת 5:1 בזניט).  אבל הסיבוב היא שיחקה מול זניט והנחילה לה נקמה על אותה תבוסה, והיא תקווה שזה היה משחק שיתחיל מגמת שיפור נגד יריבותיה לאליפות. היא יודעת שניצחון בית בדרבי יעניק לה את המקום השלישי על חשבון יריבתה השנואה ויחזיר אותה למאבק האליפות.

בצד השני מנצ'סטר יונייטד עצרה לצסק"א רצף של 6 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות אך  היא באמת לא צריכה להתאכזב. הם הציגו משחק מעולה והפסידו רק 2:1 באולד טראפורד, תוצאה מכובדת לכל הדעות. עוד נקודה שצריך להעביר לגבי צסק"א אלה התוצאות מול הגדולות- עד עכשיו לאחת מאימפריות רוסיה יש 5 נקודות מ-12 אפשריות מול חברותיה לטופ 4, וצסק"א היא קבוצה ששואפת לפחות לפי 2 מזה. היא יודעת שניצחון יכול להעלות אותה למקום השני (תלוי בתוצאות זניט) וגם להרחיק את היריבה שלה בדרבי מהשלישייה הראשונה.

אצל ספרטק אי אפשר שלא לציין את קווינסי פרומס בצד ימין של ההתקפה. ההולנדי כבר עם 8 שערים ו-6 בישולים (הכי הרבה מעורבות בשערים בליגה) ואם מישהו ייתן משחק בהתקפה זה רק הוא. בצד השני של העיר יש את מלך הבישולים של העונה, אלן דזיוגב, שמונה כבר 7 כאלה העונה. בתור אחד הכוכבים של הנבחרת שמארחת את המונדיאל הוא יודע שעונה טובה נותנת תיתן פוש לקראת המונדיאל, ומה פוש יותר טוב מדרבי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
פרומס, ה-שחקן של ספרטק (squawka)

הימור שלי: 2-2 שמשמח בעיקר את לוקומוטיב וזניט.

אייאקס- פ.ס.וו איינדהובן

המשחק הטוב ביותר שהולנד יכולה לספק לנו הגיע, הקלאסיקו ההולנדי. אחרי ששנה שעברה פיינורד הפתיעה וזכתה באליפות היסטורית איינדהובן רצה קדימה והיא כבר בפער של 8 נקודות מהסגנית (וגם היא לא אייאקס או פיינורד). הסגנית בעונה שעברה כבר עם 12 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, 41 שערים ב-14 משחקים (כמעט 3 שערים למשחק), ונראה שהיא לא רוצה לעצור. פ.ס.וו יודעת שניצחון חוץ מול אייאקס מגדיל את הפער ממנה ל-13 נקודות, פער כמעט בלתי אפשרי למחיקה ביכולת הנוכחית שלה.

בצד השני, אייאקס נמצאת במצב לא טוב יחסית למטרות שהוצבו בפתיחת השנה. הקבוצה נמצאת במקום השלישי, במרחק של 10 (!!) נקודות מאיינדהובן וכרגע אפילו אלקמאר לפניהם. ואם זה לא מספיק, במחזור האחרון הם עשו 3-3 מאכזב מאוד מול טוונטאה שמתחת לקו האדום, שגרם לאיבוד המקום השני. הם יודעים שאיבוד נקודות ליריבה המושבעת משמעותו כמעט סופית איבוד האליפות עונה רביעית ברציפות, ואולי בריחה של אלקמאר במקום השני.

אצל איינדהובן צריך לשים לב לקיצוני השמאלי, הירווינג לוזאנו המקסיקני , שמתחילת העונה כבש כבר 10 שערים ב-12 הופעות והוא רק בן 22 ויש לו עתיד גדול. בצד השני כדאי שתזכרו את השם- דוני ואן דה ביק הצעיר. הקשר המרכזי הבקיע כבר 7 שערים העונה (כמות מדהימה לקשר אמצע בשלב כזה של העונה) וכל זה שהוא בגיל 20 בלבד וכבר הרבה סקאוטים בחנו את השם הזה ואל תופתעו אם הוא יימצא את עצמו באחת מ-4 הליגות הגדולות כבר בשנה הבאה.

ואן דה ביק, צעיר מהמוכשרים בהולנד (ajax1)

הימור שלי: 2-1 פ.ס.וו שנותן לה צעד ענק לכיוון האליפות.

ארדרלכט- שארלואה

משחק שיכול לחרוץ גורלות בדרך לריצה לעבר אליפות בלגיה. אנדרלכט (שמי שלא זוכר הייתה אלופת בלגיה בשנה שעברה), פתחה את העונה נוראי ופיטרה את מאמנה, רנה וואילר, כבר במחזור השביעי. מאז מנוייו של המאמן החדש יש לקבוצה תיקו והפסד אחד מול חמישה ניצחונות (כשגם התיקו היה מול מוליכת הטבלה קלאב ברוז'), ואחרי הניצחון בליגת האלופות בסלטיק פארק נראה שהיכולת מהשנה שעברה מתחילה לחזור והרי עדיף מאוחר מאף פעם. היא יודעת שניצחון על שארלואה ייתן לה את המקום השני על חשבון יריבתה וגם לא פחות חשוב- זריקת מרץ לקראת הקרב מול ברוז'. בצד השני שארלואה עם אחת מפתיחות העונה הטובות בתולדותיה, רוצה להמשיך לרוץ ולתת פייט בצמרת. שארלואה עם 3 ניצחונות מ-4 משחקים מול 5 המקומות הראשונים (כולל 2-0 מול אותה אנדרלכט במחזור השלישי), ובסך הכל יש לה רק 2 הפסדים העונה בכל המסגרות. מצד שני, הקבוצה במחזור האחרון עשתה תיקו מביך בבית מול אוסטנד מהמקום ה-12 ואין לדעת איך זה ישפיע לקראת המשחק החשוב הזה.

אצל אנדרלכט כדאי לשים לב לניגרי הצעיר בכנף שמאל- הנרי אונייקורו בן ה-20 שמושאל מאברטון, ועם 9 שערים עד עכשיו אל תתפלאו לראות אותו מככב בפריימיר ליג עונה הבאה. מהצד השני לשארלואה יש את כריסטיאן בנאוונטה בן ה-23 בעמדת הקשר  ההתקפי. לפרואני הצעיר כבר יש 8 שערים העונה והוא לא מתכוון לעצור בסגול.

אונייקורו הצעיר, יכול לחזור לאברטון בסוף העונה (nigria score)

הימור שלי: אנדרלכט מנצחת בביתה 2-0, נוקמת על ההפסד בסיבוב הקודם ועולה למקום השני.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort