טורקיה: גלאטסראיי כבר לא מושלמת עם 1:1 באנטליה

מוליכת הליגה הטורקית נעצרה אצל אטו ואנטליהספור. בורסאספור וטרבזונספור ניצחו בביתן, גוזטפה מצמרת הטבלה ניצחה בחוץ. 

למרות שהבקיע שוב בפאטימבי גומיס, זה לא עזר לגלא לנצח הפעם (קרדיט: Foot Marseille)

האורחת מאיסטנבול הגיעה הערב לעיר אנטליה, כשהיא מגובה בשלוש ניצחונות מפתיחת העונה אשר מציבים אותה בראש הטבלה. האריות בצהוב-אדום נראים מצוין בליגה עם ניצחונות משכנעים, הרבה בזכות טולגה סיגרסי שאת העונה שעברה סיים ללא שערים לאחר עשרים הופעות, אך את העונה הנוכחית פתח עם ארבעה כיבושים מפתיעים מאוד, אותם הוא מחלק בעקביות בין כל מחזור. נוסף אל הנסיקה המפתיעה של סיגרסי הטורקי, בפאטימבי גומיס חלוץ הרכש החדש שנחת הקיץ ממארסיי גם הוא מצא כבר ארבע פעמים את הרשת ובכך מוסיף למומנטום ההתקפי של המדורגת ראשונה בטבלה. הקבוצה שיחררה הקיץ את ווסלי סניידר, לוקאס פודולסקי וברומה שהיו אחראים ל-35 שערים אשתקד, אך החיזוקים הנקודתיים שנחתו בחלון ההעברות מראים סימנים חיוביים להמשך הדרך עבור המנג'ר הקרואטי איגור טודור, אם נשים בצד את ההדחה המפתיעה במוקדמות הליגה האירופית.

אנטליהספור לפני המשחק הערב מול האלופה נמצאת בתחתית הליגה הטורקית, כשהיא פותחת רע מאוד את הליגה ועדיין לא רושמת ניצחון ראשון העונה. הקבוצה שקלטה לשורותיה הקיץ את סמיר נאסרי, לא מראה סימנים של חיבור וכימיה קבוצתית על כר הדשא עד כה, ואת הביטוי לכך ניתן לראות במבט מהיר על טבלת הסופר-ליג הטורקית שם ממוקמת אנטליהספור במקום החמישה-עשר, כשלרשותה רק 2 נק' עם הפסד ושתי תוצאות תיקו. השבוע נסגרה עסקת העברתו של קשר רומא וויליאם ויינקר, שיצטרף לחבריו פליטי הסרייה א' באנטליהספור, סמואל אטו וג'רמי מנז הוותיקים.

האורחת גלאטסראיי היא הפייבוריטית הברורה למשחק הזה ולא רק בשל כושרה הנוכחי. מובילת הטבלה הצליחה לגבור בשני המפגשים שנערכו בעונה שעברה מול אנטליהספור, 1:3 באיסטנבול ו- 3:2 בחוץ. בנוסף לכך, בחמשת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות אנטליהספור השיגה ניצחון בודד.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

  • הרכבים:

[אנטליהספור]: קפלן, דג'ורו, דייגו, צ'לוסטקה, אייטך, קורטולוס, אל-כביר, דאנילו, מייקון מארקז, צ'רלס, סמואל אטו.

[גלאטסראיי]: מוסלרה, מריאנו, מייקון, עזיז, לינס, פרננדו, בלהנדה, סיגרסי, רודריגז, נ'דייה, בפאטימבי גומיס.

גלאטסראיי מגיעה בהרכב מלא ללא נעדרים. המארחת מצידה, חסרה את סמיר נאסרי וז'רמי מנז שסוחבים פציעות בשריר, ואת       ז'אקי יילדרים ששבר את רגלו במחזור הקודם במשחק מול מלטיהספור.

דקה 1': המשחק יוצא לדרך באצטדיון ניו-אנטליה המונה 32 אלף מושבים, כמעט כולם מלאים לקראת המפגש הזה.

דקה 5': הניסיון הראשון במשחק מגיע מכיוונו של סמואל אטו (אנטליהספור). הקמרוני הוותיק השתלט על הכדור במרכז הרחבה לאחר מסירה טובה של צ'רלס, שלח כדור חזק לפינה הימנית של פרננדו מוסלרה, אך שוער נבחרת אורוגוואי הצליח להדוף את הבעיטה לקרן.

דקה 16': מוסטפא אל קאביר רושם ניסיון בעיטה נוסף לזכות המארחת שנראית טוב יותר בדקות הראשונות. שוב זהו צ'רלס שמסדר את המצב סמוך לרחבה, אך אל-קאביר לא מדייק בבעיטה שלו.

דקה 20': גלא משיגה איום ראשון אל עבר השער. נ'דייה מסיים חילופי מסירות עם החלוץ בפאטימבי גומיס ובועט מקו ה-16 לכיוון הפינה השמאלית של השער, אך זה יוצא החוצה.

דקה 34': שער! 0:1 לגלאטסראיי. דווקא האורחת שהייתה פחות מסוכנת עד לשלב זה, עולה ראשונה על לוח התוצאות באנטליה. רודריגז נשלח לרחבה בכדור עומק מדוייק, משתלט על הכדור ומזהה את בפאטימבי גומיס הצרפתי במרכז. הקשר הברזילאי דייק במסירת רוחב חזקה שמצאה את רגלו המסיימת של גומיס. שער ראשון הערב באנטליה, גומיס המצויין רושם את שערו החמישי העונה.

  • 5 המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות הסתיימו עם לפחות ארבעה שערים, כששתי הקבוצות מצליחות לכבוש. נחכה ונראה מה תהיה התגובה של אנטליהספור לאחר שספגה את השער הזה.

דקה 45': השופט שורק למחצית. האורחת ביתרון למרות משחק טוב יותר של אנטליהספור.

מחצית שניה:

  • שני המאמנים נשארים עם אותם אחד עשר שפתחו את המשחק. אנטליהספור פותחת את המחצית השניה.

דקה 53': המשחק זורם על מי מנוחות עבור שתי הקבוצות עם פתיחת החצי השני. חילוף ראשון בשורות אנטליהספור, מוסטפא אל-כביר מפנה את מקומו עבור איידין קרבולוט.

דקה 59': מייקון מוריד עם הראש לסמואל אטו שמפציץ ברגל שמאל מחוץ לרחבה, אך זה הולך מעל השער.

דקה 62': חילוף כפול בשורות גלאטסראיי. נ'דייה שהיה מצויין נאלץ לרדת מהמגרש בשל פציעה ובמקומו עולה סלצ'וק אינאן. גם ג'ייסון דינאייר המושאל החדש ממנצ'סטר סיטי עולה לשחק על חשבונו של סרדר אזיז.

דקה 69': מרטין לינס מגלאטסראיי רואה את הכרטיס הצהוב.

דקה 82': שער! שוויון 1:1 באנטליה!. 'מלך האריות' סמואל אטו כובש את שערו הראשון העונה. כדור קרן מהיר של אנטליהספור מצד ימין, מסתיים בהגבהה קשתית של צ'רלס אל מרכז הרחבה, הכדור נחת הישר על ראשו של אטו, והקמרוני לא התבלבל מקרוב ונגח פנימה את שער השיוויון של אנטליהספור.

דקה 87': בפאטימבי גומיס כמעט מחזיר את היתרון לאורחת. סיגרסי מספק לו כדור מצויין במרכז הרחבה וגומיס ממשיך בנגיעה לכיוון השער, אך למזלה של אנטליהספור הכדור הזה נהדף.

דקה 90': שוב זהו גומיס, שוב הכדור בחוץ. בעיטה בימין של הצרפתי שמגיעה מחוץ לרחבה לא פוגעת במסגרת.

דקה 90+1: השופט מוסיף חמש דקות למשחק הזה.

דקה 90+7: סיום המשחק. תיקו 1:1 באנטליה. 

 

יתר התוצאות מהמחזור ה-4 בטורקיה:

בורסאספור – אקהיסאר 0:3. לבורסאספור כבשו: פאבלו בטאייה (51'), דז'ון דיאלרגה (66'), בוגדאן סטנקו (74').

אוסמנליספור – גוזטפה 2:0. לגוזטפה כבשו: טייפור בינגול (25'), יהאוביץ' (45+3).

טרבזונספור – גנצ'לרבירליג'י 1:3. לטרבזונספור כבשו: אולקיי שאהן (54'), הוגו רודאלגה (84'), אוגני אונזי (90'). לגנצ'לרבירליג'י כבשו: אמט אוזק (6'). 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort