שבע בום! ולנסיה מנצחת באנואטה את סוסיאדד לאחר שבע שנות בצורת

המחזור השישי בלה ליגה, המשחק שנועל את משחקי יום ראשון בליגה הספרדית, ריאל סוסיאדד מארחת את ולנסיה.

המארחים מגיעים למשחק הערב לאחר פתיחת עונה לא רעה בכלל, 9 נקודות, מחמישה מחזורים והופעה גדולה בליגה האירופית, את המומנטום הטוב שלה סוסיאדד קטעה בליגה וכבר 2 מחזורים שהקבוצה מפסידה, כאשר היא סופגת שישה שערים וכובשת שער זכות בודד, הערב באנואטה, שנחשב אחד המגרשים הקשים בספרד, סוסיאדד תרצה לשמור את שלושת הנקודות בבית.

מנגד ניצבת לה אחת הקבוצות החזקות ביותר בליגה, ולנסיה, העטלפים מגיעים למשחק במומנטום נהדר, הקבוצה עדיין לא הפסידה מתחילת העונה, כאשר במחזור הקודם כבשה חמישייה מהדהדת לרשת של מלאגה האומללה, עם החלוץ הלוהט שלה זאזה, שכבש שלושער במחזור הקודם, ולנסיה רוצה להמשיך במומנטום ןלנצח גם הערב.

העטלפים לא ניצחו באנואטה, במסגרת הליגה, למעלה משבע שנים, כאשר בכל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות סוסיאדד יצאה עם ידה על העליונה, האורחים רוצים לשבור את הבצורת, לעומתם סוסיאדד רוצה לחזור ולנצח כבר הערב לעיני הקהל הביתי.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר המגמות כבר נראות ברורות למדי, סוסיאדד מנסה לשלוט בכדור ולמשוך את ולנסיה קדימה, שמצידה מחכה מאחור ומנסה לצאת מהר קדימה בהתקפות המעבר הידועות שלה.

דקה 18' המארחים הם הראשונים לסכן את השער, כדור קרן מגיע אל ראשו של צ'אבי פרייטו, הקשר נוגח כדור לא חזק ודומנק מספיק עירני כדי לקלוט את הכדור.

דקה 24' סוסיאדד מתקרבת לשער, הגבהה של אודריאוסולה, הכדור מגיע לראשו של וויליאן חוסה, שמתרומם נהדר ונוגח כדור חזק אך דומנק מצליח להדוף.

דקה 26' העטלפים הם הראשונים לעלות על לוח התוצאות, על ההתקפות המתפרצות שלהם כבר דובר, אז הנה עוד דוגמא לאוסף, גונסאלו גדש עם יציאה מהירה, חודר לרחבה ועוקף את רולי, הנסיון שלו לבעוט לשער לא היה מוצלח אך למזלו רודריגו היה שם כדי לדחוק מקרוב ולקבוע 1-0 ולנסיה.

דקה 30' וויליאן חוסה כמעט ומשווה את התוצאה, החלוץ הברזילאי מוצא עצמו לבד מול דומנק, לאחר איבוד כדור בהגנת העטלפים, הוא בועט כדור חזק, למרכז השער ודומנק עוצר אותו בפעם השניה הערב.

דקה 32' השיוויון של סוסיאדד מגיע, כדור קרן חזק של אויארזבאל, מוצא את ראשו של אלוסטונדו, שעם תנועה נהדרת למרכז הרחבה, מוצא עצמו לבד ונוגח פנימה, 1-1 הביתיים שוב בתמונה.

 

  אלוסטונדו מתרומם לשער הראשון (טוויטר)

דקה 41' בכל פעם שולנסיה מתקרבת לשערה של סוסיאדד היא כמעט כובשת, רודריגז מקבל כדור עומק נהדר באגף, שולח רוחב למרכז הרחבה, הכדור פוגע בשחקן הגנה של סוסיאדד ואלמלא העירנות של רולי ולנסיה הייתה עולה שוב ליתרון.

דקה 44' חוסר מזל לגדש, הקשר הצעיר של ולנסיה מוצא עצמו לבד מול רולי, לאחר התקפת צירופים יפה של ולנסיה, משום מה הוא בועט כדור חזק ורשלני שהולך גבוה מעל השער.

דקה 45' אויארזבאל עם בעיטה חופשית נהדרת, שולח כדור חזק לפינה של דומנק, השוער מתעופף והודף את הכדור המסוכן הזה.

המחצית הראשונה מסתיימת לה עם קצב נהדר בעיקר בחצי השני שלה, שתי הקבוצות מגיעות למצבי הבקעה ויכלו לכבוש יותר שערים.

דקה 54' דקות הפתיחה של המחצית השניה היו של סוסיאדד, אך דווקא מי שעולה שוב ליתרון זו ולנסיה, שוב התקפה מתפרצת של העטלפים, נאצ'ו וידל מקבל כדור עומק נהדר מסולר ומול השוער,  לא מתבלבל ומקשיט מעליו באלגנטיות, המגן הצעיר של ולנסיה עם שער בכורה בלה ליגה 2-1 ולנסיה.

    נאצ'ו וידל, שער בכורה חלומי (טוויטר)

דקה 58' מיקל אויארזבאל מקבל כדור נהדר, 20 מטרים מהשער ועם בעיטה עוצמתית וחדה, לפינה הרחוקה של דומנק, קובע שיוויון, לדומנק האומלל לא היה מה לעשות אל מול הבעיטה האדירה של אויארזבאל 2-2.

דקה 68' ריאל סוסיאדד בצרות, הבלם זובלדיה, שעלה לקרן, מנסה מספרת אך פוגע בראשו של גאיה, השופט שולף לו את הכרטיס הצהוב השני ושלוח אותו למקלחת מוקדמת, סוסיאדד נותרת בעשרה שחקנים.

דקה 74' מרסלינו מגיב לאדום של סוסיאדד ויודע שהוא חייב להתחיל לתקוף, חילוף משולש שלו במטרה לקחת את מלוא הנקודות.

דקה 79' עשרה מול עשרה, גם קונדוגביה מסיים את המשחק מוקדם מהצפוי, הקשר של ולנסיה, עם כניסה פראית, מקבל צהוב שני ומורחק.

 דקה 84' ולנסיה הייתה קרובה והנה זה מגיע! גונסאלו גדש עם פריצה נהדרת לרחבה של סוסיאדד, שולח כדור רוחב ענק לסימונה זאזה, החלוץ מעשרה מטרים כובש את החמישי שלו העונה וקובע 3-2 ענק לולנסיה.

דקה 92' סרחיו קנאלס המחליף, רואה את הצפיפות בררחבה ומנסה את מזלו מרחוק, הכדור שלו הלך למרכז השער ודומנק היה עירני כדי להרחיק את הסכנה.

סוסיאדד שלטה ברוב המשחק והגיעה ליותר הזדמנויות, אך ההקרבה והנחישות של שחקניו של מרסלינו, הם אלו שניצחו את המשחק, העטלפים מבחינתם שוברים בצורת של שבע שנים בהן לא ניצחו באנואטה עם ניצחון, שמראה בעיקר על אופי, סוסיאדד בצרות ויצטרכו לעשות חושבים להמשך, ולנסיה ממשיכה ביכולת הנהדרת שלה.

 

הרכבים: ריאל סוסיאדד- חרונימו רולי, קווין רודריגז, איגור זובלדיה, אריץ אלוסטונדו, אלברו אודריאוסולה, דויד זורוטוזה, אסייר יאראמנדי, צ'אבי פרייטו (רובן פארדו 82'), מיקל אויארזבאל, חואנמי (יאנוזאי 45'), וויליאן חוסה (סרחיו קנאלס 72').

ולנסיה- חאום דומנק, חוסה גאיה (טוני לאטו 74'), גבריאל פאוליסטה, אזקיאל גאראי, נאצ'ו וידאל, גונסאלו גדש, גאופריי קונדוגביה, דני פארחו, קרלוס סולר (אנדראס פריירה 74'), רודריגו (סנטי מינה 74'), סימונה זאזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort