מי תעלה על הטיסה לרוסיה? ממשיכים בשלב המוקדמות!

למרות שיש כבר נבחרות שהבטיחו את מקומם במונדיאל 2018 בקיץ הקרוב ברוסיה, מסע המוקדמות עדיין ממשיך וחלק מהנבחרות ינסו להשיג כרטיס ישיר לרוסיה בעוד החלק האחר ינסה להשתחל למונדיאל דרך שלב הפלייאוף, נותרו שני מחזורים בלבד לסיום שלב המוקדמות של אירופה ואחר כך שלב הפלייאוף ורק אז התמונה הגדולה של העולות למונדיאל מאירופה תתבהר לנו יותר.

בית ג':

גרמניה מובילה את הבית בבטחה לאחר שקיבלה בית יחסית קליל והיה צפוי שהיא תסיים במקום הראשון. גרמניה עד כה עם 8 ניחונות מתוך 8 משחקים ומאזן נפלא של 35 שערים שהיא הבקיעה לעומת 2 שערים בלבד שהיא ספגה. ביום חמישי הקרוב היא תפגוש את צפון אירלנד למשחק בלי יותר מדי משמעות מאחר שגרמניה כבר הבטיחה העפלה לשלב הבא (צריכה רק נקודה בצמד המפגשים מול צפון אירלנד וצ'כיה) וצפון אירלנד הבטיחה את מקומה בשלב הפלייאוף. סן מרינו, אחת הנבחרות החלשות באירופה הבקיעה רק 2 שערים במשך כל הקמפיין תפגוש את נבחרת נורווגיה שלמרות קמפיין לא הכי טוב של הסקנדינבים הם לא אמורים להסתבך יותר מדי וצפויים לנצח די בקלילות את המשחק, בסיבוב הראשון בינהים המשחק נגמר בתוצאה 4:1 ותוצאה זאת נחשבת להיסטורית עבור סן מרינו שכאמור שם הבקיעה את השער הראשון שלה בקמפיין. המשחק האחרון בבית שישוחק גם כן ביום חמישי יפגיש לנו את צ'כיה מול אזרבייג'ן, בסיבוב הראשון הם נפרדו בתיקו ללא שערים וגם פה מדובר במשחק בלי יותר מדי משמעות עבור הקבוצות. ביום ראשון צ'כיה תפגוש את סן מרינו ופה היא תקווה לסיים את הקמפיין שלה בטעם טוב ולנסות להתפוצץ על הנבחרת החלשה. צפון אירלנד תגיע לנורווגיה מיד לאחר המשחק מול גרמניה ותנסה לבסס את מעמדה במקום השני בשביל להגיע עם יותר ביטחון לשלב הפלייאוף. אלופת העולם ומוליכת הבית גרמניה תארח את אזרבייג'ן ויואכים לב ככל הנראה צפוי לפתוח בהרכב חצי משני במשחק הזה בשביל לנסות לתת במה לשאר השחקנים. מי שלא זומן לסגל בעקבות פציעה הוא מנואל נוייר שצפוי לחזור רק ב-2018 למגרשים, מי שיתפוס את מקומו בין הקורות ככל הנראה יהיה שוערה של ברצלונה, מארק אנדרה טר-שטרגן.

תחזית- גרמניה מנצחת פעמיים ומסיימת מושלמת את הבית, צפון אירלנד מסיימת במקום השני עם כרטיס לפלייאוף.

ינסה לסיים עם מאזן מושלם- לב (The Mirror)

בית ה':

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בית ה' מספק לנו יופי של דרמה לקראת המחזורים האחרונים כאשר 3 קבוצות נאבקות על כרטיס ישיר למונדיאל, קבוצה אחת תסתפק במקום בפלייאוף ואילו קבוצה שלישית תאלץ להישאר בבית ולצפות בטורניר מהסלון. הנבחרות הן פולין, מונטנגרו ודנמרק ומי שנמצאת במצב הטוב ביותר להבטיח את ראשות הבית וכרטיס לרוסיה היא פולין שנמצאת 3 נקודות מעל מונטנגרו ודנמרק ותשחק ביום חמישי מול ארמניה. הפולנים צפויים לנצח את המשחק הזה ובכך לזכות בראשות הבית. מונטנגרו ודנמרק יתחרו בקרב ישיר על המקום השני, בסיבוב הראשון זה הסתיים ב-1:0 קטן עבור מונטנגרו אך הפעם צפוי משחק הרבה יותר מותח ומעניין מאחר שמי שכל הנראה תפסיד עלולה למצוא את עצמה מחוץ למונדיאל. לשאר הנבחרות בבית, רומניה, קזחסטן וארמניה אין סיכוי לעלות לשלב הבא וגם לא להשיג כרטיס לפלייאוף אך עדיין עבור דנמרק שתשחק ביום ראשון מול רומניה מדובר במשחק חשוב. קזחסטן במקום האחרון בבית וכל הנראה גם תסיים שם תפגוש ביום חמישי את רומניה וביום ראשון את ארמניה, בשבילה היא תנסה לנצח בשביל לא לסיים במקום האחרון. עבור מונטנגרו יחכה לה משחק קשה שיוכל להכריע מה יהיה גורלה והיא תפגוש ביום ראשון את פולין למשחק סופר מעניין!

תחזית- פולין מנצחת פעמיים ומבטיחה מקום ראשון, דנמרק מנצחת את מונטנגרו ורומניה מבטיחה כרטיס פלייאוף.

הוא ונבחרתו צפויים להסתדר מול ארמניה (The Mirror)

בית ו':

נבחרת שלושת האריות לא התקשתה יותר מדי וחוץ מתיקו מול סלובניה ותיקו מול סקוטלנד השיגה את כל שאר מלוא הנקודות. גארת' סאות'גייט פרסם את הסגל ומי שזכה לזימון הוא פביאן דלף שמציג יכולת טובה במנצ'סטר סיטי וצפוי לקבל הרבה יותר דקות לאחר הפציעה הקשה של מנדי שצפויה להשבית אותו במשך רוב העונה. היא תפגוש את סלובניה ואת ליטא ולא צפויה להסתבך יותר מדי ולהבטיח את ראשות הבית. גם בית ו' מספק דרמה והכרטיס לפלייאוף פתוח עבור שלוש נבחרות שעדיין חולמות להגיע למונדיאל, סלובקיה, סלובניה וסקוטלנד. כבר ביום חמישי קרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף ונבחרת סקטולנד תארח את נבחרת סלובקיה למשחק מרתק שאולי עתיד להכריע מי הקבוצה הנוספת שתצטרף לאנגליה. היתרון בשביל סלובקיה הוא שביום ראשון היא תפגוש את מלטה ולא צפויה להסתבך יותר מדי מולה. לעומת סקוטלנד שתפגוש גם את סלובקיה ביום חמישי וגם את סלובניה ביום ראשון. הקבוצות החלשות של הבית, ליטא ומלטה שלא השיגה נקודה אחת במשך כל הטורניר ייפגשו ביום חמישי למשחק בלי יותר מדי משמעות עבור הקבוצות.

תחזית- אנגליה מבטיחה את המקום הראשון, סלובקיה מצליחה להסתדר בסקטולנד, מפרקת את מלטה ביום ראשון ומסיימת במקום השני. סקוטלנד וסלובניה יחכו לקמפיין הבא.

זוכה לזימון מחדש- דלף (Express)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort