ליגה צרפתית: ניס ומארסיי סיפקו שואו ענק

ניס שמנסה להישאר גם השנה בצמרת למרות איבוד מספר שחקנים אירחה בביתה את מארסיי שסובלת זו עונה שנייה מפיצול אישיות מטורף. שחקניו של רודי גארסיה יודעים שכדי להציק לפאריז ומונאקו חובה עליהם לנצח עוד מועמדת למקומות 1-4 והמשחק הזה קריטי מאוד עבורם.

מחצית ראשונה:

כבר בדקה הרביעית ניס אותתה לאן הולך המשחק הזה. קרן של מלו מצאה את הראש של מאריו באלוטלי שהוציא פגז מהמצח ושלח כדור ששום שוער לו לוקח, וואו איזו נגיחה! בקושי עברה רבע שעה של משחק ומנדאנדה הוציא כדור שני מהרשת. ניס ישבה על שערה של מארסיי, ההגנה הרחקיה לא טוב והכדור הגיע לז'אן-מיקאאל סרי שירה טיל לשער האורחת, 2:0.

בדקה ה-25 גם מארסיי עלתה על הלוח. התקפה נחושה של מארסיי ראתה את זמבו אנגוויסה מעביר כדור לרחבה לפלוריאן ת'ובן, הקיצוני הצעיר לא השתלט טוב אבל הכדור הגיע ללוקאס אוקאמפוס והארגנטיני הנפלא שלח את הכדור תוך כדי נפילה פנימה, יש משחק 2:1 כעת.

אוקאמפוס חוגג עם לואיז גוסטאבו (הטוויטר הרשמי של מארסיי)

המשחק המשיך להיות חי מקצה לקצה בלי יותר מדי תקיעות באמצע אבל שחקני ההתקפה של הקבוצות לא ממש היו בפוקוס מירבי, בעיקר קלינטון נ'ג'יה ממארסיי שפספס לא מעט כדורים שנשלחו לעברו. בינתיים מלו ראה צהוב ראשון במשחק בדקה ה-32. כעבור 4 דקות גם דימיטרי פאייט נכנס לפנקס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

וואו איזה קאמבק! מארסיי חוזרת משום מקום עם השני שלה! מהלך נפלא של ת'ובן באגף אחרי טעות של מלאנג סאר והקיצוני מעביר לרחבה, מלו שגלש להרחיק הטיס את הכדורל לרשת של יוהאן קרדינאל, שער עצמי אומלל לקשר של ניס, 2:2. בדקה ה-45 סאר שגה שוב ות'ובן כמעט והכניע את קרדינאל אבל השוער עצר אבל וואו מה קורה פה?! 15 שניות בלבד אחרי זה טיל של לואיס גוסטאבו נהדף על ידי השוער של ניס ואוקאמפוס דוחק את השני שלו! 3:2 מארסיי מהפך מדהים!

מחצית שניה:

המחצית השניה נפתחה בבום ממש כמו שהראשונה הסתיימה, לואיס גוסטאבו ירה כדור לשערו של קארדינאלה עוד לפני שאוהדי הקבוצות הספיקו לחזור מההפקסה וזה כבר 4:2 מטורף לאורחים בדרבי של הריביירה. הברזילאי קיבל תיאבון (שער ראשון מזה שנה וחצי) וכמעט כבש את השני ממש כעבור דקה ובדקה ה-50' נ'ג'יה היה קרוב לחמישי אך הכדור עבר סנטימטרים מהקורה. אלאסאן פלאה ראה כעת את הצהוב שלו וניס "מובילה" 2:1 במוצהבים. בדקה ה-53 המשחק נעצר. אוהדי ניס הזועמים החלו להשליח חפצים על דימיטרי פאייט שניגש להרים קרן, השופט הזהיר את האחראים שהמשחק ייעצר לגמרי והכרוז ביקש להפסיק. בדקה ה-55 ניס יצאה למתפרצת קטלנית עם כדור עומק נפלא באוויר אבל מנדאנדה יצא 30 מטר מהשער והרחיק בנגיחה מעבר לקו האמצע, פעולה אמיצה ונהדרת של השוער. מארסיי נרגעה קצת וניס החלה לתקוף במטרה להמשיך את הקצב המשוגע של המשחק אך דווקא התכולים כעמט כבשו את החמישי בדקה ה-65' כאשר נ'ג'יה בעט נפלא אחרי שיצא למתפרצת אבל קארדינאל קלט. המשחק המשיך להתחמם וג'ורדאן אמאווי ראה צהוב בדקה ה-61. בדקה ה-66 השופט החליט להכניס עוד קצת פלפל משלו למשחק ושלף אדום ישיר ללואיז גוזטאבו אחרי כניסה גבולית של הברזילאי במלו, אפילו צהוב היה גבולי כאן. בדקה ה-70', חילוף ראשון במשחק, סרטיק עלה במקום ת'ובן במארסיי. בדקה ה-74 כמעט שער עצמי של רולאנדו! כדור של ניס הגיע לרחבה, הפורטוגלי הסיט לשערו אך מנדאנדה הדף לקרן. בדקה ה-77 חילוף כפול בניס כאשר סאר ומלו יצאו ומרלון שמושאל מברצלונה וגנאגו עלו לשחק. אצל מארסיי עלה ולאר ז'רמאן במקום קלינטון נ'ג'יה. בדקה ה-83 הדרמה המשיכה, סרטיק' הכשיל את אלאן סיינט-מקסימאן ברחבה, פנדל לניס! פלאה ניגש לבעוט אבל מנדאנדה הדף נפלא לקרן עם הברך! קרן של ניס, מנדאנדה מפספס את הכדור ומרלון מגיע לזה ושולח לשער אבל השוער מתקן את הטעות שלו עם זינוק מהסרטים ותופס את הכדור כמו פנתר. בדקה ה-86 בונה סאר עולה במקום דימיטרי פאייט במארסיי.בדקה ה-88 טיל של באלוטלי טס לחיבורים של השער אבל מנדאנדה היה במקום כדי לזנק ולהדוף לקרן, מהקרן מארסיי יצאה למתפרצת אדירה. אדיל ראמי הוביל כדור 85 מטר, מסר לולאר ז'רמאן אך החלוץ נעצר אצל קרדינאל בהצלה גדולה של השוער של ניס.

מנדי יצא עכשיו וקוסיילו נכנס בתור החילוף האחרון של ניס גם. שופט המשחק הוסיף 5 דק' של תוספת, נראה האם הדרמה תיגרר לדקות האחרונות גם. חמשת הדקות לא עזרו לאף קבוצה לשפר את המצב, 4:2 ענק למארסיי בסיום!

תוצאות נוספות מצרפת הערב:

טרואה-סנט אטיין 1:2. לטרואה: בראיין פלה 40' וסייף-א-דין חאווי 57', לסנט אטיין: הרנאני 53'. קרים אזמום ראה אדום ישיר אצל טרואה בדקה ה-34' והרנאני מסנט אטיין ראה אחד משלו בדקה ה-84'.

אנז'ה-ליון 3:3 משחק מטורף באנז'ה! מריאנו העלה את ליון ליתרון כבר בדקה החמישית, שער עצמי של רפאל קבע שוויון כשהשעון הראה חצי שעה של משחק. צמד בזק של ליון (מוחטאר דיאקאבי 38' וממפיס דפאיי 42'9 החזיר לה יתרון כפול אבל משם החלה הדרמה. 5 דקות בתוך המחצית השניה מרסלו ראה צהוב, הניף את ידו במחאה ופגע בכרטיס שהונף לעברו, השופט ראה בזה זלזול בו והניף לעבר הברזילאי את האדום למרות שהבלם התנצל מיידית והסביר שזה לא היה מכוון. 8 דקות לאחר מכן קארל אקאמבי כבר צימק ל-3:2 ואיסמאיל טראורה כבש את השלישי של אנז'ה וקבע שווין בדקה ה-67'. זו גם הייתה תוצאת המשחק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort