לקראת המחזור ה-11 בצרפת

אחרי  המשחק ענקי שהיה במארסיי עם 67,000 צופים ואווירת חשמל מהטובות באירופה נגמר "הקלאסיק" 2-2, בין  פאריס סן ז'רמן למארסיי.

אין ספק משאיר טעם לעוד. כולם זוכרים מה קרה, נייאמר הורחק, הקהל התפרע, והשופט הוסיף סך הכל 4 דקות על תוספת שהייתה צריכה להיות לפחות 10.(ועדיין קאבני איזן ל-2:2 בדקה ה-90)

הקרב האדיר הזה גם בכסף, וגם בשנאה בין המועדונים מוכיח לאירופה הגדולה שצרפת יכולה לתת לנו קלאסיק מטורף!

בכלל, צרפת העונה עם המון המון סיפורים. רק מספיק שנייאמר הגיע ב-222 מיליון יורו בעיסקה היקרה יותר וכבר סגרת עניין לעונה שלמה.

ממשיך עם העניין של מארסיי והקהל שממשיך שוב ושוב ושוב להתפרע ולהופיע בכותרות. מה שהקהל של מארסיי עושה בצרפת בית"ר צריכה לקבל 14 רדיוס באום אל פאחם. (מקבלים גג סגירת יציע)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בנוסף, גם קרס היציע של ליל באמצע משחק מול אמיין, שזה בהחלט מזכיר קצת מראות שלנו.

זה עוד סיפור ענק שמגיע כרגע מליגה שהייתה תמיד רביעית-חמישית, כרגע הצרפתית שוות ערך לאיטליה, לדעתי.

מבחינת המחזור ה-11, כבר בשישי הקרוב, ללא נייאמר מגיעה פאריס למשחק בית מעניין במיוחד מול ניס.

אותה קבוצה מדרום צרפת, בעונה מאכזבת יחסית לעונה שעברה מגיעה עם פחות ציפיות. השנה פאריס שהיא מנצחת זה תצוגות מדהימות, זה לא רק בגלל נייאמר ואמבמפה, זה כל הקבוצה,  רוצה לתת גולים ולהוכיח שלא רק לנצח , אלא גם בשיק צרפתי כובש. הבדיחה בפאריס היא שקאבני כבש, נייאמר בכה.

אבל אני בטוח שהם מקצוענים וכמו שראיתי את קאבני חוגג בווינריות חסרת מעצורים בשער השוויון המדהים בדקה ה-90, אי אפשר לפקפק ולו ברגע ברצון שלהם לנצח ולהוכיח.

פאריס אחרי התיקו 2-2 נשארה במקום הראשון עם 26 נקודות, ו-4 פור על מונקו.

מונקו, הסגנית מגיעה בעונה של החלפת הצוות, כל הכוכבים נמכרו ועדיין רק 4 הפרש  בצמרת. מבחינת ליגת אלופות אכזבה, אבל מונקו עושה את המכירות בשביל לשמור על האיזון.

ואם בכמה שנים אפשר לגנוב אליפות, כמו בעונה שעברה זה מעבר להישג מדהים.

מונקו תפגוש בשבת את בורדו, הקבוצה מעיר היין הדרומית, בשבת ב-18:00.

בורדו במקום ה-7 עם 16 נקודות, משחק שקול מאוד לא הייתי שם את כל הכסף על מונקו במשחק חוץ הקשה הזה.

עוד קבוצה לוהטת בצרפת שיש בה הכל היא ליון. קהל חם, אקדמיית נוער הטובה באירופה (מוציאה בקביעות שחקנים לקבוצה), אצטדיון חדש, היו תחזיות  שליון תחזור אולי להתחרות על האליפות, אולי כבר העונה ?

קצת קשה שיש את פאריס, אבל לדעתי ליון  היא פוטנציאל גבוה למקום השני.

ליון תארח את מץ ביום ראשון, חייבת לנצח כדי להישאר בתמונת הצמרת, כרגע במקןם הרביעי עם 19 נקודות. ליון גם טובה בליגה האירופאית.

ליל- מול מארסיי במשחק המרכזי של המחזור ה-11.

ליל, קבוצת צמרת עד לא מזמן וקבוצת ליגת אלופות קבועה מצפון צרפת לא נראת טוב העונה, ומארסיי אחרי המשחק הגדול מול פאריס רוצה לשמור על איזון ולא להתחיל  לאבד גובה כמו בשנים עברו.

למארסיי העונה תקציב גדול, עדיין זה לא מתקרב לפאריס אבל הבעלים החדש אמר וגם קיים כמה רכישות מעניינות . אחת מהן היא פאייט, שחזר כבר בעונה שעברה תמורת 25 מיליון ובנתיים הסמל של הדרומיים בינוני ומטה. מארסיי ידועה במחלקת נוער גם טובה ושימו עין על מקסים לופז, הקטן בן ה19 שכבר פתח העונה אצל רודי גרסיה. כל אירופה תכיר אוטוטו את השם הזה. מה שאותי הפתיע שסאמיר נאסרי לא חזר הבייתה, אחרי עונת השאלה טובה בסביליה, מקווה שיחזור הבייתה- זה הזמן.

במשחק הקרוב מארסיי חייבת להוכיח המשכיות ולמרות שזה משחק חוץ קשה בצפון צרפת, הייתי הולך על מארסיי היא במגמת שיפור והיא חייבת ליגת אלופות- בטח בגלל ההיסטוריה, והקהל. גם הסגל לדעתי טוב מאוד, למרות שעם הכסף הגדול של הבעלים האם אפשר להביא חלוץ קצת יותר גדול  ממיטורוגולו ?

המשחק בראשון ב-22:00

נאנט- דיז’ון – קרב קצוות בין נאנט המפתיעה במקום השלישי לקבוצה עם השם של חרדל. נאנט מפתיעה ויש לה קהל מטורף עם הצבעי ירוק צהוב. הימור שלי נאנט תמשיך לנצח,

דיז׳ון בתחתית הטבלה, עשתה אולי צרות לפריס אבל אני מאמין שבמשחק בית עם 30,000 אוהדים מקומיים, הניצחון אמור להגיע.

עוד משחק מעניין מאוד יהיה בין טולוז לסנט-אטיין.

טולוז מהמקום השישי נגד סנט אטיין מהמקום העשירי, סנט אטיין טובה יותר והיא אמורה להגיע לפחות לליגה האירופית.

סנט אטיין לדעתי תנצח קבוצה עם מסורת וחזקה יותר.

משחקים נוספים :

קון – טרואה

גנגאן -אמיין

שטרסבורג- אנז׳ר

מונפלייה- ראן

אחלה של מחזור מחכה לנו- כבר תשריינו את שישי שפאריס מול ניס

ובראשון ליל מול מארסיי .

בון אפאטי!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort