מושלמת: מכבי תל אביב עם ניצחון גדול על הפועל ירושלים

ביום ראשון הקרוב בשעה 21:00 מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ ותתארח בארנה של הפועל ירושלים לקראת המשחק המרתק ביותר שיש לכדורסל הישראלי להציע לנו, האלופה הישראלית תרצה להמשיך במומנטום הטוב בעוד שמכבי תל אביב תרצה להמשיך את מסע הקסם שלה העונה תחת נבן ספאחיה ולהשיג עוד ניצחון חשוב שיכול להעיד על המשך העונה שלה.

מאז שקציקאריס עזב את הפועל ירושלים הקבוצה נראית אחרת לגמרי, השחקנים נראים יותר מחוברים על המגרש, שחקנים שלא זכו לקרדיט אצל המאמן היווני זוכים ליותר קרדיט אצל מודי מאור ואפילו נראים טוב כמו ליאור אליהו ויוגב אוחיון שהחלו להכנס לאט לאט לעניינים. הקבוצה של מודי מאור עד כה מושלמת תחתיו ועדיין לא הפסידה עם המאמן החדש שלה על הקווים, אך עם כל הכבוד לבני הרצליה ונס ציונה אותה הירושלמים ניצחו בקלות ביום ראשון יהיה המבחן האמיתי של מודי מאור.

ימשיך ביכולת מהמשחק מול ז'לגיריס? – קול (EuroHoops)

מנגד, מכבי תל אביב מגיעה אחרי משחק יורוליג ביתי אותו הצליחה לנצח בזכות תצוגה נהדרת של נוריס קול שבמכבי תל אביב יקוו שגם בארנה ימשיך ביכולת הטובה. מכבי תל אביב עדיין בלתי מנוצחת בליגה אך כבר ראינו כמה קבוצות שהצליחו לעשות לה צרות כמו גלבוע גליל ואין ספק שירושלים היא קבוצה שיכולה לעשות בעיות לחבורה של נבן ספאחיה ואפילו לנצח. למכבי תל אביב מחכה חודש מאוד עמוס בו יהיה לה 3 משחקי יורוליג בתוך 6 ימים מיד אחרי הקלאסיקו מול ירושלים ולכן המשחק הזה יכול לתת לה הרבה זריקת מוטיבציה להמשך הדרך.

בחמשת המפגשים האחרונים הסטטסטיקה נמצאת בעד הפועל ירושלים שהצליחה לנצח שלושה מפגשים לעומת מכבי תל אביב שנצחה את השאר. עבור יוגב אוחיון זו תהיה הפעם הראשונה מאז עזב את מכבי תל אביב אחרי 6 שנים שבו הוא שוב פוגש אותה אך חוץ מאיתי שגב, יוגב אוחיון לא מכיר אף אחד מהסגל משום שכל השחקנים של מכבי תל אביב (למעט שגב כאמור) הגיעו רק בקיץ האחרון.

הסופר קלאסיקו הישראלי והמשחק המסקרן ביותר שיש לכדורסל הישראלי יוצא לדרך! האם מכבי תל אביב תישאר מושלמת או שהפועל ירושלים תמשיך להילחם?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חמישיות:

מכבי תל אביב- ג'קסון, דיברלתומיאו, רול, בולדן ואיתי שגב

הפועל ירושלים- אוחיון, דייסון, פרפגלו, דיי, הוואל.

רבע ראשון: הפועל ירושלים פתחה את המשחק טוב יותר מאשר מכבי תל אביב והצליחה לעלות ליתרון 6:2 מהיר בעיקר בזכות יכולת טובה של ריצ'ארד הוואל. בשביל להרגיע את ההתלהבות של הירושלמים היה זה פייר ג'קסון שצמצם את הפער עם השלשה הראשונה של הערב. ירושלים לא התרגשה וזה שוב היה הוואל עם סל קליל בצבע של מכבי תל אביב שלא מצליח לעצור את הסנטר המתאזרח של הירושלמים.  ג'קסון המשיך ללהוט והוסיף עוד שלשה ומייד אחר כך טיוס עם מהלך נהדר של סל ועבירה מעניק יתרון ראשון בערב הזה לצהובים של ספאחיה. הוואל המשיך ללהוט וקלע 11 נקודות רק ברבע הראשון והספסל של מכבי בראשות בולדן ונוריס קול הצליח לעשות עבודה טובה ואחרי סל על הבאזר של נוריס קול מכבי תל אביב יורדת ביתרון 24:22.

רבע שני: למרות שואו טיים של אלכס טיוס עם דאנק נהדר אחרי אסיסט של קול על תחילת הרבע השני, דווקא הפועל ירושלים היא זו שהגיעה לתחילת הרבע טובה יותר וליאור אליהו עם 6 נקודות ואסיסט הובילו את הפועל ירושלים לריצת 8:0. מהנקודה הזאת המשחק הפך להיות הפכפך מאוד ועם קצב נהדר כאשר הקבוצות קולעות כמעט בכל התקפה. נוריס קול וג'ייק כהן החזירו את היתרון למכבי תל אביב למרות הריצה הגדולה של הפועל ירושלים אך יותם הלפרין שוב החזיר את היתרון לאדומים. אוחיון וג'קסון קלעו שלשה כל אחד מהם וגם כארם משעור שעלה לקבל דקות הערב במשחק החשוב הוסיף שלשה ושוב פעם תגובה מהירה של יותם הלפרין מהצד השני עם שלשה משלו. גם פרפגלו היווני נכנס למטווח השלשות והוסיף שלשה משלו ומהעבר השני שואו טיים נוסף של מכבי תל אביב אחרי דאנק גדול של איתי שגב וסל ענק תוך כדי נפילה של פייר ג'קסון השווה את המשחק ל-43:43. הוואל המשיך את היכולת הטובה מהרבע הראשון והוסיף סלים משלו ואחרי שמשעור עשה עליו טכנית הוא קלע מהעונשין והוריד את הירושלמים ביתרון נקודה בלבד למחצית 47:46.

מלחמה בארנה (העמוד הרשמי של מנהלת הליגה)

רבע שלישי: הרבע הראשון של המחצית השנייה שייך כל כולו למכבי תל אביב. למרות קצב נהדר של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ברבע הראשון וברבע השני את הסל הראשון שלה הפועל ירושלים השיגה במחצית השנייה היא  רק אחרי יותר משלוש דקות אחרי אין ספור החמצות שלהם ובמיוחד של דייסון גם מכבי תל אביב הייתה כמה דקות ללא סל אבל רול עלה ללוח התוצאות והחל את הריצה של מכבי תל אביב ברבע השלישי. מכבי תל אביב הרגישה שהיא חייבת לנצל את היכולת הרעה של הפועל ירושלים בהתקפה ודאנדרה קיין ופייר ג'קסון צלפו מחוץ לקשת והגדילו את היתרון עבור מכבי תל אביב. גם דשון תומאס ובולדן חגגו על חשבון הירושלמים והוסיפו כמה סלים משלהם ועד שיותם הלפרין קלע שלשה וחשב שהם עוצרים את הריצה של מכבי תל אביב הגיע ג'ון דיברלתומיאו וצלף שלשה משלו ממש אחר כך. ליאור אליהו ניסה לקלוע נקודות משלו אך ספג חסימה נהדרת של בולדן שגם הצליח להשיג סל ועבירה, לקראת סוף הרבע היה זה ג'ון דיברלתומיאו שקלע את הסל האחרון של הרבע השלישי שנתן לצהובים יתרון דו ספרתי לקראת הרבע האחרון של המשחק 70:58 למכבי תל אביב.

רבע רביעי: מכבי תל אביב המשיכה את היכולת הטובה מהרבע השלישי ולא אפשרה להפועל ירושלים לנסות לצמצם את הפער. למרות שלשה של אוסטין דיי מכבי תל אביב לא התרגשה ומייקל רול ואלכס טיוס בדאנק גדול השאירו יתרון דו ספרתי למכבי תל אביב. דייסון שהיה נראה רע מאוד הערב במיוחד ברבע השלישי קלע את השלשה הראשונה שלו רק ברבע הרביעי אך תומאס עם שלשה וג'קסון עם מהלך נהדר של פאול וסל שוב העלו את הצהובים ליתרון גדול. אוסטיין דיי ודייסון ניסו לצמצם את הפער עם נקודות משלהם אבל ג'קסון עם עוד 2 סלים גדולים לא נותן לירושלמים להתקרב והשאיר את הפער לטובתם לאורך כל הרבע האחרון. ניצחון גדול של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים 88:71.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort