חיפה מנצחת במותחן את אילת. גלבוע\גליל טיילה נגד הרצליה המתפוררת ונהריה השלימה קאמבק ביתי מול אשדוד\באר טוביה

 

מחזור 8 שהתחיל כבר ביום שבת האחרון עם ניצחונן של הפועל תל אביב על ראשל"צ והפועל חולון על עירוני נס ציונה ונמשך עם המשחק המרכזי של המחזור בין מכבי ת"א לבין הפועל ירושלים אתמול שנגמר בניצחון מוחץ של הצהובים לראשונה בביתם של יריביהם המרים מהבירה, ימשיך היום עם שלושה משחקים כשבמוקד יפגשו הפועל אילת נגד מכבי חיפה במפגש המעניין של היום ושני משחקים נוספים בין עירוני נהריה לאשדוד\באר טוביה ובני הרצליה נגד גלבוע גליל.

הפועל אילת-מכבי חיפה

אילת הגיעה עם מאמנה החדש שרון דרוקר שהגיע מאקדמיק סופיה אל עמדת המאמן של הקבוצה הדרומית ביותר בליגה במקומו של מאיר טפירו שפוטר. אילת מגיעה אל המשחק מהמקום האחרון כשהיא משיגה ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים כשמנגד חיפה מגיעה מהמקום הלפני האחרון גם היא במאזן זהה בדומה לאילת מבחינת ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים.

חמישיית אילת: ג'ורדן לויד, דמיון ג'יימס, דרווין קיצ'ן, עמית שמחון, עמית ביר-כץ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חמישיית חיפה: אנג'ל רודריגז, עוז בלייזר, רג'ינלד באקנר, לוק מרטינז, פרדריק בורדילון.

מהלך המשחק-

רבע ראשון-

המשחק התחיל בצורה מפוזרת של שתי הקבוצות שניסו לטווח את הסל אך ללא הצלחה. אילת של דרוקר עדיין לא נראית מחוברת כשהיא מציגה משחק מבולבל ולא אחראי של השחקנים. למאמן החדש יש המון עבודה בחיבור הקבוצה המפורקת של מאיר טפירו שפוטר לפניו. לעומתם מכבי חיפה נכנסה למשחק אחרי כמה מהלכים טובים של הזר החדש ראג'ינלד באקנר שהגיע לפני מספר שבועות שוב לארץ הקודש לקדנציה השלישית שלו. אילת לא הפסיקה לאבד כדורים ולהיראות פשוט רע על המגרש. חיפה הצליחה לברוח קצת למארחת בכמה מתפרצות יעילות בראשותו של רודריגז וניצל את החולשה הגדולה של האילתים. הרבע הסתיים התוצאה 17-9 לזכות חיפה.

רבע שני-

אילת חזרה למשחק במספר מהלכים טובים של הרכז שלה אנג'ל רודריגז שקלע שתי שלשות שהחזירו אותה לתמונה. אך החיפאים לא נשארו חייבים וחזרו במהרה למשחק כשעלו שוב ליתרון דו ספרתי לקראת סוף הרבע. חיפה המשיכה לשלוט במשחק כשהכניסה את דניאל קופרברג הצעיר שנתן דחיפה נוספת לקבוצה החיפאית והצליחו לברוח לאילת שוב. אילת מנסה לחזור למשחק בעזרתם של הישראלים המובילים שלה, אפיק ניסים ועמית שמחון, אך צמד הישראלים נראים כמו צל של עצמם ומשחקים בבלבול וחוסר אחריות משווע. לקראת סוף הרבע הפער כבר הגיע לכ20 נקודות לטובת חיפה ובסיום הרבע התוצאה היא 44-25 לזכות מכבי האנטר חיפה. אילת נמצאת בבור גדול מאוד לקראת תחילת המחצית השנייה.

רבע שלישי:

המחצית השנייה נפתחה עם שתי שלשות של עמית שמחון וסל של טרידוול שצימקו במעט את הפער מחיפה לכדי 13 נקודות 50-37. רודריגס מוביל את חיפה לעת עתה עם 17 נקודות במשחק מעולה של הפורטו ריקני. גם בורדיון במשחק נפלא עד כה מחזיק את חיפה גם כן במשחק ולא נתן לאילתים להתקרב יותר מדי למרות שלשות של לויד ורוסאריו והפער הדו ספרתי נשמר לטובת חיפה. עמית שמחון ממשיך לצלוף מחוץ לקשת ומוריד את הפער ל11 אך הרבע מסתיים בתוצאה 65-51 לזכות חיפה.

רבע רביעי-

טרידוול ורוסאריו מורידים את ההפרש ל10 נקודות מאז הרבע הראשון ומחזירים את הקבוצה הביתית למשחק. עמית שמחון התחמם והוריד עם שלשה נוספת ל7 הפרש בלבד. אילת חזרה למשחק ומורידה לפער חד ספרתי מאז הרבע הראשון. מהצד השני עוז בלייזר המוכשר סיים עם סל ועבירה בפעם השנייה ברציפות ומעלה שוב את החיפאים ל9 נקודות יתרון על פני אילת. המשחק נהיה צמוד בעזרת שלשה נהדרת של רוסאריו שנכנס למשחק בזמן קריטי ומוריד ל 65-71 5 דק לסיום המשחק. אילת נשארה חזק במשחק בזכות עוד שלשה משוגעת של עמית שמחון שפשוט לוהט והוריד את היתרון החיפאי לכדי 5 נקודות בלבד 68-73. רוסאריו במשחק נהדר מוריד את הפער ל2 נקודות בלבד עם חדירה מצוינת שהסתיימה בעוד שתי נקודות. רוסאריו המשיך ללהוט עם שלשה נוספת והוא אחד הגורמים לחזרתה של אילת למשחק ברבע הרביעי בצוותא עם עמית שמחון. מהצד של חיפה רודריגס נשאר נקודת האור הבולטת כשהוא קלע כבר 22 נקודות שעד כה זהו שיאו העונתי. מכבי חיפה מחטיאה ארבע פעמים רצוף מן הקו ובמקום לסגור את המשחק משאירה את המאחרים בחיים כשדקה אחת נותרה לסיום המשחק. רודריגז הבולט בשורות חיפה נשלח לקו גם הוא כשנשארו 24 שניות על שעון המשחק ומחטיא את הזריקה השנייה שלו מהקו אך לוקח גם את הכדור החוזר ונשלח לקו שוב כששם הוא מדייק פעמיים ושומר את האורחת בפער סביר מאילת. רודריגס נועל את המשחק עם שתי זריקות עונשין מוצלחות נוספות ומשאיר את הניחון אצל חיפה והמשחק נגמר בתוצאה 86-81 לזכות מכבי האנטר חיפה.

 

קלעו לחיפה: אנג'ל רודריגס 28 (5 חטיפות), ווילי וורקמן 15, ברנדון בואומן 11, רג'י באקנר 10, דגן יבזורי, עוז בלייזר ופרדריק בורדיון 6 כ"א, דניאל קופרברג וגוני יזרעאלי 2 כ"א.
קלעו לאילת: מייק רוסאריו 27 (6 מ-7 לשלוש), עמית שמחון 21 (5 מ-8 לשלוש), ג'ורדן לויד 14, דמיטריוס טרדוול 12 (13 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דמיון ג'יימס 4, ניב ברקוביץ' 2, דרווין קיצ'ן 1.

חיפה מנצחת אחרי מותחן באילת. קרדיט: אתר המנהלת

בני הרצליה-גלבוע גליל

הקבוצה מהגלבוע הנמצאת בעונה מוצלחת יחסית במרכז הטבלה מגיעה אחרי ניצחון במחזור האחרון על אילת האחרונה ותנסה לנצח גם במשחק זה "במבצר" שהעונה לא כל כך עונה להגדרה זו של הרצליה. גלבוע\גליל תחסר את שני הזרים המובילים שלה העונה עד כה, טיילר סטון, ואלייז'ה ג'ונסון שעזבו את הקבוצה אחרי שהשתמשו בסעיפי יציאה בחוזיהם הזמניים. הרצליה נמצאת בתקופה איומה כשהיא כבר מודחת מאירופה בשלב מוקדם של העונה ונמצאת בתחתית הטבלה במקום העשירי בלבד, ואולי חזרתו של האקס אבירם זליקוביץ' לקדנציה שנייה בקבוצה (אחרי שהראשונה נגמרה בטונים צורמים ובעזיבה להפועל ירושלים) תועיל במעט לקבוצה מהשרון.

חמישיית הרצליה: סינגר, אפרבאה, דוסון, ארצ'י, אדריאן.

חמישיית גלבוע\גליל: בראון, שוכמן, האריסון, אלטיט, לידיי

מהלך המשחק-

רבע ראשון-

החבורה של אריאל בית הלחמי פשוט דורסת את הרצליה בביתה. גלבוע\גליל שטפה את המגרש בדקות אלה במתפרצות בהובלתו של חואקין שוכמן שערך בכורה בשבוע שעבר במדי הנבחרת ובעזרת הזרים הנהדרים של הקבוצה שדוחפים את הקבוצה להוביל ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע. הרבע הראשון מסתיים בתוצאה 32-19 לזכות גלבוע\גליל ששלטה ביד רמה במשחק עד כה. בן אלטיט וזאק לידיי היו הבולטים בשורות הצפוניים.

רבע שני:

גליל\גלבוע המשיכה בשלה וזה אומר משחק ריצה והרבה. שוכמן והחברים המשיכו לשרוף את הפרקט ולהשאיר את המארחת אומללה. לידיי סיפק כמה חסימות נהדרות על שחקני הרצליה ושומר על הטבעת בתצוגת הגנה מרשימה. האריסון ולידיי בהופעה נהדרת היום והם מובילים את החבורה הצעירה של גלבוע\גליל כשהמשחק כבר מתחיל לברוח להרצליה ומגיע לפער סביב ה20 הפרש. המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון מובהק לטובת החבורה הלוהטת מהצפון בתוצאה 55-38.

רבע שלישי-

גלבוע\גליל המשיכה לשלוט במגרש ולשמור על פער גדול מיריבתה שלא נמצאת במשחק בכלל. גלבוע\ גליל כבר עולה לפער של מעל 20 נקודות יתרום במהלך הרבע כשהתוצאה היא 74-52 לזכות הצפוניים שפשוט דורסים את החבורה המסכנה מהרצליה. לידיי, שוכמן והאריסון מובילים אצל האורחים. 76-56 בסיום הרבע השלישי לזכות האורחת.

רבע רביעי-

השליטה של גלבוע\גליל נמשכת כשהיא שומרת על יתרון של יותר מ20 נקודות. הרבע הרביעי התנהל בגארבג' טיים מוחלט מצד גלבוע\גליל והמשחק נגמר בתוצאה 99-74 לזכות גלבוע\גליל.

קלעו לזכות גלבוע\גליל: לידיי 25 נק, הריסון 20

לזכות הרצליה: דוסון 24, אפרבאה 17

גלבוע\גליל מביסה את הרצליה המתפוררת. קרדיט" אתר המנהלת

עירוני נהריה-אשדוד\באר טוביה

נהריה מגיעה למשחק אחרי הפסד צמוד למכבי ראשל"צ בחוץ רוצה לנצח את המשחק מול היריבה הדרומית כשהיא מגיעה הפייבורטית במפגש ה"צפון נגד הדרום". הקבוצה הדרומית בהנהגתו של בראד גרינברג נמצאת עד כה בעונה לא טובה במאזן 5-2 ומשחקת לרוב כדורסל לא טוב.

חמישיית נהריה: וובסטר, יאנג, נסטרנקו, בן צבי, נאש

חמישיית אשדוד\באר טוביה: לוי, לאורי, לונג, הנרי וצ'וברביץ'

מהלך המשחק-

רבע ראשון:

קמרון לונג פתח את המשחק בסערה וגרם לכאב ראש לא קטן אצל נהריה שלא הצליחה לעצור את השחקן המצוין של אשדוד\באר טוביה. גם שלשות של לורי והנרי נתנו לאשדודים את ההובלה בסוף הרבע הראשון שנגמר ביתרון לטובת אשדוד 24-18.

רבע שני:

אשדוד המשיכה לשלוט גם במשך הרבע השני בעזרת הזרים משלה ושמרו אותה בפער סביר מנהריה. במהלך הרבע פציעה מסוכנת מאוד של יהונתן שולדבראנד הוותיק הבהילה את הקהל המקומי במה שנראה כדריכה של אחד משחקני אשדוד על ידו של שולדרבראנד כשהוא על הפרקט. עירוני נהריה חזרה למשחק בזכות משחק ריצה טוב של הרכז יפתח זיו שהגיע מספר פעמים לקו ושלשות משוגעות של אלכס יאנג שהורידו את הפיגור ל43-41 לקראת סוף הרבע. טיירון נאש המשיך את הקאמבק של נהריה עם טיפ אלגנטי והשאיר את הפער מהדרומיים על שתי נקודות  המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון קטן לאשדוד\באר טוביה 45-43.

רבע שלישי-

אשדוד ממשיכה ביכולת הטובה והמפתיעה שלה במשחק הזה. החבורה הדרומית שומרת על פער סביר מהמארחת ו4 דקות לסיום הרבע התוצאה היא 58-52 לטובת אשדוד\באר טוביה. נהריה התקרבה עד לפער של סל אחד מאשדוד\באר טוביה אחרי שהצליחה לצמצם בעזרת מספר פעולות הגנתיות טובות וסלים חשובים בצד השני של וובסטר ושולדבראנד.

רבע רביעי-

יפתח זיו העלה לראשונה את המאחרת בזכות שלשה מדויקת ומעלה את נהריה ל 63-60. זיו המשיך לשרוף את המגרש עם שתי נקודות נוספות וההפרש עומד כבר על 5 לזכות נהריה אשדוד מאבדת את כל היתרון שבנתה במהלך המשחק ומתחילה לרדוף אחרי המארחת. נהריה התחילה לברוח לאשדודים בריצה של 15-0 ופתחו יתרון של כ 13 נקודות על פני האורחת שכנראה נגמרו לה הכוחות אחרי משחק מעולה עד לתחילת רבע זה. לאורי הבולט בשורות אשדוד השאיר אותה במשחק עם סל נוסף כשהוא עם 18 נקודות עד כה. תוצאת הרבע עד לשלב זה היא 17-4 לזכות המארחים שפשוט נתנו פוש וברחו לקבוצה מהדרום. זיו עם שלשה נוספת המשיך עם התנופה של הקבוצה הביתית והעלה את נהריה ל75-64. כחצי דקה לסוף המשחק אשדוד עוד הצליחה להוריד את ההפרש עד כדי 7 נקודות אך זה לא הספיק לקבוצה מהדרום שאיבדה את המשחק ששלטה בו ברוב המשחק. המשחק נגמר בתוצאה 81-76 לזכות נהריה אחרי קאמבק ברבע האחרון.

קלעו לנהריה: זיו 19 נקודות, שולדרבראנד 14

קלעו לאשדוד\טוביה: לאורי 21 נקודות, לונג 13

נהריה שומרת על הבית אחרי קאמבק ברבע הרביעי. קרדיט: אתר המנהלת

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort