אנגליה: אי אפשר לעצור את מנצ'סטר סיטי שהצליחה לחזור מהפיגור ושוב עם שער ניצחון בדקות האחרונות

בסיום המחזור ה-15 נפגשה ההתקפה הכי טובה בליגה ומובילת הטבלה – מנצ'סטר סיטי שאירחה בביתה את ההגנה הכי גרועה בליגה – ווסטהאם עם 30 ספיגות עד כה בעונה. המאמן החדש של ווסטהאם דויד מויס שהחליף את ביליץ' לא נתן את התוצאה המיידית והישג רק נקודה ב-3 משחקים האחרונים, ועם ההפסד המשפיל 4-0 נגד הקבוצה שאימן בעבר – אברטון. סיטי מגיע גם למשחק הזה בכושר מצויין לאחר רצף של 12 ניצחונות ברציפות וקרובה מאוד להגיע לשיא של ארסנל הבלתי מנוצחת בעונה 2002 שניצחה 14 פעמים ברציפות. למרות זאת הקבוצה של פפ גוארדיולה לא מנצחת משחקים בקלות, ובמשחקים האחרונים היא מנצחת בזכות שערים בזמן הפציעות ואחד הגיבורים הגדולים בתקופה הזאת – ראחים סטרלינג שהיום פתח בהרכב ה-11. למויס גם היה הרבה כאב ראש מבחינת הפצועים וחוסרים למשחק הזה – הבלם פונטה, והחלוצים קארול וצ'יצ'אריטו – זה רק ההקדמה לרשימה ארוכה מאוד של השחקנים הפצועים ומויס היה נדרש לשים את קרסוול שמשחק כמגן ימין עבר לשחק כבלם. בנוסף בגלל חוסר החלוצים מויס פתח עם אנטוניו כחלוץ המרכזי. בנוסף גם ג'ו הארט שהושעל מסיטי לא היה יכול לשחק נגדם ובמקומו עלה אדריאן. גוארדיולה נתן מנוחה היום לפרננדיניו, וקומפני לקראת המשחק בליגת האלופות נגד שכטאר. בכל אופן הסיכויים של סיטי היום לאבד נקודות היו ממש קרובים לאפס.

הרכבים:

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ווקר, אוטמנדי, מנגלה, דנילו (ז'סוס דק' 46), דה-ברויינה, דלף, סילבה, סטרלינג, אגוארו (פרננדיניו דק' 85), סאנה

ווסטהאם: אדריאן, קרסוול (ארנאוטוביץ' דק' 69), קויאטה (סאקו דק' 43), אוגבונה, סבאלטה, אוביאנג, פרננדס, רייס, לאנסיני, אנטוניו (איו דק' 88), מסואקו

בפתיחת המשחק ווסטהאם קיבלה הזדמנות מצויינת לכבוש את השער בדקה ה-7 – הרמת קרן הסתיימה בנגיחה של קויאטה ואנטוניו שהיה ליד קורה הרחוקה כמעט הצליח להעביר את הכדור למסגרת, אך בעט מעל המסגרת מכמה מטרים. ברבע שעה ראשונה סיטי לא הצליחה לעבור את ההגנה של ווסטהאם ודווקא השניה הייתה יותר מסוכנת בחלק הקדמי. סיטי יצרה הזדמנות מסוכנת ראשונה רק בדקה ה-25 – סילבה בעט את הכדור מחוץ לרחבה, הכדור פגע בגב של רייס ושינה כיוון, אך אדריאן הגיב מצויין והדף את הכדור, שעף מתחת למשקוף, לקרן. דרך אגב היום סאנה היה נראה לא טוב, השחקן של נבחרת גרמניה איבד המון כדורים והיה לא מספיק חד בחלק ההתקפי. בדקה ה-35 לאנסיני בעט מזווית החדה בתוך הרחבה, אך אדרסון היה במקום ובדקה ה-37 סאנה מייצר את ההזדמנות בין הבודדות של סיטי במשחק ולאחר הפריצה שלו מצד שמאל בעט מחוץ לרחבה, אך הבעיטה שלו נבלמה. ולקראת הסיום המחצית למויס נפצע עוד בלם קויאטה ובמקומו מרוב שאין ברירה הוא העלה את סאקו. אך למרות כל הצרות בדקה ה-45 ווסטהאם כבשה! הגבהה של קרסוול הסתיימה בנגיחה חזקה של אוגבונה ואדרסון לא הצליח להדוף את הכדור 1-0 לווסטהאם. 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ווסטהאם מצליחה להפתיע את ההגנה של סיטי ששיחקה עם זלזול ונענשה על כך (twitter)

המחצית הסתיימה ב 1-0 מפתיע לווסטהאם, אך גם היתרון הזה מגיע לווסטהאם לאחר המשחק די חלש ומזלזל מצד סיטי.

במחצית השניה פפ הוריד את דנילו מהמגרש והכניס את ז'סוס, וככה החליף את המערך להתקפי ביותר עם 2 חלוצים 2 קשרים בצדדים ושני קשרי אמצע. מסואקו פתח את המשחק בבעיטה מרחוק בדקה ה-48 לידיים של השוער. בדקה ה-52 סטרלינג בעט מכמה מטרים למסגרת, אך הכדור פגע בז'סוס שהיה לבנבדל וההתקפה נעצרה. ובדקה ה-55 סיטי קיבלה בעיטה חופשית מסוכת מאוד, כשאחריה הכדור של דה ברויינה בקושי נהדף אצל אדריאן. ולאחר 2 דקות סיטי הצליחה להשוות! אוטמנדי הגיב ראשון למסירת הרוחב והעביר את הכדור לרשת 1-1 בדקה ה-57.

אוטמנדי החזיר את סיטי למשחר עם השער של חלוץ האמיתי (twitter)

סיטי "הריחה דם" והמשיכה ללחוץ את ווסטהאם, וסאנה שוב היה קרוב לכבוש בדקה ה-67 אחרי מהלך טוב ופריצה מצד שמאל לרחבה, אך אדריאן היה במקום והדף את הכדור. לאחר 3 דקות דה ברויינה עם ניסיון בעיטה מרחוק שלו, ושוב אדריאן היה חד ותפס את הכדור בידיים. אנטוניו יצא למתפרצת בדקה ה-81 לאחר הלחץ גבוה מאוד של סיטי ובעט מצויין מחוץ לרחבה למסגרת, אך אדרסון הדף את הבעיטה המצויינת. ובדקה ה-83 דויד סילבה הפך לגיבור של המשחק וכבש את השער הניצחון! דה ברויינה שלח כדור עומק מצויין לכיוון של הספרדי, והקשר הצליח להשיג את הכדור ולהעביר איתו לפינה הרחוקה נגד הכיוון של אדריאן 1-2 לסיטי.

הפעם לא סטרלינג אלה סילבה כבש את השער הניצחון של סיטי לקראת סיום המשחק (twitter)

לאחר הכיבוש פפ הוריד את אגוארו מהמגרש, והעלה את פרננדיניו בשביל לחזק את מרכז הדשא. בדקה ה-88 גם אנטוניו נפצע ועלה במקומו איו. סאקו היה קרוב לכבוש ולהשוות בדקה ה-90, אך לאחר הפריצה מצויינת של ארנאוטוביץ', סאקו קיבל כדור למרכז, אך בעט לא מדוייק. בדקה ה-90+1 גם מנגלה נפצע, אך לא הוחלף אלה סאנה הוא זה שירד ומי שעלה למגרש הוא ברנארדו סילבה. סיטי שוב עם ניצחון לא פשוט, אך חשוב והיא כבר השיגה את שיא של צ'לסי עם 13 ניצחונות ברציפות ובדרבי של מנצ'סטר היא יכולה להגיע לשיא של ארסנל עם 14 ניצחונות!

במשחק נוסף שהתרחש היום בורנמות אירחה את סאותהמפטון ומשחק הסתיים בתיקו 1-1. לבורנמות כבש פרייזר בדקה ה-42 ולסאותהמפטון כבש צ'ארלי אוסטין בדקה ה-61.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort