עדיין מושלמת! פסז' מביסה את מץ

מחזור 5 בליגה הצרפתית, מפגש קצוות בסיינט סימפוריין, מץ מארחת את סגנית האלופה אשתקד פסז'.

מץ מגיעה למשחק לאחר פתיחת עונה חלשה במיוחד, שער אחד נזקף לזכותם עד כה בכל ארבעת המשחקים והקבוצה ניצבת לה במקום האחרון, כשהיא לא מצליחה לאגור אפילו נקודה אחת בודדת, מץ נראית כמועמדת בטוחה לירידה.

מץ מארחת את אחת הקבוצות המאיימות ביותר ביבשת- פסז', האורחים מגיעים למשחק ממרומיי הטבלה, מהמקום הראשון עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מ- ארבעה משחקים, עם מאזן של מעל ל- שלושה שערים למשחק.

הפאריזאים מגיעים למשחק ללא די מריה ומרקו וראטי המורחק, אך עם שני השחקנים היקרים ביותר בעולם, ניימאר וכמובן החלוץ הצרפתי- קיליאן מבאפה שרושם את הופעת הבכורה שלו הערב בהרכב.

עושה רושם שהמארחים יסתפקו בנקודה אחת, אם כי בצד השני, הפריזאים והרכב הכוכבים הנוצץ שלהם, מגיעים במטרה להמשיך את המומנטום הנפלא מתחילת העונה ולהישאר שבוע נוסף בראשות הטבלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח עם לחץ מאסיבי מצד הפאריזאים, שלא נותנים לשחקני מץ להחזיק בכדור, אך עדיין לא מאיימים על שערו של קאוואשימה.

דקה 10' כמה שהיתרון של פסז' היה קרוב, יורי מקבל כדור עומק נהדר מטיאגו מוטה, מעביר את כדור הרוחב לעברו של דראקסלר, שמ- 5 מטרים בועט למרכז השער, קאוואשימה הודף לא טוב לרגליו של קבאני, אך החלוץ בנבדל ומץ ניצלת.

דקה 21' הפאריזאים ממשיכים להתקרב, כדור טועה מגיע לרגליו של קבאני, שמקפיץ באלגנטיות מעל השוער, לרוע מזלו ולמזלה של מץ הכדור פוגע בקורה ומורחק.

דקה 24' המארחים מגיעים למשחק, הגבהה שכמעט מגיעה לראשו של רו, קימפמבה מגיע ברגע האחרון כדי להרחיק את הסכנה.

דקה 28' השחקנים של מץ משתחררים ומתחילים לשחק, כדור עומק של דוסבי, מגיע לרגליו של ריבייר שמסתובב בתוך הרחבה ובועט כדור חזק, שעובר מטרים ספורים מהמסגרת.

דקה 30' זה היה באוויר וסוף סוף זה מגיע, ניימאר שולח כדור עומק נהדר לעברו של קבאני שחולף על פני השוער וכובש את שערו השישי העונה בליגה, 1-0 לחניכיו של אמרי

דקה 33' מבאפה משתלט על כדור ארוך ומראה את היכולת האישית שלו עם כדור מדוד לראשו של קבאני, החלוץ נגח טוב אך קאוואשימה עירני ומצליח להדוף.

דקה 37' הפאריזאים בהלם!, דוסבי חולף על פני שלושה שחקנים בתוך הרחבה ומניח כדור גדול על ראשו של ריבייר, שמ- 5 מטרים לא מתבלבל וקובע 1-1.

דקה 41' ניימאר מוצא את עצמו לבד מול קאוואשימה, אחרי כדור עומק גדול של מבאפה, הברזילאי בועט לפינה הרחוקה, אך השוער עם הצלה גדולה מונע את השני של פסז'.

המחצית הראשונה מסתיימת, קצב טוב עם תוצאה מפתיעה, הכוכבים מפאריז עדיין לא מציגים יכולת גבוהה, המארחים עדיין בתמונה.

 קבאני ממשיך ללהוט עם צמד (טוויטר)

דקה 47' המחצית השניה נפתחת עם הזדמנות גדולה למץ, נסיון נגיחה עלוב של אראולה, שפשוט משאיר את ריבייר לבדו מול שער ריק והחלוץ החדש של מץ עם החמצת העונה!.

דקה 56' טעות קשה של השופט, אקוטו מכשיל מאחור את מבאפה אך השופט מחמיר עימו ושולח אותו למקלחת מוקדמת, מץ נשארת בעשרה שחקנים.

דקה 59' השער שכל פאריז חיכתה לו, קיליאן מבאפה מקבל כדור מהרחקה לא טובה של הגהת מץ, החלוץ עם בעיטה חדה לעבר הפינה הרחוקה של קאוואשימה שלא יכול לעשות דבר מלבד להסתכל על הכדור, שער בכורה לחלוץ הצרפתי הצעיר, 2-1 לפסז'.

דקה 62' האדום ככל הנראה גומר את המשחק, ניימאר משאיר כדור רוחב למבאפה שמ- עשרה מטרים בועט כדור חזק, הכדור פוגע באחד משחקני ההגנה של מץ ומורחק, חניכיו של אמרי בדרך לעוד ניצחון.

דקה 66' קבאני מקבל כדור ארוך מרביו, עושה את הסיבוב ובועט מתוך הרחבה כדור חזק שהולך למשקוף, השער הבא של פסז' באוויר.

דקה 69' שאלה של זמן כבר אמרנו, גם ניימאר מצטרף לחגיגה, הברזילאי מוצא עצמו לבד 16 מטרים מהשער ובאין מפריע שולח כדור חכם לפינה הרחוקה של קאוואשימה וקובע 3-1 לפסז'.

דקה 75' עכשיו זאת כבר תבוסה, כדור רוחב של ניימאר, לא מורחק טוב ומגיע לרגליו של קבאני, החלוץ עם צמד וקובע 4-1 לפסז'.

דקה 88' הצגה! ניימאר מעביר כדור גובה מושלם לעברו של מונייה, הבלגי הלוהט מבשל עם כדור רוחב מדוד ללוקאס מורה זה כבר 5-1.

ב-10 שחקנים, מול השילוב המושלם של קבאני, מבאפה וניימאר, למץ לא היה מה למכור, הפסד שהיה די ידוע מראש וכמה שהפאריזאים נהנים לראות את ניימאר משלב פעולה עם מבאפה, שמצידו מציין בכורה חלומית עם שער נהדר, קונצרט פאריזאי עם 5-1 ענק מול מץ הקטנה.

מבאפה עם שער בבכורה חלומית (טוויטר)

הרכבים: מץ- איג'י קאוואשימה, מילאן בישבאץ', מוסא ניאקאטה, כריס פיליפס, איבאן באליו, בנויט אסו- אקוטו, רנאוד קוהאד, מיגל קאפו (מאתיה אודול 60'), נולאן רו (בריאן פרננדז 76'), מאתיו דוסבי, אמנואל ריבייר (אופה אנגואטה 55').

פסז'- אלפונס אראולה, פרסנל קימפמבה, מרקיניוס, תומא מונייה, יורי ברצ'יץ', טיאגו מוטה (לו סלסו 78'), אדריאן ראביו (כריסטופר נקונו 83'), אדינסון קבאני (לוקאס 77'), ניימאר, יוליאן דרקסלר, קיליאן מבאפה.

תוצאות נוספות מרחבי היבשת:

צרפת:

ליל- בורדו: 0-0

גרמניה:

המבורג- רד בול לייפציג: 2-0

פורטוגל:

פיירנסה- ספורטינג: 3-2

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort