צרפת: מארסיי מנצחת בבית בקלילות את טולוז

מארסיי ניצחה במשחק פושר 0:2 את טולוז. מוקדם יותר, ראן וסנט אטיין נפרדו בתיקו 2:2, בעוד נאנט גברה בחוץ על שטראסבורג. תוצאות מהליגה הפורטוגלית גם כן מצורפות בתחתית הכתבה.

במשחק שנעל את המחזור ה- 7 בליגה הצרפתית, אירחה אולימפיק מארסיי את טולוז ב-'סטאד ולודרום'. המארחת ממארסיי הגיעה אל המשחק הזה מהמקום העשירי בטבלה, כשברזומה שלה עד כה ניתן לראות בעיקר ניצחונות. שני ההפסדים אשר אירעו מול מונאקו אלופת צרפת ומול ראן, היו לאחר מחזור אירופי באמצע השבוע. אי לכך, אפשר להקל ולעגל את הפינות האלה עבור מארסיי, לזקוף את ההפסדים למאמצים הרבים שהשקיעה הקבוצה בליגה האירופית, שם הקבוצה ככל הנראה תרצה לרכז את מאמציה השנה. במחזור

האיש הכי לוהט של מארסיי בחלק הקדמי, קלינטון אנג'י (קרדיט: ESPN)

הקודם ניצחה מארסיי את אמיין בתוצאה 2:0, הודות לצמד שערים של החלוץ הקמרוני קלינטון אנג'י – שגם מוביל את טבלת הכיבושים בקבוצה עם 5 באמתחתו, ויפתח הערב בחוד ההתקפה של רודי גארסיה. הקבוצה שתחסר הערב את מורגן סנסון שהורחק במחזור הקודם, תקבל חזרה אל בין הקורות את השוער סטיב מנדנדה שהיה פצוע בשבועיים האחרונים.

טולוז מן העבר השני אמנם ממוקמת במקום ה-14, וההגנה שלה חדירה מאוד שכן עד כה בליגה התירה ליריבותיה לאיים לא פחות מ- 94 פעמים על שערה, אך מאמן הקבוצה פסקאל דופרז מתעלם מן העובדות הללו ומעדיף להמר על החלק ההתקפי שלו. הקבוצה רשמה צמד שערים מול פסז' וגם מול מונאקו, אולם כאמור, זו ההגנה של טולוז שמעכבת את הצלחתה בליגה ומציבה אותה בתחתית הליגה הצרפתית. במחזור האחרון הפסידה טולוז בביתה לבורדו, הערב הקבוצה הגיעה לסטאד ולודרום בתקווה לחזור לפחות עם נקודה אחת הביתה.

ששת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות, הסתיימו כשלכל קבוצה ניצחון אחד, וארבעה משחקים הסתיימו בתוצאת תיקו. לרוב המשחקים בין השתיים אינם מלווים בשערים רבים, אך העונה שתיהן מראות אופי התקפי עד כה במשחקים שמסתיימים עם 3.33 שערים ומעלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

דקה 7': קורנטין ז'אן (טולוז) רושם את הניסיון הראשון במשחק. הקיצוני של טולוז מגיע לאיום מתוך הרחבה של מארסיי לאחר שקיבל את המסירה מג'ימי דורמאז, אך שולח את הכדור הזה החוצה.

דקה 11': גם המארחת מחפשת את שער היתרון בפעם הראשונה במשחק, פריצה נהדרת של אנג'י הסתיימה בהגבהה למרכז הרחבה, שם אוקמפוס חיכה לכדור הזה ונגח אותו לכיוון הפינה השמאלית, אך הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 21': המשחק בינתיים לא מתעלה לקצב גבוה, ונשאר זורם על מי מנוחות אצל שתי הקבוצות. דורמאז' (טולוז) מנסה בעיטה בשמאל מחוץ לרחבה, אך סטיב מנדנדה לא מתרגש גם הפעם, מעוד חצי ניסיון שלא ממש מהווה איום.

דקה 24': תיקול חזק של לואיס גוסטאבו (מארסיי) על קורנטין ז'אן, מסתיים בכרטיס צהוב לברזילאי של מארסיי.

דקה 32': שער!! 0:1 למארסיי. לוקאס אוקמפוס החלוץ המצויין מגיע קרוב לרחבה דרך האמצע ומסדר לפלוריאן תאובין את הכדור בצד ימין. תיאובין החל את הפריצה שלו לתוך הרחבה, ודהר בקלילות בין ההגנה של טולוז אך איבד את הכדור בדרך, אוקמפוס שהמשיך במקביל את הריצה לתוך הרחבה נתן את הקטנה בחזרה לרגליו של תאובין, שכבש מקרוב. ספק נבדל של אוקמפוס, אך היתרון נשאר בעיניו – 0:1 למארחת.

דקה 45': שופט המשחק שורק למחצית. השליטה היא של המארחת שמכתיבה את הקצב, מחזיקה בכדור ב -65% מהזמן, אך לא מייצרת מספיק מצבים מסוכנים וזה בינתיים רק 0:1. טולוז רושמת רק 2 בעיטות לעבר השער של סטיב מנדנדה, ואיננה מהווה איום עבור מארסיי בוולודרום כפי שזה נראה עד כה.

מחצית שניה:

דקה 46': המחצית השניה נפתחת, שני המאמנים עדיין לא מבצעים אף חילוף.

דקה 48': כדור קרן לזכות מארסיי מוגבה לתוך הרחבה מרגליו של דימיטרי פאייט, הצרפתי מסובב את הכדור בעוצמה אל תוך הרחבה, אנגיסה זורק את עצמו כדי לגעת בכדור, אך הזווית קשה מדי עבורו והנגיחה שלו יוצאת החוצה.

דקה 51': חילוף ראשון במשחק- ג'ימי דורמאז' (טולוז) יורד מכר הדשא בשל פציע, את המשבצת שלו יתפוס אנדי דלורט.

דקה 61': שער!! 0:2 למארסיי, וזהו שוב לוקאס אוקמפוס שמעורב בשער, הפעם הוא זה שזוכה לסיים את המהלך של מארסיי ולקבור את הכדור ברשת. כדור קרן שהגביה שוב דימיטרי פאייט, הסתובב למרכז הרחבה של טולוז, שחקני ההגנה לא היו מאורגנים בצורה טובה ולוקאס אוקמפוס הגיח בין הערבוביה כדי לתת נגיעה קלילה פנימה בעזרת הברך. יופי של שער למארסיי, טולוז איננה קיימת בהגנה.

דקה 62': חילוף כפול בשורות טולוז. אלכסיס בלין עולה לשחק במקום אימבולה, ודאריס חאליד מחליף את אולה טויבונן.

דקה 68': מתפרצת מהירה של מארסיי מסתיימת עם בעיטה חזקה של אנג'י מקצה הרחבה, החלוץ מניף את רגל ימין מקו – 16 המטרים, אך הניסיון הזה חומק ליד הקורה של שוער טולוז הצעיר אלבן לפונט.

דקה 69': קלינטון אנג'י מסיים את חלקו במשחק לאחר הניסיון הזה, החלוץ ואלר ז'רמן ייכנס למשבצת שלו.

דקה 77': לוקאס אוקמפוס שללא ספק היה השחקן הטוב ביותר על המגרש הערב, יורד מן המגרש לקול תשואות הקהל הביתי במארסיי. בונה סאר עולה לשחק.

דקה 84': כרטיס צהוב לאנגיסה (מארסיי).

דקה 88': מתפרצת מהירה של מארסיי החלה בכדור ארוך אל עבר דימיטרי פאייט, הצרפתי דהר באגף ימין וקנה לעצמו הרבה שטח, עד שלבסוף החזיר אחורנית מסירה קצרה לפלוריאן תאובין שבעט מצידו חלש מאוד, אל עבר ידיו של אלבן לפונט.

דקה 90': השופט מוסיף 4 דקות למשחק הזה. חילוף נוסף במקביל, יוסוף סארי עולה לדקות האחרונות במקומו של תאובין.

דקה 90+4': סיום המשחק בוולודרום, ניצחון קליל למארסיי – 0:2 על טולוז המדשדשת.

 

 

 

שאר תוצאות המחזור ה- 7 בליגה הצרפתית:

סנט-אטיין – ראן 2-2

כבשו לזכות סנט אטיין: גבריאל סילבה (45', הורחק דקה 90'), ג'ונתן במבה (70', כ.עונשין). כבשו לזכות ראן: בוריז'ו (41') וואבי חאזרי (53', כ.עונשין)

שטראסבורג – נאנט 2:1

כבש לזכות שטראסבורג: דה קוסטה (9'). כבשו לזכות נאנט: אדריאן תומאסון (12'), ליאו דובואה ( 24')

תוצאות המחזור ה- 7 בליגה הפורטוגלית:

גימראייש – מאריטימו 1:2

כבשו לזכות גימראייש: ראפיניה (5'(, הלדון (75') הורחק: ז'ובאל (63'). כבש לזכות מאריטימו: אדגר קוסטה (15'). הורחק: זיינאדין ג'וניור (63').

פיירנסה – בלננשש 4:1

כבש לזכות פיירנסה: לואיס רוחה (72'). כבשו לזכות בלננשש: מאורידס (18'), אנדרה סוזה (30', 35'), בני (74').

טונדלה – בראגה 2:1

כבש לזכות טונדלה: מורילו (18'). הורחק: פאהד מאופי (4'). כבשו לזכות בראגה: אחמד חסן (44'), ריקארדו קוסטה (46').

אבס – ריו אבה 0:0

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort