מעלים הילוך

אחרי פתיחת עונה שכולם עדיין בקיץ ועוד פגרת נבחרות מתחילים להעלות הילוך בליגה הספרדית ולהיכנס לרגעי התכל'ס. עכשיו הגיע הזמן לראות על איזה מהמשחקים כדאי להציץ לקראת הסופשבוע הגדוש.

לבאנטה- ולנסיה (שבת 14:00)

אחד המשחקים שכל העיר ולנסיה מחכה לו. הדרבי של העיר מפגיש בין הקבוצה הגדולה של העיר, שנקנתה על ידי הסינגפורים שעדיין לא הביאו בשורה למרות הכסף, ובצד השני הקבוצה המארחת הצנועה שהוציאה מחזור אחרון תיקו מול האלופה ריאל מדריד. העטלפים סך הכל עמדו בציפיות בתחילת העונה. מתוך 3 משחקים ולנסיה הוציאה 5 נקודות, נשמע רקורד לא הכי טוב. אך מכיוון שהם הוציאו תיקו מול אתלטיקו וריאל ב-2 מהמשחקים האלה אפשר להגיד שעשו את שלהם עד עתה. אבל מול היריבה העירונית שום דבר לא יתקבל אצל האוהדים חוץ מ-3 נקודות.

בצד השני אופוריה בלבאנטה אחרי התיקו הסנסציוני מול ריאל מדריד בבארנבאו. האוהדים שרק העונה עלו מהליגה השנייה לא האמינו שדבר כזה יגיע, אבל צריך המשכיות. הקבוצה עד עתה עדיין לא הפסידה (חוץ מהתיקו במדריד ניצחה את ויאריאל וסיימה בתיקו מול לה קורוניה) והיא יודעת שאם לא יפסידו גם בדרבי הם יכולים לנסות להתבסס במרכז הטבלה ולהצליח יותר מהצפוי בדרך להיות אולי הפתעת העונה.

אצל העטלפים כדאי לראות את הקשר הצעיר קרלוס סולאר שכבר בגיל 20 הספיק לכבוש בבארנבאו והוסיף עוד בישול לשער הניצחון מול לאס פאלמאס. בצד השני כדאי לשים לב לעוד קשר צעיר, איבי שמו, שהספיק גם הוא לכבוש בבארנבאו ויש לו 2 שערים העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
המגן הצעיר של ולנסיה, סולאר מרשים (fichajes)

הימור שלי: דרבי רותח בעיר ולנסיה נגמר בשוויון 1:1.

ריאל סוסיאדד- ריאל מדריד (ראשון 21:45)

אני מאמין שיש כאלה בתחילת העונה חשבו שאחרי 3 מחזורים ריאל תהיה שנייה וסוסיאדד תהיה שביעית. אבל אף אחד לא חשב שזה יהיה הפוך. ריאל עם פתיחת עונה מהוססת שגרמה ל-2 תוצאות תיקו ו-5 נקודות מתוך 9 אפשריות. אחרי שפירקה ללא עוררין את ברצלונה בסופרקאפ הספרדי וניצחה את יונייטד בסופרקאפ האירופי חזו לה עונה קלילה בדרך לאליפות אך נראה שמשהו קצת התערער במדריד, אחרי 2 תוצאות תיקו בבית נגד 2 הקבוצות מולנסיה. היא יודעת שעוד איבוד נקודות את האוהדים ויגדיל את הפער מברצלונה ל-7 נקודות (אם תנצח את חטאפה מה שנראה כמעט בטוח). מה שעוד יכול לגרור אותה להפסד היא מכת הפציעות שלה (בנזמה, אסנסיו ועוד) שתיגרום לשחקנים פחות טובים לפתוח, שחקנים שסוסיאדד יכולה להתמודד איתם.

בצד השני, אולי בדרך להיות הפתעת העונה, סוסיאדד עדיין מושלמת אחרי שהביסה את ויאריאל ולה קורוניה וניצחה את סלטה. אם לא יפסידו לריאל זו יכולה להיות מקפצה מעולה בדרך לעונה היסטורית מבחינת הקבוצה הבאסקית. האוהדים מבינים שהם תפסו את ריאל בתקופה לא כל כך טובה ואם תנצח תוכל לעלות למקום הראשון הסנסציוני מבחינתה.

אצל סוסיאדד כדאי לשים לב לקשר ג'ומאני שכבש 3 שערים מפתיחת העונה ויכול להוביל את סביליה מול ראמוס האימתני. בריאל הייתי רוצה לדון על מצבו של מי שהיה פעם השחקן היקר בעולם- גארת' בייל. הוא יודע שהעונה זו עונת ההוכחה שלו כי אם לא ירשים גם השנה הוא ככל הנראה יימכר.

בייל, חובת ההוכחה עליו (sky sports)

הימור שלי: 1:1 שמסבך מאוד את ריאל מדריד ופותח את הפער מברצלונה ל-6 נקודות.

אספניול- סלטה ויגו (שני 22:00)

בדרך כלל חובבי הליגה הספרדית רגילים לראות משחק ליגה זה כמשחק צמרת או קרב לאירופה, אך לא הפעם. כשהמארחת במקום ה-18 והאורחת במקום ה-16 זה נראה כמשחק תחתית לכל דבר. 2 הקבוצות פתחו את העונה רע מאוד כאשר אספניול עם נקודה מ-9 כולל הפסד מביך ללאגנס והשפלה בדרבי מול ברצלונה. היא יודעת שעוד הפסד ירחיק אותה שנות אור מהמטרה שלה- עלייה לליגה האירופית.

גם בצד של סלטה המצב לא מזהיר במיוחד. התכולים הפסידו את שני מחזורי הפתיחה (לסוסיאדד ובטיס) והצליחו לגרד ניצחון מול אלאבס הקטנה. בקבוצה מקווים שאותו ניצחון קטן יעזור לביטחון ויתחיל מומנטום חדש חיובי יותר. אם זה יצליח נדע רק בסוף המשחק.

באספניול מומלץ לצפות במגן הצעיר ארון קריסול בן ה-20 שהשתלב טוב בקבוצה הראשונה. בצד השני כדאי לשים לב למאסמיליאנו גומז שכבש כבר 4 שערים העונה- כל השערים של סלטה עד עתה.

הימור שלי: ניצחון 2:0 לסלטה ויגו, אספניול מידרדרת למטה.

עוד המחזור: ברצלונה לא אמורה להתקשות מול חטאפה, כנ"ל סביליה מול ז'ירונה. אתלטיקו תקווה לחזור מהתיקו באלופות לניצחון מול מאלגה.

לאס פלמאס- בילבאו, אייבאר- לאגנס, אלאבס- ויאריאל, בטיס- לה קורוניה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort