ספרד: גריזמן העניק לאתלטיקו ניצחון בכורה בביתה החדש

החלוץ הצרפתי קבע 0:1 קטן שהספיק לאתלטיקו מדריד מול מלאגה החלשה. מוקדם יותר, בארסה ניצחה בקושי את חטאפה, בטיס גברה על לה-קורוניה והדרבי של ולנסיה הסתיים בתיקו 1:1.

51 שנים בויסנטה קלדרון ביתם האהוב של הקולצ'ונרוס, הספיקו לאתלטיקו מדריד שחנכה את אצטדיונה החדש הערב – 'אסטדיו וואנדה מטרופוליטנו'. לאחר השיפוצים האחרונים הורחבה תפוסתו לכדי כ-68,000 מושבים, כולם נצבעו הערב בצבעי הרוחי-בלאנקוס לכבוד החבורה של סימאונה, שעלתה לראשונה אל כר הדשא בביתה החדש כדי לפגוש את מלאגה במסגרת המחזור ה- 4 בליגה הספרדית.

אתלטיקו המריאה באמצע השבוע למשחק ליגת האלופות ברומא שהסתיים בתיקו מאופס, אם כי התוצאה הזו אינה משקפת את היכולת הטובה שהציגו חניכיו של סימאונה באולימפיקו. במשחקי הליגה שלה עד כה אתלטיקו כבר איבדה נקודות העונה מול ונלסיה ונגד ג'ירונה, אך על הנייר, היא לא יכלה לבקש לעצמה אורחת נוחה יותר לחנוכת הבית שלה הערב מאשר מלאגה – יריבה שהשיגה רק שני ניצחונות מ-23 משחקי החוץ האחרונים שלה. חוד ההתקפה של סימאונה קיבל בחזרה את אנטואן גריזמן שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם, מעבר לכך בחר המאמן הארגנטינאי לערוך שני שינויים בהרכב ששיחק מול רומא באמצע השבוע, כשטורס וסאביץ' פינו את מקומם ללוקה הרננדז ואנחל קוריאה.

ביתה החדש של אתלטיקו מדריד, 'וואנדה מטרופוליטנו' (קרדיט: FourFourTow).

האורחת מצידה פתחה בצורה קטסטרופלית את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, פעמיים בתוצאת  1:0 לאייבר ולג'ירונה, כשבמחזור האחרון היא הובסה בביתה 1:3 מרגלי לאס-פאלמאס. הקבוצה מחבל אנדלוסיה איבדה הקיץ שחקנים משמעותיים – סאנדרו ראמירז החלוץ הספרדי עזב לאברטון, פאבלו פורנאלס נשאר בגבולות ספרד אך ערק לוויאריאל , איגנאסיו קמאצ'ו נחת בבונדסליג אצל וולפסבורג והשוער הקמרוני הנהדר אידריס קאמני המריא לפנרבחצ'ה. החבורה של חוזה מיגל גונזאלס הגיעה הערב למדריד במטרה לנסות ולהשיג נקודות ראשונות העונה, מיצ'ל כפי שמכונה מאמנה הספרדי, הציג שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח במחזור הקודם כשקקו וקוזמנוביץ' ירדו לספסל ואת מקומם בהרכב איישו גונזאלו קאסטרו ואסטבן רולון.

חמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות כוללים שלושה ניצחונות רצופים לאתלטיקו מדריד, בשלושת המפגשים האחרונים. לפני כן מלאגה סחטה ניצחון דחוק של 1:0 ותיקו 2:2 בביתה. בששת משחקי הבית האחרונים של אתלטיקו מול מלאגה, המארחת ניצחה חמישה מהם וסיימה אחד בתוצאת תיקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

  • הרכבים:
  • [אתלטיקו מדריד]: אובלאק, חואנפראן, לוקה הרננדז, גודין, פליפה לואיז, קוקה, גאבי, סאול, תומאס, קוריאה, גריזמן.
  • [מלאגה]: חימנז, רוסאלס, הרננדז, גונזאלס,רולון, ריקה, רסיו, מולה, קאסטרו, אדריאן, בורחה באסטון.

דקה 1': השופט הספרדי חוזה מריה סאנצ'ז מארטינז מוציא את המשחק לדרך! מיד לאחר שני הצנחנים שנחתו בצורה מושלמת על הדשא החדש ב'אסטדיו וואנדה מטרופולינו', וחתמו טקס פתיחה יפהפה לבית החדש.

דקה 5': הדקות הראשונות נפתחות עם התלהבות ניכרת אצל החבורה של סימאונה. חואנפראן שולח כדור מתוחכם מהאגף לעברו של אנחל קוריאה, הארגנטיני המשיך מיד לגריזמן שכבר הניף את הרגל אך ברגע האחרון גונזאלס (מלאגה) ירד לתיקול מצויין שמנע מגריזמן את האיום על השער.

דקה 10': אנחל קוריאה מסכן לראשונה הערב את השער של מלאגה.  לואיס הרננדז (מלאגה)  עם הרחקה לא טובה לכדור שהגביה חואנפראן, הכדור נחת אצל קוריאה שבעט מ-16 מטרים גבוה מעל השער של רוברטו חימנז.

דקה 12': ועכשיו קוקה היה קרוב לכיבוש, שוב פעם חואנפראן אחראי למהלך מימין. מגן אתלטיקו זיהה את הכניסה של קוקה והכניס לו כדור חכם בין ההגנה, קוקה השתלט על הכדור במצב מסוכן בתוך הרחבה, אך  לא היה מהיר מספיק מול השמירה של רוברטו רוסאלס ממלאגה. הקולצ'ונרוס לוחצים חזק ושולחים הרבה כלים קדימה.

דקה 28': מהלך נפלא בחלק הקדמי של אתלטיקו מציב את אנחל קוריאה קרוב אל השער, הארגנטיני משאיר קטנה אחורנית לגריזמן שבועט בנגיעה הראשונה אך הוא פוגש את העמוד! הקוון מניף את הדגל בסיום המהלך, אבל –  השער הראשון הולך ומתבשל לו לאיטו.

דקה 36': מלאגה רושמת איום ראשון במשחק. חטיפה במרכז המגרש מאפשרת התקפת מעבר מהירה וקטלנית לזכות החבורה של מיצ'ל, קאסטרו דהר דרך האמצע לפני שמסר לבורחה באסטון שהגיח לצידו בתוך הרחבה,החלוץ בעט חזק לפינה של אובלאק שהדף את הכדור מצויין. רסיו הקשר הספרדי עט על הריבאונד ושיחרר טיל אל עבר השער, אובלאק שוב היה במקום כדי לקלוט את הכדור.

דקה 44': שוב זהו אנחל קוריאה. חילופי מסירות בין קוריאה לקוקה דרך האמצע הסתיימו עם בעיטה של קוריאה מ-20 מטרים, הישר אל המקום בו נמצא רוברטו חימנז. אתלטיקו עדיין מחפשת את השער הראשון שלה.

דקה 45': השופט שורק למחצית. עד כה מלאגה יכולה להיות מרוצה מאוד מהסגירה שלה בהגנה בעוד אתלטיקו המתוסכלת ששלטה בכדור לא הצליחה לייצר מצב ממשי.

מחצית שניה:

דקה 45': חילוף ראשון במשחק, דייגו סימאונה שולח לחלק הקדמי את יאניק קראסקו הבלגי הצעיר על חשבונו של תומאס.

  • אם לא נראה שערים הערב בבכורה של אתלטיקו מדריד בביתה החדשה, בהמשך החודש צ'לסי וסביליה מגיעות להתארח באצטדיון שנבנה בדיוק למשחקים מסוג אלה. שם הרשתות כבר יימתחו וירעדו.

דקה 48': קראסקו מראה למה סימאונה הכניס אותו למשחק. הבלגי שיתף פעולה בחילופי מסירות עם פליפה לואיז באגף שמאל, חתך למרכז ופרץ בעוצמה לתוך הרחבה כדי לשלוח בעיטה לעבר השער, אך הניסיון הזה חלף ליד הקורה.

דקה 49': הזדמנות גדולה לקוקה! פליפה לואיז במהלך פיזי ולוחמני מצד שמאל מצליח להתגבר על שני שחקני הגנה של מלאגה בדרכו לתוך הרחבה, הכדור הוצא מרגליו אך נקלט על ידי קוקה שפרץ מאחור, ונשאר לבדו מול חימנז, הקשר הספרדי בעט אך שוער מלאגה בירידה מצוינת לכדור מצליח לשמור גם הפעם על שער נקי.

דקה 60': הנה זה בא! 0:1 לאתלטיקו מדריד!! אנטואן גריזמן חונך את האצטדיון החדש עם שער נהדר! אנחל קוריאה מתחיל את הפעולה שלו מאגף ימין, מהתל בשני שחקני מלאגה ומעביר רוחב מדוייק לחלוץ הצרפתי שחתך לתוך הרחבה, והמשיך בנגיעה לתוך הרשת. שער בכורה היסטורי לגריזמן ולאתלטיקו בביתה החדש.

דקה 65': אנחל קוריאה מבשל השער יורד מכר הדשא, במקומו עולה לשחק 'אל-ניניו', פרננדו טורס.

דקה 66': התגובה של מיצ'ל מאמן מלאגה לא מאחרת להגיעה, חואנפי נכנס לשחק במקומו של קאסטרו.

דקה 70': קקו (מלאגה) נכנס למשחק, אסטבן רולון הוא המוחלף השני במלאגה.

דקה 72': התנגשות ראשים בין דייגו גודין (אתלטיקו) והרננדז (מלאגה) מולידה דימום מראשו של השני, אך הרננדז שהיה מצויין הערב ממשיך לשחק.

דקה 76': חואנפראן מתקל באגרסיביות את ריקה (מלאגה), השופט מראה לו את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק.

דקה 85': דייגו רולאן החלוץ האורוגוואי הצעיר נזרק בניסיון האחרון להציל את המשחק הזה עבור מלאגה. מולה מפנה את מקומו.

דקה 87': קקו המחליף במלאגה מתקל ברשלנות את פליפה לואיז, ומקבל את הכרטיס הצהוב.

דקה 89': כמעט השוויון של מלאגה! דייגו רולאן משחרר בעיטה חזקה ברגל ימין מחוץ לרחבה, יאן אובלאק מתעופף נהדר כדי להדוף את הכדור מעל למשקוף.

דקה 90+3: השופט שורק לסיום המשחק! 0:1 לאתלטיקו מדריד מהשער הנהדר של אנטואן גריזמן.

 

שאר תוצאות המחזור ה-4 בספרד:  

חטאפה – ברצלונה 2:1. כבש לחטאפה: שיבאסאקי (39'). כבשו לברצלונה: דניס סוארז (62'), פאוליניו (84').

לבאנטה – ולנסיה 1:1. כבש ללבנאטה: משאדו (31'). כבש לולנסיה: ברדי (41')

בטיס – לה-קורוניה 1:2. כבש לבטיס: חואקין (14', 76' ). כבש ללה-קורוניה: קרטבייה (23').

 

 

תוצאות משחקי המחזור ה- 4 באיטליה:

קרוטונה – אינטר 2:0. כבשו לאינטר: שקריניאר (82'), פריסיץ' (90').

פיורנטינה – בולוניה 1:2. כבשו לפיורנטינה: צ'ייסה (51'), פסייה (69'). כבש לבולוניה: פלאסיו (53')

רומא – ורונה 0:3. כבשו לרומא: ניאנגולאן (22'), דז'קו (34', 61'). סופריין (ורונה) הורחק בדקה ה-66'.

 

תוצאות משחקי המחזור ה-4 בהולנד:

אקסלסיור – הירנביין 2:1 . כבש לאקסלסיור: קולוויק (18'). כבשו להירנביין: זנלי ( 50'), רוחאס (71').

ברדה – כרונינגן 1:2. כבשו לברדה: ויולט (58', 61'). כבש לכרונינגן: מאהי (70').

רודה – ווילם 3:1 . כבש לרודה: רושובל (45+2'). כבשו לווילם: וליקוניה (5', 31'), סול (23').

זוולה – הראקלס 1:2 כבשו לזוולה: מוחטאר (4', 85'). כבש להראקלס: מונטיירו (78').

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort