מחזור שכולו מאבקים/פריוויו למשחקי השבוע בצרפת

המחזור הקרוב ב "ליג" 1 יציג משחקים רבים של קבוצות צמודות בטבלה ושוות ברמתם כגון ניס מול מארסיי וגנגאן מול טולוז. בנוסף, פסז' תנסה להחזיר לעצמה מומנטום במפגש צמרת מול בורדו שניצבת במקום השלישי.

 

מונאקו – מונפילייה (יום שישי)

המשחק הראשון של השבוע מציג את מונאקו שבמקום השני מול מונפילייה שבמקום ה-12, מונאקו תבוא זועמת לאחר התבוסה שלה מול פורטו בליגת האלופות ותחפש ניצחון בביתה, אך היא נפגשת עם מוקש בדמות מונפילייה שכזכור עצרה את רצף ניצחונותיהם בליגה של פריז.

מונפילייה היא מה-4 קבוצות היחידות שרשומות לשמן 5 שערי חובה או פחות, היא תנסה לשמור על המשחק צמוד ואולי לגנוב ניצחון באצטדיון "לואי השני" שמפורסם בשל הקהל המצוין של מונאקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תחזית: מונאקו נסמכת על ההתקפה המצויינת שלה, לפעמים יותר מידי. מונפילייה תנסה לתסכל אותם ולגנוב מהם נקודות בביתם

שיוויון 1-1

 

פסז' – בורדו (יום ראשון)

המשחק המעניין ביותר המחזור מפגיש בין שני קבוצות צמרת. פריז תנסה לחזור למסלול לאחר שהפסידו נקודות חשובות מחזור שעבר ובורדו תקווה להמשיך את העונה הבלתי מנוצחת שלה. פריז תשחק בביתה ותשליך את ההתקפה הנפיצה שלה על ההגנה הרעועה של בורדו.

פסז' התמודדו עם הרבה דרמה בזמן האחרון ושחקניה חייבים להכניס את הראש למשחק ולשים את חילוקי הדעות בצד.

תחזית: פסז' תנצל את ההגנה השברירית של בורדו ותכנס מאוחרי ההגנה שלהם עם שחקני ההתקפה הזריזים שלה

3-1 לפסז'

 

אמיין – ליל

קרב בין שני קבוצות תחתית שנושמות בקושי מעל קו הירידה, המשחק יתקיים ב "סטאד דה ליקרון" באמיין, שתנסה לנצל את הרוח הגבית של אוהדיה. ליל תנסה להשיג את ניצחונה השני העונה.

ליל לא נוטה לספוג שערים רבים בשל ההגנה היציבה יחסית והשוער שאפשר לטעון שהוא השחקן הטוב והחשוב ביותר בקבוצה (וינסנט איניימה, מיודעינו) וגם אמיין לא נוטה להבקיע שערים רבים מפני שרוב שחקנים ההתקפה שלהם הם אפורים ולא נוטים לספק יצירתיות רבה.

תחזית: יהיה משחק עיקש והגנתי במיוחד  כאשר הוא יוכרע על חודו של גול לטובת המארחים

1-0 לאמיין.

 

דיז'ון – שטרסבורג

עוד קרב תחתית קשוח בין העולה החדשה, שטרסבורג שבמקום ה-19 לבין דיז'ון שנמצאים שני מקומות מעליהם.

שטרסבורג מתקשה כצפוי בליגה הראשונה, הם הצליחו לסחוט רק 4 נקודות מהשישה מחזורים הראשונים והם נראים במסלול הלא נכון בשביל להישאר בליגה הבכירה. דיז'ון לעומתם, הם קבוצה עם כישרון מספק להישארות אך הלו"ז הקשוח שקיבלו לתחילת השנה הפיל אותם למקום רע ששמנו יוכלו להשתפר ולעלות.

תחזית: דיז'ון היא קבוצה טובה יותר ממה שהראתה עד עכשיו והחייבת לנצל את המפגש הזה בשביל להשיג את מלוא הנקודות

2-0 דיז'ון

גנגאן – טולוז

גנגאן הפתיעה רבים השנה בעקבות ההצלחה היחסית שלה במחזורים המוקדמים, טולוז מנגד מאכזבת את אוהדיה כאשר היא מחוץ לטופ 10.

למרות ההפסדים שלה מול הקבוצות הגדולות, גנגאן הצליחה לשמור את המשחקים שלה קרובים כל הזמן וטיפלה בעסקים מול הקבוצות שיותר קטנות וחלשות ממנה, שלישיית ההתקפה הסולידית שלה שמורכבת ממרקוס קוקו, ג'ימי בריאנד הותיק ויאניס סאליבור שעושה פלאים בשביל המועדון.

תחזית: טולוז בתקופה לא טובה והיא תמשיך להתדרדר, גנגאן עדיין לא הוכיחה שיש לה מה שצריך בשביל להביס קבוצה, אז אתן על הניצחון בהפרש של גול יחיד

2-1 לגנגאן

 נאנט מול מץ

אתחיל ואומר כי לא ציפיתי לכושר טוב ברמה הזאת של נאנט, הם לא הספידו ב-5 משחקיהם האחרונים ושמרו על הגנת ברזל בזמן האחרון.

מץ כמובן, בתחתית של התחתית, לעיתים זה נראה כי הגנתם אף לא מנסה לעצור את השערים נגדם כי הם פשוט נשפכים (ממוצע של יותר מ-2 שערים לספיגה במשחק). מץ גם אינם נוגדים את התקפת היריב עם התקפה משלהם והם בתחתית בהבקעת שערים.

תחזית: ההגנה של נאנט היא סולידית ביותר והיא לא תתקשה מידי מול ההתקפה האפלולית ואפרורית של מץ.

3-0 לנאנטס

קלואדיו רניארי כמנג'ר נאנטס, עושה עבודה טובה לבינתיים (The Mirror)

 

עוד קרב שצפוי להיות מותח בין המקום ה-8 למקום ה-15 כאשר סטאד רן תחפש ניצחון לאחר שניצחו רק 1 ב-6 האחרונים. מנג'ר של בטאד רן, כריסטיאן גורקוף חזר שנה שעברה לקדנציה שנייה במועדון, בינתיים, הקדנציה השנייה נראית דומה לראשונה: גורקוף לא מצליח להעלות את הסגל שלו לרמה הבאה.

קן מנגדם, נראים ממוצעים ביותר כפי הציפיות מתחילת העונה כאשר רוב הניצחונות שלהם הגיעו מהמשחק ההגנתי החזק שלהם והיציאה למתקפות מתפרצות.

תחזית: קן ימשיכו בשיטה שלהם ויתכנסו בין עצמם ויחסמו את ההתקפה המוגבלת של סטאד רן

1-0 לקן

טרואה – סט. אטיין

לטרואה יש רצף מוזר השנה, הם מתקשים בביתם אך מצליחים יותר מחוצה לו. הם ניצחו את מץ וניס בחוץ השנה והקשו על בורדו במפגש ביניהם (הפסידו בתוצאה 2-1).

סט. אטיין היא קבוצה עקבית ביותר שלא נותנת לקהל להשפיע על משחקיה. מנג'ר סט. אטיין, אוסקר גרסיה (המוכר לנו הישראלים מתקופתו במכבי תל אביב) שמר על העקביות הזאת לאורך העונה.

תחזית: סט. אטיין תשמור על העקביות גם במשחק הזה ותדחוף את טרואה במורד הטבלה

2-0 סט. אטיין 

אנז'ה – ליון

האם סטפן מוליין (המנג'ר של אנז'ה) חושב שתוצאות תיקו שוות יותר מניצחון? אנז'ה עשתה תוצאת תיקו 5 פעמים מה-7 מחזורים האחרונים, הם מהססים לתקוף באגרסיביות בשביל לא להפסיד אך לא ככה מנצחים משחקים ומתקדמים בטבלה.

מצדו השני של המטבע ניצב המועדון הגדול שהינו ליון. ללא לאקאזט, הקשר ההתקפי הצעיר שלה נאביר פאקיר ואקס מנ. יונייטד ממפיס דפאי לקחו את המושכות לידיהם והם פורצים קדימה בחמקמקות מרהיבה לעיניים, לצערם, ההגנה שהם מציגים אכזבה אותם השנה.

תחזית: שני הקבוצות ייכנסו ל "שוט-אאוט", מה שאנז'ה חרדה ממנו

4-2 לליון

ממפיס דפאי, כלי התקפה קטלני (NUL)

 

ניס – מארסיי

קשה לסמוך על מארסיי העונה, הם נוטים להיות מושפעים ביותר מהרגשות שלהם ולכן הם נוטים לרצפים בין אם זה רצף של משחקים ובין אם זה רצף של דקות במשחק. למארסיי יש גם ליגה אירופית על הראש השנה ולכן הם יתקשו יותר בליגה בהמשך.

ניס גם שותפה לליגה האירופית וייתכן כי חלק משחקניה יהיו תשושים או לא כשירים למשחק זה, העונה התחילה בצורה ממוצעת והנני צופה כי היא תמשך כך

תחזית: מארסיי ברצף ניצחונות אך היא ייעצר השבוע נגד ניס

שוויון 2-2

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort