ליגת האלופות לנוער: יובנטוס מפסידה משחק מכריע לברצלונה עם 9 שחקנים והיא לא תגיע לשמינית הגמר

למרות שרוב התשומת לב של אוהדי כדורגל כרגע על המשחקים של ליגת האלופות של הקבוצות הבוגרות, במקביל מתרחשת גם ליגת האלופות לנוער ויש לא מעט משחקים טובים והתגלויות גם שם. אחד המשחקים המעניינים שהתרחשו היה משחק "מקדמה" של המשחק המעניין ביותר הערב בליגת האלופות – יובנטוס בביתה אירחה את ברצלונה. הנוער של ברצלונה הוא תמיד נוער בין המוכשרים באירופה וגם העונה מוכיחה זאת – הקבוצה היתה מובילת הבית עם 12 נקודות מתוך 12, והיא ניצחה גם במשחק הקודם בין שתיהן בברצלונה. יובנטוס להפך, הקמפיין הזה התחילה ממש מאכזב ולקראת המשחק השיגה רק ניצחון בודד ב4 משחקים ו3 נקודות בלבד. היום היא היתה חייבת שיקרה נס גדול, כי הסיכוי שהקבוצה תעלה לשמינית הוא כבר ממש  תיאורטי – בשביל שזה יקרה ספורטינג שכרגע נמצאת במקום השני עם 7 נקודות, חייבת לאבד נקודות(לפחות תיקו) במשחק בית נגד אולימפיאקוס שעד כה היתה עם נקודה הבודדה בבית, וגם במשחק הבא שהיא תפסיד לברצלונה. ויובנטוס מהצד שני צריכה לנצח בכל שאר המשחקים שנשארו וזאת משימה ממש לא פשוטה. גם במפעל הנוער של ברצלונה עדיין לא ספג אפילו שער בודד והנוער של ביאנקונרי עומדים היום באתגר מאוד לא קל. השחקן המעניין שכדאי יהיה לעקוב אחריו הוא כרלס פרס עם 4 שערים ב 4 משחקים באמת נמצא בתקופה טובה.

הרכבים:

יובנטוס (נוער) : לוריה, ווגליאקו, פריירה, אנזולין, מנהג'יני(טריפאלדלי דק' 71), מורונה(טורה דק' 60), מריו(די פרדו דק' 75), קמראי, פורטנובה, מונטפרטו, קאמפוס

ברצלונה (נוער) : פניה, פייקסס, צ'ומי, מינגואזה, מירנדה, גומס( מרקס-מנדס דק' 75), מונצ'ו, קולאדו(וילה-גרסיה דק 71), דלגאדו(פרנדדס דק' 87) , פויג, פרס

יובנטוס פתחה את המשחק בהתקפות ולחץ גבוה על שחקני בארסה, שלא הצליחו לעבור הרבה את השליש האחרון של המגרש. לאט לאט בארסה התחילה להשתלט על הכדור יותר וליצור סכנה ליד השער של יובה אבל ללא הזדמנויות ממשיות. עם ללא מעט מאבקים פיזיים אחת ההזדמנויות המעניינות היתה אצל מונטפרטו – ילד בן 17 בעט בעיטה חופשית מחוץ לרחבה, והכדור חלף ליד הקורה הקרובה בדקה ה-26. בדקה ה-32 גומס קיבל כדור טוב בתוך הרחבה, אך בעט מחוץ למסגרת. היה משחק מאוד חלש מצד שתי הקבוצות, המון איבודי כדור וחוסר יצירתיות בצד ההתקפי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
משחק מאוד חלש מצד שתי הקבוצות ותיקו מאופס בצדק לאחר המחצית (קרדיט:twitter)

מחצית השנייה נפתחה בהזדמנות מצויינת של כרלס פרס (אותו הבחור שאמרנו לשים עליו עיין) שיחרר בעיטה מסוכנת מאוד מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה, ושוערה של יובה לוריה עם הרבה מאמץ הציל את קבוצתו.אך לאחר 3 דקות בארסה כבשה! אותו כרלס פרס עם המהלך מצויין פרץ לתוך הרחבה והשאיר את הכדור לפויג שהיה לבד ובעט מדוייק לפינה מ10 מטרים 1-0 לברצלונה ויובנטוס חייבת להתעורר כי כל איבוד נקודות מעיף אותה מהמפעל. 

פרס ופויג מייצרים את השער הניצחון נגד יובנטוס (קרדיט:tiwtter)

לאחר ששחקני בארסה כבשו, יובה יצרה הזדמנות טובה בדקה ה-53 ומונטפרטו פרץ מצד שמאל לתוך הרחבה ובעט מזווית דיי חדה, אך גם לאחר הבעיטה שלו הכדור עף מעל המשקוף. ברצלונה היתה מאוד קרובה לכבוש את השני במשחק אך כמה בעיטות רצופות למסגרת נבלמו על ידי לוריה ומגנים. קולאדו בדקה ה-60 שוב בחן את לוריה עם בעיטה מחוץ למסגרת, אך השוער היה במקום.ככל שעבר המשחק, ככה היה מובן יותר למה יובה לא ראויה לעבור לשלב הבא של המפעל, היא נראתה מאוד חסרת אונים בהתקפה. בדקה ה-82 היתה עוד הזדמנות טובה לכבוש לברצלונה – לאחר כדור עומק מצויין של כרלס פרס שעבר את מגן, פרץ לתוך הרחבה ובעט, אך הבעיטה היתה חלשה מדי ולוריה לקח אותה לדיים. ולאחר 2 דקות שחקן של יובה קמראי קיבל צהוב שני ואדום כשגם ככה המצב קשה מאוד. בארסה היתה יכולה לכבוש עוד, אך לא הצליחה לעשות זאת, ויובה בתוספת הזמן נשארה בכלל עם 9 שחקנים לאחר אדום שני ישיר למונטפרטו אחרי תיקול מאוד אכזרי. המשחק הסתיים בנייצחון ברור של ברצלונה ויובה מפסיקה את דרכה במפעל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort