גביע הליגה: צ'לסי ו-ווסטהאם ברבע הגמר

הבלוז גברו על אברטון המתפוררת בסטמפורד ברידג'. הדרבי הלונדוני הבטיח וקיים. ווסטהאם מחקה פיגור בן שני שערים במחצית השנייה, על להצטרף לצ'לסי ברבע הגמר 

 

שלב שמינית גמר גביע הליגה האנגלי הסתיים הערב, עם שני המשחקים המסקרנים של הסיבוב הרביעי בגביע השלישי בחשיבותו במדינה.

צ'לסי – אברטון 1:2

האלופה אירחה הערב  בסטמפורד ברידג'ק את אברטון ואת מאמנם הזמני – דיוויד אנסוורת'. שחקן העבר של הטופיז התייצב הערב על הקווים במקומו של רונאלד קומאן שפוטר מתפקידו, לאחר התקופה השחורה שעברה על הקבוצה הכישרונית, בליגה ובאירופה. אצל המקומיים, אנטוניו קונטה נתן מנוחה למרבית שחקני המפתח של קבוצתו. וילי קאבז'רו קיבל את האשראי בין הקורות, בטוצ'האי ומוסונדה איישו את חוליית ההתקפה לצד וויליאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

צ'לסי שלטה במשחק, אך התקשתה להגיע למצבים, עד הדקה ה-27 ואז הבלוז גם עלו ליתרון. הרמה מצוינת של מוסונדה מצאה את ראשו של אנטוניו רודיגר, שהשתחרר מהשמירה וסיפק נגיחה קשתית שנעצרה ברשת. 0:1 לצ'לסי. 

בדקה ה-56, טעות בהגנת צ'לסי השאירה ויין רוני לבד מול קבז'ארו, אך השוער המחליף יצא היטב. כעבור דקה ווילי כשל, לאחר שמסירה שלו הלכה ללנון, אך שוב קבז'ארו יצא גדול לאחר שיצא לעבר היריב בזמן וחסם את הכדור.

בדקה ה-59, שוב לנון היה צריך להשוות, לאחר שהצליח להסתנן היטב ולהגיע לכדור לפני הבלם, אך הבעיטה פספסה את המסגרת. הלחץ של הטופיז המשיך לגבור במחצית השנייה, אך קבז'ארו המשיך להיות ההבדל. לאחר שבדקה ה-66, הרמה טובה מצאה את ראשו של ג'אגילקה שנגח היטב, אך קבז'ארו זינק והדף.

שתי דקות חלפו והפעם זו הייתה בעיטה של מיראלס שנהדפה אצל וילי. מאותו מהלך צ'לסי יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה רעה של וויליאן.

שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הברזילאי היה יותר חד, לאחר שסיפק דריבל נפלא באגף, המשיך מסירה טובה לפברגאס שהחזיר לוויליאן שבעט בעוצמה לרשת. 0:2 לצ'לסי.

דקה חלפה ואברטון כבשה משום מקום. ערבוביה בהגנת צ'לסי הסתיימה בדחיקה של המחליף דומיניק קלברט-לואין שדחק עם גופו לרשת. 1:2 לצ'לסי.

אך זה היה מאוחר מידי. צ'לסי ממשיכה לרבע הגמר.

הנגיחה המוצלחת של רודיגר (הפייסבוק הרשמי – צ'לסי)

טוטנהאם – ווסטהאם 3:2

במשחק המסקרן הנוסף של השלב – קיבלנו דרבי לונדוני מסקרן. טוטנהאם עטופת התהילה מהניצחון הגדול על ליברפול בסופ"ש, אירחה ב-וומבלי – את הקבוצה ממזרח הבירה, שפתחה את העונה בצורה רעה למדי.

לאחר 6 דקות בלבד, התרנגולים על ליתרון. התקפת מעבר פנטסטית מהגנה להתקפה ב-4 מסירות, הסתיימה בכדור עומק מצוין של סון, שהשאיר את מוסא סיסוקו לבד מול השוער, על מנת לגלגל את הכדור לרשת. 0:1 מהיר לטוטנהאם.

היתרון היה צריך להיות מוכפל בדקה ה-18, לאחר שהרמה טובה מצאת את ראשו של דלה עלי, שמחמישה מטרים נגח בעוצמה, אך אדריאן סיפק אינסטינקט פנומנלי והדף את הכדור בעצמה. בדקה ה-25, הרמה חופשית של "הפטישים" יצר ערבוביה ברחבת טוטנהאם, אך קויטה סיים בנגיחה בקול ענות חלושה והכדור התגלגל לידיו של וורום.

בדקה ה-36, היתרון הוכפל. סון הוסיף בישול שני, לאחר שהכניס כדור נהדר ל-דלה עלי, שמפאתי הרחבה סובב כדור אלגנטי לפינה הימנית של אדריאן חסר הישע. 0:2 לטוטנהאם.

בדקה ה-56, האורחים חזרו למשחק די משום מקום. לאחר הרחקה רעה של הגנת טוטנהאם, פרננדס הצליח לייצר בעיטה טובה למסגרת. וורם הדף, אך לא היה לו חיפוי ו-אנדרה אייו היה חופשי ומאושר ולא בנבדל, על מנת לדחוק פנימה. 1:2 לטוטנהאם. 

כעבור 4 דקות הגיע השוויון. הגנת טוטנהאם כשלה להרחיק והכדור הגיע אל לאנזיני שהעביר כדור אלגנטי לאייו, שהשלים צמד מהיר. 2:2.

בדקה ה-64, הרמה טובה של רוז הובילה ל-וולה נאה של דלה עלי, אך אדריאן התמקם היטב וקלט את הכדור. בדקה ה-70, מה שהיה נראה כמו ניצחון קליל של טוטנהאם, הפך למהפך ענק של ווסטהאם. קרן מוצלחת של לאנזיני מצאה את ראשו של אוגבונה שהתרומם גבוה ונגח לרשת. 3:2 לווסטהאם!

כעבור דקה, התקפה מסוכנת של המקומיים הסתיימה בבעיטה חזקה של סיסוקו, אך אדריאן הדף לקרן. עד הסיום ניסיונות הקאמבק של התרנגולים העלו חרס. ווסטהאם משלימה קאמבק גדול, מקבלת בוסט מוראלי ומעפילה לרבע הגמר.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort