משחקי צמרת פיקנטיים וקרבות על עונה שלמה – המחזור הקרוב בליגה הספרדית

מדליית זהב – ריאל מדריד רוצה לחזור ולהרשים מול אספניול:

העונה שעברה הייתה העונה של ריאל מדריד. לאחר שזכתה באליפות ספרד ובליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, היא מעוניינת לשחזר את העונה הזו ולקטוף עוד תארים לארון התארים העצום שלה. המשימה לא תהיה קלה לאחר שברצלונה פתחה פער של 7 נקודות בפסגה, אך היא עדיין האלופה והיא עדיין מגיעה כפייבוריטית מובהקת למפגש מול הקטאלונים. בכושר הנוכחי של רונאלדו בליגה, הבלאנקוס יצטרכו לקבל יכולת שיא משאר שחקניה, בייחוד גארת' בייל ושני העוגנים שלה בקישור, מודריץ' וקרוס.

מעבר השני, ניצבת לה אספניול שבעונה שעברה סיימה במקום השמיני בטבלה, רחוקה סך הכול 7 נקודות מבילבאו ומהמקום באירופה. למרות האכזבה הזו הקטאלונים מגיעים העונה בידיעה שהם חייבים לחזור לאירופה השנה, ויש לה את כול הכלים לעמוד במטרה הזו. עם השאלתו של סרג'י דרדר הנפלא מליון, נאלדו שממשיך להיות אחד מהבלמים האיכותיים ביותר באירופה גם העונה ועם נשק קטלני בדמות לאו בפטיסטאו בהתקפה, אין ספק שאספניול היא קבוצה איכותית שתקשה על ריאל מאוד.

אספניול תקשה על ריאל (outdoorblog)

מדליית כסף – ולנסיה תנסה לחזור למוטב מול אתלטיק בילבאו:

אתלטיק בילבאו אמנם איבדה את פרננדו יורנטה שהיה אחד מחלוציה הבולטים בשנים האחרונות, אך הם השכילו לסיים בעונה שעברה במקום השביעי שהוביל אותה בסופו של דבר אל שלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שהתמודדה במוקדמות. אריץ אדוריס הנהדר עדיין שם ועושה רושם שהוא החלוץ המושלם עבור בילבאו. בנוסף, איימריק לאפורט ממשיך להיות הבלם שמנהל את ההגנה החזקה של הקבוצה, שבעונה שעברה בליגה ספגה 43 שערים, בסך הכול שניים יותר מריאל מדריד האלופה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מנגד, עומדת מול בילבאו קבוצה פצועה, אימפריה שנמצאת בדרך למטה. ולנסיה עוברת כמה שנים לא קלות מכיוון שחסר לה המנהיג, המישהו הזה שיקח את העניינים לידיים ויוביל אותה לצמרת. בעונה שעברה היא סיימה במקום ה-12, רחוק מאוד מהצמרת. אמנם החלוץ שלה, רודריגו, נמצא בכושר טוב והוא ללא ספק אחד מהחלוצים הטובים בליגה הספרדית, אבל זה לא מספיק בזמן שאתה סופג 65 שערים בליגה בעונה החולפת. ולנסיה חייבת לייצב את ההגנה ולמצוא לעצמה פנים חדשות שיובילו אותה, ככה תחזור לצמרת הספרדית שהיא מקומה הטבעי.

עדיין רחוקה מהצמרת (HCPR)

בנוגע למשחק השלישי התלבטתי רבות ולרגע חשבתי על המשחק של ברצלונה מול לאס פאלמס, אבל הבנתי שיש משחק שחייבים לדבר עליו לפני המחזור שמצפה לנו.

מדליית ארד – אייבר רוצה להוכיח שהיא שייכת לצמרת הספרדית מול ויאריאל, המועדון הרביעי הטוב בספרד:

ויאריאל סיימה בעונה שעברה במקום החמישי, מרחק 5 נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף ליגת האלופות. העונה, הסיכוי שלה להגיע לשם גדל משמעותית ופרשנים רבים מנבאים לה מקום בארבעת הראשונות של הליגה. יריבתה של מכבי תל אביב בליגה האירופית מחזיקה בסגל נוצץ המורכב משחקנים כמו קרלוס באקה הנהדר, שמגיע בהשאלה ממילאן המתחדשת, דניס צ'רישב שכנראה בין השחקנים הרוסים הטובים בעולם, וברונו הקפטן שמוסיף כוח מתפרץ כאשר הוא משחק ורבים אחרים ואיכותיים שימשיכו להוביל את ויאריאל למעלה.

מהצד השני, ניצבת אייבר. הקבוצה הזו סיימה בעונה שעברה במקום העשירי והייתה קרובה מאוד להשיג מקום בשלב המוקדמות של הליגה האירופית. העונה, היא רוצה לעשות קפיצת מדרגה משמעותית יותר ולהגיע כמה שיותר רחוק. כלומר, המטרה היא פשוטה – אייבר רוצה מקום באירופה בסיום העונה. השחקנים שמנהיגים אותה הם מצוינים, כגון דני גרסיה הקפטן, בבה, ופדרו לאון, אך הקבוצה סובלת מבעיה קשה בפן ההגנתי. אמנם היא הבקיעה 56 שערים וזה מצוין בהשוואה ליריבותיה על המקום באירופה, אך היא ספגה 51 שערים לעומת זאת, זו כמות לא קטנה.

יכולים לעשות את זה (SkySports)

לוח המשחקים המלא של סוף השבוע בליגה הספרדית:

סלטה ויגו נגד ג'ירונה – שישי 22:00.

לה קורוניה נגד חטאפה – שבת 14:00.

סביליה נגד מלאגה – שבת 17:15.

לבאנטה נגד אלאבס – שבת 19:30.

אתלטיקו מדריד נגד לגאנס – שבת 21:45.

ריאל סוסיאדד נגד ריאל בטיס – ראשון 13:00.

ברצלונה נגד לאס פאלמס – ראשון 17:15.

ולנסיה נגד אתלטיק בילבאו – ראשון 19:30.

ויאריאל נגד אייבר – ראשון 19:30.

ריאל מדריד נגד אספניול – ראשון 21:45.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort