רואים 6-6: יובנטוס חוגגת על חשבון היריבה העירונית

המחזור השישי באיטליה, מזמן לנו מפגש מסקרן בהחלט, הדרבי של העיר טורינו.

המארחת, הגברת הזקנה, מגיעה למשחק הערב כשהיא מושלמת, עם חמישה נצחונות מפתיחת העונה, ועם היהלום הנוצץ שלה- פאולו דיבאלה, שפתח את העונה עם שמונה כיבושים ונחשב כרגע לאחד השחקנים הלוהטים ביבשת, דיבאלה וחבריו ינסו להישאר מושלמים ולהשאיר את הנקודות הערב בבית.

מהצד השני של העיר, מגיעה לה הקבוצה הקטנה מהעיר טורינו, האורחים מגיעים למשחק הערב כאשר הם ללא הפסדים מחמשת המחזורים הראשונים, שלושה נצחונות ושתי תוצאות תיקו, משאירות את הקבוצה בקרבת הצמרת ועם מבט קטן למעלה, חניכיו של מיכאילוביץ' בהחלט יכולים להסתכל לקבוצות הצמרת בלבן של העיניים.

ב- 20 משחקי הדרבי האחרונים שנערכו בין שתי הקבוצות, טורינו ניצחה משחק 1 בלבד אשר ברוב הפעמים הקבוצה הבכירה מהעיר, יובה, היא זאת שיצאה עם ידה על העליונה, הערב האורחים רוצים להמשיך את היכולת הטובה שלהם מפתיחת העונה, לעומתה, הגברת הזקנה חולמת על 6 מ- 6 ורוצה להידבק לנאפולי בראשות הטבלה.

המשחק נפתח עם לחץ גבוה של יובנטוס, האורחים נלחצים לאחור ויובה כמעט ומנצלת טעות בהגנת טורינו, כדור לא טוב שמוחזר לעבר סיריגו כמעט ומכניע אותו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 6' פתיחה חזקה של יובנטוס, קוואדרדו עם סללום נהדר, חודר לרחבת האורחים ומהתל בשני הבלמים, אך הכדור שהוא בועט לא היה מדויק, האורחים בפאניקה בדקות הפתיחה של הדרבי.

הגברת הזקנה שולטת במשחק ונראית טוב מאוד, האורחים עדיין בפאניקה ולא נכנסו טוב למשחק.

דקה 15' הנה זה מגיע! ומי אם לא פאולו דיבאלה, הארגינטנאי המוכשר של יובנטוס, מקבל את הכדור 18 מטרים מהשער ובועט כדור חד אל הפינה השמאלית של סיריגו, השוער נכנע ודיבאלה קובע 1-0 יובה!

דקה 24' האורחים ממשיכים להסתבך, דניאלה באסלי, קשרה של טורינו, עם קפיצה פראית יש לומר, על פיאניץ', מקבל את הצהוב השני ומותיר את קבוצתו עם עשרה שחקנים, פעולה חסרת אחריות של באסלי.

דקה 28' הבליץ של יובנטוס נמשך, הגבהה טובה של סנדרו מהאגף, מגיעה אל קוואדרדו, הקיצוני הנהדר של יובה עם בעיטה מהאוויר, הכדור שלו כבר עובר את סיריגו אך מורחק מהקו יובנטוס קרובה להכפלת היתרון.

דקה 40' הגברת הזקנה לוהטת! כדור רוחב של קוואדרדו לאחור לעבר פיאניץ', הקשר על סף הרחבה, בועט כדור באלגנטיות לרשת הגבוהה של סיריגו, 2-0 יובה.

  פיאניץ' גם הוא מצטרף לחגיגה (טוויטר)

דקה 43' האורחים מגיעים למצב מסוכן לראשונה הערב, כדור חופשי של לייאיץ' שעובר את כל השחקנים וכמעט ומכניע את בופון, השוער עירני והודף לקרן.

המחצית הראשונה מסתיימת לה, הדרבי עד כה מבטיח וגם מקיים, הצגה של יובה שיורדת להפסקה עם יתרון מבטיח.

דקה 46' גם את המחצית השניה יובה פותחת בסערה, לחץ גבוה שלה גורם לאיבוד כדור של טורינו, הכדור מגיע לסנדרו על סף הרחבה, המגן בועט חזק אך הכדור מעל השער.

דקה 56' עכשיו זאת כבר תבוסה, אלכס סנדרו מתרומם נהדר לכדור הקרן של ונוגח חזק פנימה, 3-0 יובנטוס.

דקה 64' דיבאלה ויבנטוס פשוט לוהטים, הארגנטינאי הצעיר רוקד מול השומר שלו, מהתל בו ושולח כדור חזק למרכז, הכדור פוגע בשחקן הגנה של טורינו וכמעט נכנס לשערו, מזל גדול לאורחים.

דקה 65' כדור קרן מורחק לרגליו של ברנרדסקי המחליף, שמ 25 מטרים משחרר פצצה למרכז השער, סיריגו עירני וקולט את הכדור.

דקה 66' הבליץ של יובה נמשך, הגבהה לראשו של בנאטיה, הבלם מתרומם נהדר ונוגח טוב, אך סיריגו מצליח להדוף את הסכנה.

דקה 68' השער הרביעי באוויר, הפעם היה זה שוב דיבאלה, שבועט כדור חופשי אדיר, סיריגו מתעופף, מותח איברים ומרחיק לקרן.

דקה 70' יובנטוס לוהטת, ערבוביה ברחבת האורחים, הכדור מגיע פעמיים לרגליו של ברנרדסקי שבועט על שחקן של טורינו, גם דיבאלה מנסה את מזלו בכדור טועה שמגיע אליו, אך שוב פוגע בשחקן הגנה, הרבה מזל לאורחים.

דקה 72' הגברת הזקנה פשוט לא רוצה לעצור, הגבהה נהדרת של סנדרו לתוך הרחבה, הכדור עובר את כולם ומגיע אל מנדז'וקיץ', שבועט מהאוויר כדור חזק, סיריגו מונע שוב בפעם המי יודע כמה את הרביעי של יובה.

דקה 76' המצטיין בשורות טורינו, סיריגו השוער הותיק, שוב מציל אותה הערב מספיגה נוספת, הפעם בעיטה אדירה שמשחרר מריו מנדז'וקיץ' על סף הרחבה, השוער מתעופף ובתצוגת שוערות באמת גדולה מונע שוב שער הערב.

דקה 88' כדור רוחב מגיע לרגליו של דוגלאס קוסטה, החלוץ החדש של יובה, שנמצא לבדו מול סיריגו אך השוער עם אחת ההופעות הטובות בקריירה שלו, מצליח גם הפעם לעצור ולהרחיק את הכדור.

דקה 90' הפעם סיריגו כבר נכנע, גונסאלו היגוואין עם סיבוב גדול על המגן שלו, בתוך הרחבה, הראשון לעוט על הכדור הוא לא אחר מאשר פאולו דובאלה, החלוץ שגם הוא רושם משחק גדול כובש את שערו העשירי העונה וקובע 4-0 גדול ליובנטוס!

דיבאלה ופיאניץ' חוגגים ניצחון גדול (טוויטר)

הגברת הזקנה עם עוד הצגה בדרך לראשות הטבלה ומאזן מושלם של שישה נצחונות מ שישה משחקים, טורינו יוצאת מהמשחק הזה אומללה, כשגם מיכאילוביץ', המאמן שלה, יודע שללא סיריגו התוצאה הייתה גבוהה בהרבה.

 

הרכבים: יובנטוס- ג'יאנלואיג'י בופון, אלכס סנדרו, ג'יורג'יו קייליני, מחדי בנאטיה, סטפן ליכשטיינר, מיראלם פיאניץ', בלייז מטווידי (רודריגו בנטנקור 72'), דוגלאס קוסטה, פאולו דיבאלה, חואן קוואדרדו (פדריקו ברנרדסקי 62'), מריו מנדז'וקיץ' (גונסאלו היגוואין 80').

טורינו- סלבטורה סיריגו, כריסטיאן אנסלדי, ליאנקו, ניקולס נקולו, לורנסו דה סילבסטרי, דניאלה באסלי, תומאס ריקון, מבאיי ניאנג (לוקאס בויה 71'), אדם לייאיץ', יאגו פאלקה (אפריי אקואה 30'), אנדראה בלוטי.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort