SmackDown live 24.10.17: התוכנית שאחרי התקיפה הגדולה

המתח בין ראו וסמאקדאון חם יותר מתמיד לאחר התקיפה של סמאקדאון לילה שעבר בראו. בסמאקדאון לעומת ראו דברים נמשכים כרגיל. סטיילס ניצח את סוניל סינג', הקפטנית של הקבוצה הכחולה בסורבייור סיריס נקבעה ואיתו גם הקפטן של הקבוצה הגברית הכחולה ומה נסגר עם סין קארה וביירון קורבין?

שיין מקמהון פתח את התכנית ונכנס לזירה, מקמהון התחיל לדבר על התקיפה של ראו מסמאקדאון שבוע שעבר ואמר שזו רק ההתחלה ושהם עומדים לתת לסטיילס להילחם עבור ראו כחלק מתוכנית אך סמי זיין קטע אותו ונכנס באמצע הדיבורים שלו לזירה (כזכור סמי זיין עשה היל טרן כאשר משך את קווין אוונס מתי שמקמהון עמד לקפוץ עליו עם מרפק). מקמהון דיבר על מה שקרה בהל אין ה סל וזיין ענה לו שאם הוא היה מתחרה הוא מנצח אותו בשנייה ושהוא בסופו של דבר צריך אותו ואת אוונס בקבוצה של סמאקדאון לייב ומקמהון ענה לו שהוא לא רוצה אותם אבל אם הוא רוצה להיות בקבוצה הוא צריך לנצח את רנדי אורטון.

שלטון בנג'מין וצ'אד גייבל מנצחים את הניו דיי

המועמדים מספר אחת לכתר מגיעים לקרב נגד האלופים לשעבר בידיעה שהם צריכים את הניצחון הזה בשביל לקבל מומנטום בקרב נגד האוסוס, דבר שהיה די משונה הוא זה גייבל ובנג'מין התנהגו טיפה יותר כמו הילים מאשר פייסים. הניצחון שלהם הגיע אחרי שגייבל שלח  את וודס לחבלים ובנג'מין בעט בו בגב וכך גייבל השיג את הניצחון. לסיכום: קרב לא רע בכלל, אני שמח שנתנו להם לנצח צמד כמו ניו דיי מכיוון שהם היו צריכים את המומנטום לקרב מול האוסוס רק אני לא מבין למה הם התנהגו כמו הילים מכיוון שיותר מתאים להם פייסים.

לאחר מכן ראו את דניאל בראיין והמתאבקות של סמאקדאון לייב מדברים. בראיין הודיע שכולן יהיו בקבוצה הכחולה אבל עומד להיות קרב ביניהן על מי תהיה הקפטנית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סין קארה מנצח את ביירון קורבין מפסילה

ביירון קורבין מחפש נקמה נגד סין קארה שניצח אותו מספירת חוץ שבוע שעבר אך הוא הפסיד שוב אחרי שתקף את קארה בלי להפסיק. לאחר הקרב קורבין ביצע את "סוף הימים" על סין קארה מחוץ לזירה. לסיכום: קרב לא משהו, רוב הקרב היה בשליטה של קורבין שפשוט תקף אותו בלי הפסקה.

לאחר מכן ג'ינדר מהאל נכנס לזירה עם האחים סינג'. מהאל התחיל לדבר על ברוק לסנר ועל פול היימן ואמר שהיימן שקרן, שהוא הסיוט הכי גדול של ברוק לסנר ושהמאראג'ה ארה התחיל. לאחר מכן סטיילס נכנס באמצע דבריו והקרב התחיל.

איי ג'יי סטיילס מנצח את סוניל סינג'

הקרב היה פחות מדקה… סטיילס הכניע את סוניל עם הקאלף קראשר. לסיכום: אין מה לסכם.

קפטנית של סמאקדאון: בקי לינץ' מנצחת את כרמלה, טמינה, שארלוט ונעמי

חמשת הנשים נלחמות על הזכות להיות הקפטנית של סמאקדאון בסורוויור סיריס ורק אחת השיגה זאת והיא בקי לינץ' לאחר שהכניעה את כרמלה עם הדיס ארמ מר. לסיכום: קרב די מאכזב כי אני ציפיתי ליותר מקרב מהסוג הזה שהוא כביכול ללא פסילות וגם מהמתאבקות עצמן אבל הקרב היה משעמם ומאכזב.

לאחר מכן בובי רוד איתגר את דולף זיגלר בשבוע הבא לקרב 2 מ-3 הכרעות

המנצח מצטרף לקבוצה הכחולה: רנדי אורטון מנצח את סמי זיין

סמי זיין בתור היל זה פשוט לא מוצלח ואפילו פתטי! הוא ידוע בתור פייס נצחי והוא פשוט נראה מגוחך! זה לא מתאים לו בכלל. אורטון מנצח את זיין אחרי RKO. לסיכום: קרב סביר, אבל לא משנה שהוא עשה היל טרן ולא משנה שהוא הצמיד את אורטון כבר, הוא קבור והוא תמיד היה קבור ועכשיו קברו אותו עוד יותר. פשוט בושה.  

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort