ניצחון בכורה להפועל חולון

בני הרצליה והפועל חולון מגיעות למשחק אחרי שהם הפסידו במחזור השני של הליגה. בני הרצליה עם הפסד למכבי תל אביב החזקה, ואילו הפועל חולון עם הפסד שני ברציפות בליגה, כשבמחזור האחרון היא הפסידה להפועל אילת. האם במחזור הקרוב הפועל חולון תצליח להשיג ניצחון ראשון העונה?

דן שמיר לא קיווה שככה תראה פתיחת העונה שלו בחולון, למרות סגל נוצץ ושמות חדשים שהצטרפו לסגל, הקבוצה עדיין לא נראית טוב על הפרקט, ולבינתיים היא עדיין בלי ניצחון ליגה ב-2 המחזורים הראשונים. גם במחזור הקרוב מצפה לה משחק קשה, והפסד פה בהחלט יוכל לעלות את מפלס הלחץ וייתכן שכיסאו של דן שמיר יתחיל לרעוד. מנגד, בני הרצליה של מיקי גורקה מגיעה למשחק אחרי ניצחון מרשים ביורוקאפ על אלבה פהרבאר ההונגרית ב-19 הפרש. שון דאוסון שפתח מצוין את העונה בבני הרצליה, הסתפק ב-5 נקודות בלבד, אך מי שלהט במשחק היה ג'ף אדריאן שקלע 26 נקודות והוסיף עוד 15 ריבאונדים שהובילו אותו לדאבל דאבל נהדר. לעומת בני הרצליה שהצליחה להשיג ניצחון במפעל האירופי, הפועל חולון לא הצליחה לנצח והושפלה מול מונאקו 85:56 לטובת הצרפתים. החבורה של דן שמיר פשוט לא הייתה על הפרקט והצרפתים התעללו בהם בכל פרמטר על המגרש. היחיד שעוד ניסה לעזור לקבוצה להשיג ניצחון היה תמיר בלאט שלמרות 6 אסיסטים שלו, הקבוצה עדיין לא עמדה בקצב של הצרפתים. דן שמיר והפועל חולון עדיין בלי ניצחון העונה גם בליגה וגם במסגרת אירופה. שמיר התייחס לכך כשאמר שייתכנו שינויים בסגל על אף מה שהוא ניסה לבנות במהלך הקיץ. ללא ספק מצפה לנו משחק מטורף ביום ראשון בשעה 20:00 בהרצליה. האם ניצחון של חולון יוציא אותה לדרך חדשה או שפתיחת העונה הרעה תימשך?

גם הוא לא עזר לחולון לנצח- בלאט (FIBA)

רבע ראשון: בני הרצליה פתחה עם תום מעין, גרין, שון דאוסון, ג'ף אדריאן וחליל קנסיאביץ' בחמישייה. הפועל חולון עלתה עם הרוש, הולדן, הולוואי, טומאס וג'ו אלכסנר. הפועל חולון הייתה זאת שפתחה את המשחק באטרף ובזכות נקודות של הולוואי ואלכסנדר הציבה את עצמה ביתרון מבטיח. אומנם ההתקפה של החבורה של דן שמיר הייתה כמו שצריך אבל ההגנה לא הייתה כל כך טובה, ומי שניצל זאת הוא ג'ף אדריאן, שכהרגלו אוהב לחגוג בתוך הצבע של הקבוצות נגדם הוא משחק. הוא זה שצמצם את הפער שחולון פתחה. ארצי' עלה מהספסל ותרם נקודות משלו, ובסופו של דבר דווקא בני הרצליה סיימה את הרבע הראשון ביתרון 21:19.

רבע שני: ארבע נקודות של סינגר העלה את היתרון עבור בני הרצליה, אבל עדיין היא לא הצליחה ממש לברוח וחולון כל פעם צימקה ושוב חזרה לפיגור. אחרי רבע חלש מאוד של הפועל חולון מחוץ לקשת, ברבע השני היא התעוררה וצמד שלשות של בלאט ועוד סלים מתחת לסל של אלכסנדר העלו את חולון שוב פעם ליתרון, אך תום מעיין עם 2 שלשות משאיר את בני הרצליה במשחק. פניני הוסיף שלשה משלו שלא עזרה לחולון, מאחר שהיא יצאה לריצת 6:0 במתפרצות וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון קטן 46:44.

רבע שלישי: את המחצית השנייה פתחה חולון בצורה נהדרת. שלומי הרוש צלף מחוץ לקשת, הולוואי הוסיף סל ועבירה, וחטיפה נהדרת שלו ויציאה למתפרצת נתנה להפועל חולון ריצה מטורפת של 14:2 כבר עם פתיחת הרבע השלישי. הפועל חולון בשלב זה כבר עלתה ליתרון דו ספרתי. לעומת החבורה של דן שמיר שלהטה ברבע השלישי, השחקנים של מיקי גורקה לא הגיעו למחצית השנייה וקלעו רק 4 נקודות בחמש הדקות הראשונות של הרבע. חולון ניצלה את המחסור בהתקפה של בני הרצליה, ואת ההגנה החלשה והמשיכה לברוח בהנהגת פניני והרוש וחולון ומגיע ליתרון שיא של 14 נקודות. אדריאן ות'יימס הצליחו להוריד את היתרון לחד ספרתי, אבל הולוואי ממשיך ברבע שלישי נהדר ומשאיר את חולון ביתרון דו ספרתי לקראת הרבע הרביעי, 72:61.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רבע שלישי גדול של חולון (האתר הרשמי של מנהגלת הליגה)

רבע רביעי: גם את הרבע הרביעי חולון פתחה בצורה נהדרת וסל של ג'ו אלכסנדר הלוהט, ושלשה של קולמן החזירה את היתרון ל-14 נקודות. דווקא אז הגיעו סלים מהעונשין של רוזנברג ות'יימס שהצליחו להשאיר את בני הרצליה בעניינים. ארצ'י המשיך לתרום מהספסל וצלף שלשה מחוץ לקשת. בני הרצליה המשיכה להיראות טוב והפעם הקבוצה הלוהטת היו דווקא הלבנים, ששלשה של גרין הורידה את היתרון לחד ספרתי, שאילץ את דן שמיר לקחת פסק זמן. הפסק זמן לא כל כך עזר לסגולים והם ראו את בני הרצליה ממשיכה לצמק עד לנקודה אחת בלבד. הולוואי הצליח להשאיר את הפועל חולון לאט לאט בעניינים ושלשה של שלומי הרוש הורידה מעט את המומנטום מבני הרצליה, והבטיחה יתרון 5 נקודות לא רע להפועל חולון. בסופו של דבר למרות רבע רביעי לא כל כך טוב של הפועל חולון היא מצליחה להשיג ניצחון בכורה בליגה ומנצחת ב-5 הפרש את בני הרצליה שלרשותה כבר 2 הפסדים ברציפות. ניצחון בכורה של דן שמיר בליגה, האם הוא יוכל להמשיך במומנטום?

תוצאת סיום: 90:85 להפועל חולון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort