איטליה: תיקו צפוי בין טורינו לאטאלאנטה

ביום שבת התרחש רק משחק בודד במחזור ה-15 בליגה איטלקית – טורינו אירחה בביתה את אטאלנטה. שתי הקבוצות העונה לא נראות משהו, ובמקום להתחרות על המקומות באירופה, הן כרגע שכנות באמצע הטבלה – אטאלנטה במקום ה-10 וטורינו ב-11. אך אטאלנטה משחקת גם בליגה אירופית ותמשיך זאת גם בקיץ, מצד שני לטורינו אין שום תירוץ. הקבוצה גם הקבוצה עם הכי הרבה תוצאות תיקו העונה – 7 פעמים מתוך 14 משחקים כל משחק שני! כולל תיקו ביתי עם ורונה שנמצאת במקום ה-19. גם בשביל המאמן של טורינו סינישה מיכאילוביץ', זה יהיה משחק גורלי, כי לפי דיבורים אם גם היום טורינו לא תנצח, המאמן הסרבי יפוטר. מאוד אירוני שלא מזמן לפני משחק ליגה נגד מילאן הוא דיבר שכמה לא הגיע לו פיתורין מהרוסונרי, ושהוא גילה לכולם את רומניולי ואת דונארומה. הפעם הוא יכול להגיד את זה על בלוטי ומילינקוביץ'-סאביץ', אך עדיין זה לא סיבה להשאיר את המאמן על הקווים. אטאלנטה בליגה גם סיימה 4 משחקים בתוצאת תיקו, וכולם היו מהמרים שהיום המשחק ביניהן יסתיים בתיקו. לשתי הקבוצות כל השחקנים היו כשירים ואצל אטאלנטה חזר להרכב לאחר הפציעה המגן השמאלי ספינצולה. בלוטי דרך אגב עם משחק שלישי תוך 8 ימים, השחקן לא קיבל מנוחה במשחק הגביע ורק לא מזמן חזר מפציעה – החלטה מוזרה של המאמן הסרבי. מיכאילוביץ' גם נתן הרבה ביקורת על ליאיץ' ואמר שאם השחקן לא יחזור להראות את היכולת שיש לו, הוא ישאר בעתיד על הספסל.

הרכבים:

טורינו: סיריגו, דה סילבסטרי, אנקולו, בורדיסו, אנסלדי (בראקה דק' 15) , בזלי, רינקון, אובי (בוז'ה דק' 73), פאלקה (אדרה דק' 80), בלוטי, ליאיץ'

אטאלנטה: בריסה, טוליו, קאלדארה, מסיילו, האטבור, קריסטיאנטה, פרולר, ספינצולה, קורטיץ' (איליציץ' דק' 46), פטאנייה (קורנליוס דק' 72), גומס

טורינו הופיעה במשחק עם המדים הלא רגילים שלה – מדים ירוקים לזכר האסון של שאפקואנסה. גם טורינו עברה אסון דומה ב-1949 והיום היא כיבדה את הקבוצה הברזילאית. המשחק נפתח בהזדמנות טובה של קורטיץ' לכבוש לאחר הגבהה של ספינאצולה בדקה השנייה, אך הנגיחה של הקשר לפינה הרחוקה, סיריגו קרא ותפס את הכדור בידיים. לאחר הפתיחה הטובה המשחק נתקע באמצע מגרש ללא הזדמנויות ממשיות. בדקה ה-15 נפצע אנסלדי ובמקומו עלה בראקה. הזדמנות ראשונה יצרה טורינו רק בדקה ה-23, לאחר שאדם ליאיץ' בעט בעיטה חופשית, אך הכדור עבר סמוך לקורה. קאלדארה גם שיחרר בעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור היה ממש לא מדוייק. טורינו יצרה שתי הזדמנות מצויינות תוך שתי דקות – בדקה ה-33 אובי פרץ לרחבה לאחר מסירה של ליאיץ' ובעט מזווית חדה במקום למסור וברישה הציל את קבוצתו והדף את הכדור לקרן. לאחר דקה ליאיץ' בעצמו פרץ לתוך הרחבה ובעט, ושוב ברישה הדף הפעם עם הרגליים את הכדור. גומס בדקה ה-39 יצר גם הזדמנות של אטאלנטה לבד ובעט בעיטה מחוץ לרחבה וסיריגו רק מפעם השנייה הצליח לטפוס את הכדור של ארגנטינאי. ובדקה ה-45 טורינו כבשה את השער! בלוטי השיג קרן למרות שדחף את קאלדארה בגלוי ולא ממש באופן חוקי, השופט לא שרק עבירה ונתן קרן, שאחריו אנקולו התרומם מצויין ונגח לרשת לאחר הגבהה של אדם ליאיץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אנקולו לאחר ההתרוממות מצוינת נגח את הכדור לרשת של אטאלנטה (twitter)

אטאלנטה פתחה את המחצית מצויין לאחר שאיליציץ' שעלה במקום קורטיץ' פרץ מצד שמאל ובעט, אך הבעיטה שלו נעדפה בדקה ה-47. לאחר הדקה ליאיץ' גם קיבל הזדמנות מצויינת לבעיטה, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי ההגנה של אטאלנטה. ולאחר 9 הדקות שנכנס למגרש, יוסיפ איליציץ' כבש את השער השיוויון! בישול מצויין של פטאנייה שמסר עם הצד החיצוני של הרגל, הוציא את איליציץ' למפגש עם סיריגו שבעט חזק ומדוייק לפינה הקרובה 1-1 בדקה ה-54.

איליציץ' שעלה כמחליף לאחר המחצית, כבש את השער השיוויון (twitter)

לאחר 2 דקות פטאנייה בעצמו בעט למסגרת, אך לאחר הבעיטה שלו הכדור הגיע לידיים של סיריגו. בדקה ה-65 בלוטי השיג כדור חופשי מאוד מסוכן, למרות שביקש פנדל, אך עבירה הייתה מחוץ לרחבה ואדם ליאיץ' בעט את הכדור למסגרת, אך מסיילו, אותו השחקן שביצע עבירה נגח את הכדור לקרן. בדקה ה-69 החמצה של איליציץ' שהיה קרוב מאוד להפוך לגיבור של המשחק עם שער הניצחון, אך לאחר מתפרצת קטלנית והרמה מצויינת של פטאנייה אל איליציץ' שהיה לבד ברחה, והוא נגח לא מספיק מדוייק, הכדור חלף ליד הקורה. מיכאילוביץ' ביצע חילוף מאוד בתקפי והכניס את בוז'ה במקום אובי ורצה להשיג ניצחון וזה באמת עשה רענון. בלוטי קיבל שתי הזדמנויות לכבוש תוך שתי דקות, אך החמיץ את שניהן. ראשונה הייתה בדקה ה-75 לאחר מסירה של המחליף לוקאס בוז'ה. החלוץ בעט מחוץ לרחבה והכדור עבר מחוץ למסגרת. לאחר דקה רינקון הוציא את בלוטי למפגש עם ברישה, אך הבעיטה מזווית החדה ברישה הדף. לגומס היתה הזדמנות מצויינת לכבוש את השער ניצחון בדקה ה-91 וסיריגו הצליח להציל את הקבוצתו כשהגיע ראשון לכדור והשופט לא שרק פנדל למרות שסיריגו הכשיל את החלוץ, טענת השופט הייתה שהשוער ירד וקלט את הכדור לפני שנוצר מגע, החלטה גבולית אך מוצדקת למרות שגומס נפצע לאחר התיקול. המשחק הסתיים בתיקו וטורינו המשיכה ברצף של 4 משחקי תיקו ברציפות ו-8 משחקי תיקו תוך 15 משחקים, אטלאנטה משיגה נקודה, אך הייתה קרובה להשיג ניצחון חוץ.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort