ליגה ספרדית: אתלטיקו מדריד דילגה מעל בילבאו עם נחישות

היום בהמשך המחזור החמישי בליגה ספרדית, אירחה אתלטיק בילבאו  בביתה את אתלטיקו מדריד במשחק המרכזי. שתי הקבוצות כרגע שכנות בטבלה – הקבוצה ממדריד נמצאת לפני המשחק במקום השישי עם 8 נקודות, והקבוצה מבילבאו במקום השביעי עם 7 נקודות וזאת הייתה הזדמנות טובה לשתי קבוצות להתקרב לפסגה. אתלטיקו התחילה את העונה ברגל שמאל, אנחנו רגילים לראות את הקבוצה של סימאונה קרובה לפיסגה, אך הקבוצה איבדה נקודות מול העולה חדשה ג'רונה ונגד ולנסיה. גם בליגת האלופות הקבוצה ממדריד סיימה בתיקו מאופס נגד רומא, עקב המון החמצות וזה אמור להדאיג את המאמן הארגנטינאי. אתלטיק גם בתקופה לא הכי טובה, אחרי תיקו מאופס בליגה אירופית מול הרטה ברלין והפסד במחזור האחרון בליגה נגד לאס פאלמס 1-0. גם הסטטיסטיקה לא הייתה בעד אתלטיק, ב-5 המשחקים האחרונים, הקבוצה מבילבאו לא ניצחה אף פעם. לקראת המשחק אתלטיק הייתה עם בעיה רפואית אחת, יראיי אלבארז שחולה בסרטן והקבוצה ממדריד לא הייתה יכולה לבנות על אוגוסטו פרננדס וסימה ורסאלקו הפצועים. מבחינת ההרכבים המאמן של אתלטיק, זיגנדה, השאיר על הספסל את השחקן אולי הכי מסוכן ומבטיח של הקבוצה איניאקי ווילייאמס שגם לפי זיגנדה שחקן מפתח, כנראה שהחלוץ קיבל מנוחה אחרי המשחק בליגה אירופית ומשחק הליגה שתחילת שבוע. אתלטיקו עלתה עם הרכב די חזק שלה, רק את קאראסקו סימאונה השאיר על הספסל ואת גאבי.

המשחק התחילו יותר אקטיבי דווקא מצד המארחים, אך הם לא הצליחו ליצור הזדמנויות ליד השער של אובלק ולכבוש שער מהיר. הבעיטה הראשונה התרחשה בדקה ה-21 – אקס אתלטיקו ראול גרסיה בעט מחוץ לרחבה מהאוויר – הכדור עף למרכז השער ואובלק טפס את הכדור בלי בעיה. בדקה ה-29 לגריזמן היתה הזדמנות לכבוש מבעיטה חופשית, אך קפה הגיב מצויין לבעיטה ושינוי הכיוון של הכדור, עקב פגיעה בשחקן שעמד בחומה. משחקן של הקבוצות הזכיר באמת משחק שחמט – הקבוצות חיכו לטעות של השניה. הזדמנות גדולה הייתה לקוראה בדקה ה-33 לכבוש את השער אחרי שיצא למפגש מול קפה, אך הקשר ההתקפי פגע בקורה, וגריזמן לא הצליח להשתלט על הכדור שהגיע עליו. אחרי 3 דקות גריזמן כבר החמיץ בעצמו – הכדור שכבר הלך לרשת הוצא עם הראש על יד שחקן של בילבאו ממש מקו השער. בדקה ה-40 הזדמנות גדולה הייתה הפעם לבילבאו – פליפה לואיס קיצץ את ראול גרסיה ברחבה לפי טענת השופט ובילבאו קיבלה פנדל, לכדור הגיע אדוריץ, אך בעט די חלש ואובלק הציל את קבוצתו והדף את הכדור.

אובלק מציל את קבוצתו עם הדיפת הפנדל שלא היה (הטוויטר הרשמי של "לה ליגה")

לאחר ההחמצה של אדוריץ שתי קבוצות לא הצליחו ליצור מצבים והלכו להפסקה בתיקו מאופס.

מחצית בין אתלטיקו לאתלטיק הסתיימה בתיקו מאופס, הרבה בזכות אובלק שלקח פנדל מאדוריץ (הטוויטר הרשמי של בילבאו)

את המחצית השנייה התחילה בצורה יותר אקטיבית דווקא אתלטיקו, ובדקה ה-50 סאול בעט מחוץ לרחבה – הכדור עף מחוץ למסגרת. אחרי 2 דקות גריזמן בעט כבר למסגרת – קפה תפס את הכדור ובדקה ה-55 אתלטיקו כבשה! גריזמן מסר מצויין לקוקה, הקשר הספרדי יצא למפגש עם קפה ביחד עם קוראה, קוקה מסר לחלוץ ארגנטינאי שכבש לשער הריק 1-0 לקבוצה ממדריד!

אתלטיקו כובשת את השער הראשון למשחק אחרי מהלך מצויין (הטוויטר הרשמי של "לה ליגה")

גריזמן היה קרוב סוף סוף לכבוש בעצמו בדקה ה-62, אך שוב קפה היה במקום והדף את הכדור עם הרגל. ראול גרסיה היה קרוב להשוות בדקה ה-70 – החלוץ בעט בעזרת מספרת מהאוויר, הכדור עבר טיפה מעל המשקוף. ובדקה ה-73 קראסקו שעלה כמחליף כבש את השני! הבישול הפעם הוא של גריזמן ששוב מסר מעולה הפעם מהאוויר לקשר הבלגי, קראסקו עם הנגיעה הראשונה עיבד את הכדור ועם השניה שלח את הכדור לפינה הרחוקה והכדור נכנס לרשת מהקורה וזה 2-0.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קראסקו עלה כמחליף והוסיף המון אנרגיות, וכבש את השער שסגר את המשחק (הטוויטר הרשמי של "לה ליגה")

מוניאין בדקה ה-86 בעט מצויין לפינה מחוץ לרחבה ושוב אובלק הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים בעולם והדף את הכדור הלא פשוט הזה. איניאקי וויליאמס כבש את השער בדקה ה-90, אך עשה את זה מנבדל ברור והשער בוטל. אבל אחרי 2 דקות אתלטיק כבש וזה עשה לא אחר אלה ראול גרסיה! בלנזיאגה מסר מסירת רוחב למרכז רחבה, וגרסיה בעט מהאוויר לפינה הקרובה חזק ומדוייק 2-1 בדקה ה-92'. 

בזה משחק הסתיים – אתלטיקו מנצחת ועולה לפחות זמנית למקום השלני עד המשחק של סביליה, ואתלטיק נשאר במקום השביעי.

הרכבים:

אתלטיקו מדריד: אובלק, חימנס, סאביץ', גודין, לואיס(לוקאס דק' 79), גייטן(קראסקו דק' 60), תומאס, סאול, קוקה, גריזמן, קוראה(גאבי דק' 72)

אתלטיק בילבאו: קפה, לקוה, נונז, לאפורטה, בלנזיאגה, חוסה, איטוראספה(אצ'ברייה דק' 56), סוסאטה(וויליאמס דק' 56), גרסיה, מוניאין, אדוריץ(קורדובה דק' 79)

במשחק נוסף שהתרחש במקביל למשחק במדריד לגאנס אירחה את ג'ירונה ומשחק הסתיים בתיקו מאופס

במשחקים המאוחרים של הערב, ריאל מדריד הפסידה בביתה לבטיס באופן דרמטי אחרי שטוני סנאבריה התחבר בדקה ה-94 להגבהה נפלאה של אנטוניו בראגאן. חסוס נאבאס נתן 1:0 לנציגה השניה של העיר מול לאס פאלמאס עם טיל לחיבורים של צ'יצ'יסולה. גול מזליקו של מגנה של דפור, לואיסיניו, נתו ללה קורוניה 1:0 מול אלאבס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort