לקראת המחזור ה-4 בסריה A'

המחזור ה-4 של הליגה האיטלקית אומנם בולט במפגשי ה-"דוד מול גוליית" של הקבוצות החזקות והאיכותיות בארץ המגף מול אלו הצנועות יותר. אך אצל אינטר הכל אפשרי, רומא תנסה להשתחרר מהפתיחה החורקת ונאפולי ובנוונטו יערכו היסטוריה בסן פאולו

לאחר שלושה מחזורים, הישורת הראשונה של הסריה A' תמשיך גם בסופ"ש הנוצרי הקרוב, עם המחזור ה-4 של הליגה הבכירה בארץ המגף.  יובנטוס תנסה להתאושש מהמכה שספגה בקאמפ נואו, רומא גם תנסה להתחבר כקבוצה.

אינטר ונאפולי המושלמות עד כה בליגה (יחד עם יובה), מצפות להמשיך ברצף הניצחונות על חשבון קורטונה ובנוונטו הקטנות. מילאן שספגה מכה קשה באולימפיקו מול לאציו, חוזרת לסן סירו מול אודינזה שרשמה ניצחון בכורה העונה במחזור הקודם. התכולים מהבירה ינעלו את המחזור במשחק חוץ קשה בג'נואה. טורינו וסמפדוריה, שמכוונות לעבר האזור שמוביל לאירופה, יפגשו גם הן למשחק מסקרן.

קרוטונה – אינטר (שבת, 16:00)

המשחק שפותח את המחזור הוא אומנם האנגימטי ביותר. שוב ובלי במטרה לזלזל במועדון חביב ומרגש כמו קורטונה, נראה שכל תוצאה מלבד ניצחון תכליתי של אינטר, תהיה הפתעה ענקית. מאידך, מדובר באינטר, קבוצה בעלת חומר שחקנים נהדר ללא ספק, אך גם כזו שהדבר היחיד הצפוי בה בשנים האחרונות, הוא היכולת של הנראזורי ליפול משום מקום וכשזה קורה, זה כואב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אצל הדרומיים ממסע ההישארות ההרואי אשתקד, המצב כצפוי לא פשוט, לאחר שהשיגו נקודה אחת בלבד מפתיחת העונה. הקבוצה של דוידה ניקולה צפויה גם העונה להיאבק על מקומה בליגה הבכירה.

ההגנה הלא מרשימה גם ככה של המקומיים, תצטרך להתמודד מול כושר הכיבוש הנהדר בו מאורו איקרדי נמצא מפתיחת העונה. הקפיטן המושמץ של הנראזורי, כבש חמישה שערים מתוך השמונה של קבוצתו העונה, בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. בנוסף לכל ניקולה ככל הנראה יחסר מספר שחקני מפתח, דוגמת אלכסנדר טונב ומריאנו איסקו הפצועים. ספלאטי יאלץ להסתדר גם השבוע ללא ז'ואו קנסאלו, המגן הפורטוגזי המושאל שנפצע במהלך משחקי מוקדמות המונדיאל.

על פניו אינטר צריכה לטייל מול קורטונה גם ביום בינוני, אך מה שנפלא בקבוצה של ספלאטי, שלמרות כל העובדות וגם כשכל הסימנים לטובתם, כל האפשרויות פתוחות. לטוב ולרע.

מאורו איקרדי, ימשיך את פתיחת העונה המופלאה שלו ושל אינטר ? (fantagazzetta)

רומא – הלאס ורונה (שבת, 21:45)

כפי שחששו אוהדי הג'יאלורוסי, תחילת העונה הזו לא הייתה המראה קלה. החבורה של דה'פרנצ'סקו רשמה הפסד מתסכל במשחקם הביתי הראשון מול אינטר וגם מול אתלטיקו בליגת האלופות, כשלו לנצח לעיני קהלם הביתי. גם הכוח העליון לא היה עם הזאבים, לאחר שהמשחק שבו היו אמורים להתארח אצל סמפדוריה, נדחה עקב הסופות והשיטפונות שפקדו את איטליה בסופ"ש האחרון.

דה'פרנצ'סקו אומנם יאלץ להסתדר ללא לורנצו פלגריני ופטריק שיק הפצועים, אך האורחת מגיעה עם מסדר פצועים גדול, בעוד אלסיו צ'רצ'י בספק ואלכס פרארי הצעיר, שקיבל את האשראי העונה ממאמנו, לא ייכלל בסגל של הג'יאלובלו. וזאת בלי לציין את פתיחת העונה הנוראית של הקבוצה שספגה חמישייה מול פיורנטינה בשבוע שעבר ועתה יצטרכו להסתדר מול קאדר התקפי קצת יותר מרשים.

רומא מגיעה כפייבורטית ברורה למשחק, אך מפלס הלחץ בבירה עולה, והאורחים יכולים לנצל זאת. כל תוצאה מלבד ניצחון תפעיל את כמות הלחץ שאנו מכירים מסיטואציות דומות בעולם הכדורגל. עתה חובת ההוכחה היא על המאמן כמו גם על הספורט דירקטור שלו – מונצ'י.

רומא חייבת לנצח כדי להשתיק את הרחשים. נאינגולאן, דז'קו, סטרוטמן וחבריהם, בהחלט אמורים להספיק, אך ההתקפה הכישרונית של הקבוצה צריכה למצוא את המחץ שלה תחת השיטה החדשה. ורונה תנסה לנצל את המורל הנמוך והלחץ הכבד שנמצא על כתפיהם של שחקני סגנית האלופה.

המחץ יחזור להתקפת רומא ? (goal)

נאפולי – בנוונטו (יום א', 16:00) 

אומנם יצטרך לקרות משהו חריג מאוד על מנת ששחקני נאפולי לא יקחו את שלוש הנקודות במגרשם הביתי, אך אין מדובר בעוד משחק בשביל הקבוצה של סארי. הרבה מאוד זמן לא היה דרבי של מחוז קמפנייה בסריה A'. הוותיקים שבעכברי הכדורגל האיטלקי יזכרו את הקרבות הגדולים של אבלינו מול נאפולי של מראדונה בשנות ה-80. גם לקראת סוף המילניום, סלרנטינה הפציעה לעונה בודדת בליגה הבכירה,אך מאז ועד יום ראשון הקרוב בסן פאולו – לא נראתה התמודדות בין שתי קבוצות מהמחוז הדרומי, בליגה הבכירה.

מן הסתם גם מדובר בדרבי ראשון של בנוונטו הקטנה, מול הקבוצה הבכירה של המחוז, בבמה הגדולה של הכדורגל האיטלקי. הסטרגוני, שיפגשו את נאפולי לראשונה מאז ימי ה-סריה C' העליזים בעשור הקודם, ידעו שהשנה הזו לא תהיה פשוט. הם לא התבדו. שלושה הפסדים, 0 נקודות ושער זכות אחד בלבד, זה המאזן של העולה החדשה מפתיחת העונה.

כך שלמרות ההפסד המפתיע באוקראינה והמסע הארוך הלוך וחזור,  נאפולי לא צפויה להתקשות מול יריבתה. ההגנה של מרקו בארוני אומנם מתפקדת לא רע, אך כאמור, ההתקפה לא מתפקדת כלל. ככל הנראה יחס הספיגות הסביר של העולה החדשה (4 שערים שספגו בשלושת המחזורים הראשונים) יגדל מול משחק ההתקפה הדינמי של המקומיים.

בארוני יצטרך להתפלל היטב שהמסע המתיש לאוקראינה והמשחק המאכזב מול שחטאר, ישפיעו באופן קיצוני על הקבוצה של סארי, שלבטח ייתן בדרבי מנוחה למספר שחקני מפתח.

אז אומנם מדובר בקרב דוד מול גוליית טיפוסי, אך בכל זאת היסטוריה חשובה במסגרת הכדורגל הדרומי באיטליה, תיערך ביום ראשון ב-סן פאולו.

הדרבי ההיסטורי של מחוז קמפניה ביום ראשון הקרוב (The Indian Express)

שימו לב גם ל-:

מכיוון שאין אף מפגש אטרקטיבי יתר על המידה במחזור הרביעי, יש עוד מספר משחקים שבהחלט יכולים להיות מסקרנים. הדאבליסטית תנסה להתאושש מהתבוסה בליגת האלופות, כשתתארח בססואולו (א',13:30) . מילאן שהרשימה באירופה, תארח את אודינזה בסן סירו (א', 16:00) במטרה לחזור למצב רוח מרומם, גם בכל מה שקשור ללחם והחמאה. טורינו וסמפדוריה רוצות להמשיך את פתיחת העונה הטובה  (א', 16:00)  והן יפגשו באצטדיון האולימפי של מיכאילוביץ' וחניכיו. לאציו הלוהטת תגיע למראסי כדי לנעול את המחזור מול גנואה המקומית (א', 21:45). אטאלנטה שהביסה את אברטון בליגה האירופית, תתארח אצל קייבו (א', 19:00)

יתר משחקי המחזור הרביעי בסריה A':

פיורנטינה – בולוניה (שבת', 19:00)

ספאל – קליארי (א', 16:00)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort