חובת הצפייה היא עליכם!

טבלאות הליגות השונות באירופה כבר מתחילות לתפוס צורה כלשהי, וכעת כל משחק הוא משחק עונה בעל חשיבות רבה. משחקי המחזור הקרוב מסדרים לנו משחק בין היריבות הגדולות בקרואטיה, הולנד ורוסיה, ומשחק דרבי בוינה בין אוסטריה לראפיד. 

היידוק ספליט – דינאמו זאגרב, שבת, 19:00:

בליגה שמורכבת מעשר קבוצות בלבד ובה מספר קבוצות מעניינות הן מבחינה מקצועית והן מבחינת קהל האוהדים שלה, כמעט בכל מחזור מצפה לנו מעין משחק עונה. המפגש בסוף השבוע הקרוב בין היידוק ספליט ודינאמו זאגרב הוא לא רק מפגש בין שתי קבוצות שבאופן טבעי מועמדות לאליפות, אלא גם מפגש בין שתי יריבות שגם המפגש בין הקהלים של הקבוצות עומד בכותרות. אמנם את העונה שעברה זאגרב סיימה בלי אליפות קרואטית אחרי שרייקה זכתה בה לאחר שנים רבות, אך דינאמו פתחה את עונת 2017/18 בקצב מסחרר והיא לא תעצור עד שהיא תשיב אליה את התואר הנחשק. דינאמו, שפתחה את העונה עם 9 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו ללא אף הפסד אחד, לא אמורה להתקשות יותר מדי מול היריבה מספליט. היידוק אמנם הניפה את תואר האליפות בפעם האחרונה רק בעונת 04/05, אך במהלך כל השנים היא הייתה חברת קבע בצמרת הגבוהה וסיימה לא מעט פעמים כסגנית האלופה. היידוק מציגה העונה סגל צנוע, שקשה להאמין שיקרא תיגר על רייקה או דינאמו זאגרב העונה, לכן גם במשחק מול זאגרב, ניצחון ייחשב בגדר הפתעה.

פיינורד – אייאקס, ראשון, 14:30:

במשך שנים הכוח השולט בהולנד היה המועדון הגדול מהבירה, אייאקס אמסטרדם. אלא שלאחרונה הקבוצה נחלשה, ופיינורד ניצלה זאת כדי לזכות באליפות אחרי 18 שנים חלשות במיוחד. הליגה ההולנדית נפתחה דווקא בכושר טוב של פ.ס.וו איינדהובן, ואייאקס ופיינורד השיגו כל אחת 16 נקודות מתוך 24 אפשריות. אייאקס, שחוותה קיץ איום ונורא אחרי התמוטטותו של עבדלהאק נורי, מסקת עד כה יכולת רעה מאוד, שמציבה אותה במקום השני של הטבלה. פיינורד נמצאת באותו מצב של יריבתה הנצחית, אך נמצתא במקום השלישי מפני שלאייאקס הפרש שערים טוב יותר. אחת הסיבות היחידות של פיינורד לשמוח בתקופה זו היא הכושר הנפלא בו נמצא סטיבן ברחאוס, שכבש שישה שערים בליגה ההולנדית, והוא גם מלך השערים נכון לעכשיו. הקבוצה שתנצח במשחק הקשה תצליח לברוח מעט מהקבוצות שמשתרכות אחרי הצמרת, ולנסות ולהתקרב ל-פ.ס.וו המוליכה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
השידוך עם פיינורד מוגדר כסיפור הצלחה (Nu)

צסק"א מוסקבה – זניט סנט פטרסבורג, ראשון 15:30:

כמעט כמו אייאקס ובדיוק כמו דינאמו זאגרב, זני סנט פטרסבורג מנסה וגם מצליחה לשכוח מהעונה החולפת, ופותחת את העונה החדשה הליגה הרוסית במומנטום מצוין שמציב אותה במקום הראשון בטבלה. התכולים, שנהנים מעות בכורה מוצלחת באצטדיון החדש שיארח מספר משחקים במונדיאל הקרב ובא, מוליכים את הליגה אחרי 13 מחזורים, בפער שתי נקודות על המקום השני, שם נמצאת לוקומוטיב מוסקבה המפתיעה. צסק"א ממשיכה לאכזב גם העונה, כתוצאה מחלון ההעברות המשמים שעבר על הקבוצה. המארחת, אצלה משחק ביבראס נאתכו, מתקשה להכריע משחקים, וכבר במאזנה נמצאות שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים לעומת שבעה ניצחונות. למרות ההפסד המביך לארסנל טולה בבית, זניט תצא למוסקבה עם חמשת הכוכבים הארגנטינאים שלה, ואלכסנדר קוקורין אחד, מלך השערים של הליגה, בשביל לצאת רק עם ניצחון.

אוסטריה וינה – ראפיד וינה, ראשון, 16:30:

אז אחרי משחקים מסקרנים בין יריבות בין עירוניות בליגה הקרואטית, ההולנדית והרוסית, מגיע אלינו הדרבי הפיקנטי של העיר וינה. אוסטריה וראפיד אומנם פתחו את העונה בצורה מאכזבת במיוחד (ראפיד מקום 3, אוסטריה מקום 4), אך כל משחק דרבי הוא מסקרן והפעם הוא גם קרב על מקום באירופה, על אף השלב המוקדם של העונה. אוסטריה וינה היא אחת הקבוצות היחידות שהצליחו לקחת אליפות באוסטריה במהלך שנות השליטה של רד בול זלצבורג, אך גם היא איבדה מכוחה בשנים האחרונות, בדיוק כמו ראפיד. הסגלים של שתי הקבוצות לא ממש מוכרים לצופה הישראלי, אך בצד של אוסטריה ניתן למצוא מספר שחקנים מסקרנים בדמותם של רפאל הולזאאוסר הקשר האוסטרי הנהדר, הייקו ווסטרמן הבלם הוותיק, פלוריאן קליין המגן הימני המנוסה שהיה מועמד לחתימה במכבי חיפה ופליפה פירס, החלוץ הברזילאי בן ה-22 שכבש עד כה שלושה שערי ליגה. מנגד, ראפיד מציגה סגל הרבה (הרבה) יותר צנוע, כשהשחקן המוביל הוא הסמל, הקפטן והוותיק שבשחקני הקבוצה – סטפן הופמן בן ה-37.

הולזאאוסר ואוסטריה פייבוריטים, ראפיד תפתיע? (Austrian Soccer Board)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort