סמאקדאון לייב- ים של קבירות

איידן אינגליש שוב נקבר, הקרב על אליפות ארצות הברית לא הלך כמצופה, ג'ינדר מהאל ממשיך לצחוק על נאקאמורה וזה נראה רע, דולף זיגלר ממשיך בחיקוי מתאבקים וזה פשוט מעורר רחמים ושארלוט חזרה לזירה.

המופע נפתח בחזרתו של שיין מקמהון שביצע פרומו על כך שקווין אוונס תקף אכזריות את אביו ואיך זה היה מרגיש לכל אחד פה אם הוא היה יושב עם הילדים שלו וראה את אביו מותקף על ידי פחדן.

לסיכום: סך הכל פרומו טוב אבל זה היה צפוי מדי שיאמר את המילים האלו ובנוסף הוא היה נראה עצבני אז הפרומו היה יכול להיות יותר אמין וטוב.

רנדי אורטון מנצח את איידן אינגליש

כרגיל ה-WWE עושים מאינגליש ג'ובר (מתאבק שמפסיד בקרב באופן קבוע רק כדי שהמתאבק השני יראה יותר טוב). כמובן שאינגליש ניסה לתת פייט (כי אפשר להוציא אותו עד כדי כך רע) אבל זה לא עבד ואורטון ניצח אחרי RKO לאחר שאינגליש קפץ מהחבל השני. לאחר הקרב רוסב נכנס ודרש נקמה על הקרב הקודם שלהם שכזכור אורטון הביס אותו ב-10 שניות ורצה קרב באותו רגע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רוסב מנצח את רנדי אורטון

אין יותר מדי מה לכתוב… רוסב נכנס לזירה וניסה לבעוט באורטון אבל האחרון תפס וניסה לבצע את ה-RKO, רוסב הרחיק את אורטון שפגע באינגליש ואז ביצע את הבעיטה שלו בדרך לספירת 3.

לסיכום: זה לא כל כך מפתיע מכיוון שזה "השקט מלפני הסערה". זה די ברור שבקרב הבא של השניים רוסב יקבר וזה יהיה הרבה יותר מגוחך מפעם קודמת.

לאחר מכן ג'ינדר מהאל ו-2 הסינג'רים (סינג+סנג'ר) הקטנים שלו נכנסו לזירה. כל הפרומו הם רק צחקו על הפרצוף של נאקאמורה בדרכים שונות מה שלדעתי די סתמי.

לסיכום: עוד פרומו מזעזע מצד מהאל ואני רק שואל מתי נאקאמורה סוף סוף יזכה באליפות?

איי ג'יי סטיילס נכנס לזירה וכל מה שאני יודע שסטיילס הוא התקווה הכי גדולה של המופע הזה. סטיילס התייחס למה שקרה בין אוונס למר מקמהון שבוע שעבר ושאין לא מושג מה הוא עשה. לאחר מכן הוא התייחס אל בארון קורבין ואמר שהוא רק עושה קיצורי דרך ושהוא עשה קיצור דרך כדי לזכות במזוודת מאני אין דה בנק ונכשל ושמתי שהוא מתאבק נגד אי ג'יי סטיילס הוא תמיד יכשל. לאחר מכן קורבין נכנס לזירה כדי להילחם על האליפות אבל בכלל לפני שהקרב התחיל נכנס טיי דילינג'ר ותקף את קורבין ברגלו. לאחר מכן איי ג'יי סטיילס ביצע על קורבין את התרגיל הכנעה של סטיילס עד שהוא נכנע.

לסיכום: הסגמנט הכי טוב בתכנית ואני אוהב את איך שזה מתפתח  אבל הם יכולים להוציא מעצמם יותר ואז זה יהיה מושלם.

לאחר מכן שארלוט חזרה לזירה ואמרה שהיא מודה לכולם על המחשבות והתפילות לשלום אביה. לאחר מכן נכנסה אלופת הנשים נטליה לזירה ואמרה שהיא הייתה מאוד מודאגת בנוגע אליו אבל עכשיו זה הזמן להתמקד במשהו יותר חשוב וזה בה. לאחר מכן שארלוט אמרה שהיא כאן בשביל לאתגר אותה בשביל אליפות הנשים. לאחר מכן בקי לינץ' נכנסה ואמרה שאם יש דבר אחד שהיא ושארלוט מסכימות אחת עם השנייה זה העובדה שנטליה היא אישה משוגעת אבל האליפות צריכה לחזור לבעלים האמיתיים שלה שזאת בקי לינץ'. לאחר מכן האלופה לשעבר נעמי נכנסה ואמרה לנטליה שהיא ממש לא מייצגת את כל הנשים אבל לפני שהיא סיימה את דבריה טמינה ולאנה נכנסו לזירה ולאנה אומרת שכבר לכולן היה להן הזדמנות להילחם על התואר שלהן והן נכשלו אבל נטליה קטעה את דבריה ואמרה לה להפסיק ושבכלל לא מדובר עליהן מדובר בה. אבל פתאום דניאל בראיין נכנס וקבע קרב בין כל הנשים בזירה על הזכות להילחם על האליפות של נטליה.

לסיכום: שארלוט מלכה במיקרופון, בקי לינץ' משעממת, נעמי כריזמטית ברמות, נטליה משתפרת מרגע לרגע והציוות של לאנה וטמינה לא מתאים בעליל

ניו דיי מנצחים את ההייפ ברוז

למרות פייט מצד ההייפ ברוז הניו דיי אלופי הזוגות מנצחים את הקרב לאחר "מידנייט הוואר" מצד הניו דיי.

לסיכום: קרב סביר,  לא ברור מה מנסים לעשות עם ההייפ ברוז אבל זה נראה שהם פשוט בדרך לפירוק. מצד שני הניו דיי נראים חזקים יותר מאי פעם וככה הם צריכים להראות.

לאחר מכן רואים את קווין אוונס מול מסך, ואמר שדבר ראשון שהוא רוצה לעשות זה להתנצל אבל הוא אמר גם שזה רק בגלל שיין ושהוא גרם לו לעשות את זה ולתקוף את אביו. הוא הוסיף גם שמה שהוא עשה לא משתווה בכלל למה שהוא עומד לעשות לו ב-PPV, ואם שיין אמר שהוא ישלח אותו לגיהנום קווין אמר שאנשים כמו הוא הולכים לגן עדן.

לסיכום: קווין אוונס הוא אגדת פרומואים ואין שום דבר שמישהו יכול לעשות בנוגע לזה.

לאחר מכן דולף זיגלר נכנס והתחיל לחקות מתאבקים. אני אפילו לא יפרט על הפרומו הזה כי זה פשוט מגוחך מה שעושים איתו.

קרב מועמדת מספר 1 לאליפות הנשים: שארלוט מנצחת את טאמינה, בקי לינץ' ונעמי

שארלט מנצחת את הקרב לאחר שבעטה בפניה של טמינה לאחר שהאחרונה ביצעה "סופרקיק" לנעמי.

לסיכום: אין ספק שזה קרב הערב, יופי של מיין איבנט מצד כל המתאבקות אבל למעשה מי שהכי הרשימה אותי בקרב זאת טמינה עם יכולות זירה מרשימות בהחלט ואפשר לומר בהחלט שיש שיפור ברמתה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort