1:1 בין מכבי נתניה למכבי חיפה בהופעת הבכורה של בוזגלו

לאחר מחצית ראשונה בשליטתה הברורה של מכבי נתניה היא גם קיבלה תגמול ממש לפני הירידה למחצית מפנדל מוצלח של לוי (45) אחרי נגיעת יד של גרשון. מאור בוזגלו עלה להופעת הבכורה שלו בחיפה ואולי מהאנרגיות שלו חיפה הצליחו להשוות משער של סולליך (66)  אחרי טעות קשה דל הגנת נתניה. שתי הקבוצות הרבו להחמיץ ליד השערים אך בסופו של דבר בסיום תיקו 1:1 שלא משרת את שתי הקבוצות.

אין יותר פגרת נבחרות/שזרוע/ מה שלא יהיה… ואנחנו מגיעים היישר למנה העיקרית של הערב כשמכבי נתניה מארחת בביתה את מכבי חיפה במסגרת מחזור מספר 11 בליגת העל.

מכבי חיפה לפני הפגרה קיבלה זריקת הרגעה בדמות ניצחון על בני סכנין 2:0 והעניק שוב ללוזון אוויר לנשימה אך כמובן שהוא עדיין תחת מבחן של מו אלאך. מן העבר השני הקבוצה של דראפיץ׳ וברדה ממוקמים גבוה גבוה בטבלה ורחוקים רק חמש נק׳ מהפסגה לאחר הניצחון המרשים 2:0 על הפועל חיפה וינסו הערב לשמור על סטטוס הקטן בצמרת בדמות ניצחון.

מבחינה מקצועית דראפיץ׳ העדיף להשאיר את דן גלזר הצעיר על הספסל על אף שהתאושש לגמרי מפציעתו ואביב אברהם ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, עוד שם מעניין על הספסל הנתיינתי הוא דידייה קוגבנייה שיכול להיות הרס מהספסל הערב. במכבי חיפה יאלצו להסתדר ללא ארנסט מאבוקה שעדיין סוחב פציעה מהמשחק נגד בני סכנין ורז מאיר יקבל צ׳אנס נוסף בהרכב כשגם אלברמן, קאיו וקלאוס ימתינו להזדמנות שלהם מהספסל.

פותח בהרכב, ניקיטה רוקביצה (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

מהלך המשחק:

ארז פפיר פותח את המשחק לנגד אצטדיון כמעט מלא לגמרי עם נוכחות מרשימה לקהל הנתיינתי.

חגיגה ביציעים, (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

דקה 1: מכבי נתניה פתחה בהתלהבות רבה את המשחק וכבר בדקה הראשונה סבע הצליח לסחוט עבירה מרועי קהת אך הבעיטה החופשית של לוי פגעה בחומה והכדור יצא לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 4: מצב טוב ראשון לצד הירוק. כדור חופשי הורחק לא טוב ע״י הגנת נתניה אך סולליך בעט חלש ועמוס קלט ללא קושי.

דקה 8: איזו הזדמנות לקבוצה הביתית! אלחסן קייטה ניצל טעות קשה של מאיר וספק גם הוכשל על ידו אך פפיר הורה להמשיך ונסיון הבעיטה של מוחמד היה גבוה מעל השער.

דקה 13: מכבי נתניה ממשיכה להיות הדומיננטית במגרש ועוד ניסיון מעניין של אביב אברהם נבלם בקושי ע״י רמי גרשון.

דקה 19: וואו עוד תרגיל מבית היוצר ברדה את דראפיץ׳. ערן לוי הפתיע את כולם וניצל את בעיטתו החזקה על מנת להפתיע את הגנת חיפה סבע גבר על דוס סאנטוס אך יציאה טובה של גלזר מנעה שער ודאי.

דקה 27: מכבי נתניה מתקרבת ליתרון. דיע סבע הפעלתן שוב ניצל את זריזות הרגליים שלו אך שוב לא היה מדוייק ליד השער של גלזר.

דקה 32: פריצה מרשימה של רז מאיר באגף ימין הציבה אותו בעמדה טובה לאיים על השער של עמוס אך הבעיטה אוי הבעיטה התגלגלה לידיו של עמוס.

דקה 36: סוף סוף מצב ראשון ואמיתי למכבי חיפה! חילופי מסירות בין דמארי לורמוט סמוך לרחבה מצאה את סולליך מאחור אך יציאה אמיצה של עמוס מנעה שער לחיפה.

דקה 40: פריצה טובה של ויקי כחלון באגף ימין ניסה למצוא את קייטה שאיחר לכדור במאית השנייה.

דקה 44: ניסיון בעיטה מעניין דל רועי קהת מחוץ לרחבה מצאה את עמוס מוכן.

דקה 45: פנדל לזכותה של מכבי נתניה! דיע סבע מצא נהדר את אביב אברהם שבעט לעבר השער ופגע בידו של גרשון ופפיר לא התבלבל והורה לעבר הנקודה הלבנה. אל קפיטנו ערן לוי ניגש והכניע בקלות את גלזר מכבי נתניה 1 מכבי חיפה 0 מאוד מוצדק לזכותה של מכבי נתניה.

כיבוש השער היה גם מתן האות לסיומה של המחצית הראשונה 1:0 לזכותה של מכבי נתניה משער מפנדל של ערן לוי.

ממש על סף הירידה למחצית ערן לוי העלה את נתניה ליתרון מוצדק (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

גיא לוזון על אף היכולת הדלה של קבוצתו בחר שלא לעשות שום שינוי עם פתיחת המחצית השנייה וכמובן שגם דראפיץ׳ לא ערך חילוף.

דקה 55: קייטה קיבל מסירה טובה מצעירי ברחבה אך הבעיטה שלו הייתה חלשה למרכז השער.

דקה 59: הרגע הגדול של אוהדי מכבי חיפה הגיע! מאור בוזגלו נכנס להופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה במקומו של גילי ורמוט וינסה להושיע את לוזון.

דקה  65: פעולה חיובית ראשונה של רז מאיר במשחק. המגן קיבל כדור מדוד מבוזגלו והגביהה ברכות לדמארי שהגיע לכדור אך הנגיחה הייתה חלשה היישר לידיו הבטוחות של עמוס.

דקה 66: 1:1! סינטיאהו סולליך משווה את התוצאה. איבוד כדור רשלני של הגנת נתניה הותירה את סולליך לבדו מול עמוס הפעם החלוץ לא נכשל ומצא את הרשת.

דקה 70: אוי כמה זה היה קרוב למהפך של מכבי חיפה. רועי קהת הוביל התקפה מתפרצת ומסר לדמארי שמצא את רוקביצה חופשי לגמרי אך הבעיטה של החלוץ הלכה למרכז השער.

דקה 81: ושוב מכבי חיפה כמעט מצליחה לגנוב שער ולעלות ליתרון. קלאוס גנב בערמומיות כדור מברנקו והשאיר כדור נפלא לרוקביצה שבעט לא מספיק טוב אך גם התגובה של עמוס לא הייתה מדהימה אך הצליח לתקן רגע לפני שבוזגלו מגיע לכדור.

דקה 84: ההחמצה של המשחק! קלאוס בעוד פעולה טובה הרס הכל ברגע שבחר לבעוט ולהחמיץ ברשלנות מאשר לפרגן לרוקביצה שעמד מול שער חשוף לגמרי.

דקה 86: קצב המשחק עולה והפעם דיידיה קוגבנייה היה קרוב מאוד להכניע את גלזר אך התעופפות של גלזר מנעה שער.

המשחק התחמם לאחר מהומה בין גלזר לקייטה נגמר בסופו של דבר בצהוב לשניהם.

בסיום המשחק

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סאנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גאורגי קוסטנדינוב, רועי קהת, גילי ורמוט (מאור בוזגלו,59), ניקיטה רוקביצה ועומר דמארי.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ׳, בן צעירי, ניקו אולסאק, אביב אברהם, עלי מוחמד, ערן לוי, דיע סבע ואלחסן קייטה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort