מוק' מונדיאל: ברזיל וקולומביה חולקות את הנקודות, צ'ילה שוב מפסידה

שתי המובילות של הבית הדרום אמריקני סיימו בחלוקת נקודות מוצדקת, לאחר משחק מהנה. וויליאן עם שער מופלא לקראת הירידה למחצית העלה את הסלסאו ליתרון, רדאמל פלקאו שבר בצורת בנבחרת במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק. צ'ילה ממשיכה לפשל, לאחר הפסד בבוליביה 

קולומביה – ברזיל 1:1

אצטדיון המטרופוליטן ב-בארנקייה, שימש הערב כמקום ההתמודדות בין שתי הקבוצות במקומות הראשונים, בבית מוקדמות המונדיאל הדרום אמריקני. צ'יצ'ה וברזיל הדורסנית שלו הגיעו הערב לקולומביה, על מנת להתמודד מול הנבחרת המקומית החזקה. החבורה של פקרמן אומנם במקום השני בבית, אך אלו מגיעים לאחר שהצליחו להסתבך מעט עם תוצאת תיקו מפתיעה מול ונצואלה.

כשנותרו עוד שני מחזורים מלבד המשחק של הערב לסיום המוקדמות, הקולומביאנים יודעים שניצחון הערב יקרב את השגת המטרה. רדמאל פלקאו המתאושש המשיך לקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה, כשחמאס רודריגז מאחוריו. גבריאל ז'סוס שפתח בהרכב והיה נהדר מול אקוודור, החל את המשחק על ספסל המחליפים של ברזיל. גם קוטיניו ששינה את המשחק לאחר שעלה כמחליף, לא היה חלק מה-11 של הסלסאו.

לאחר 13 דקות של גישושים, דני אלבס ניסה את כוחו בבעיטה חופשית שפספה את המסגרת. כעבור 4 דקות גם פרננדיניו ניסה לכבוש והיה מדויק יותר, אך אוספינה היה שם לעצור את הכדור. בדקה ה-23 גם המקומיים יצאו להתקפה, בסיומה חאמס רודריגז קיבל כדור נהדר ברחבה, אך הבעיטה שיצאה מרגלו סחטה הצלה נהדרת של אליסון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-28 גם אוספינה נאלץ למתוח איברים, לאחר בעיטה מצוינת של רוברטו פירמינו. המופע של צמד השוערים המשיך, לאחר שבדקה ה-33, פלקאו התרומם נהדר להגבהה טובה ונגח היטב, אך שוב אליסון סיפק הצלה מרשימה. שתי דקות לסיום המחצית, בעיטה חופשית של חמאס, שוב מצאה את השוער של רומא מוכן. בכניסה לדקה ה-45, פליפה לואיז שלח את ניימאר למצב מסוכן, אך ההגנה הקולומביאנית הייתה ערנית. לא היה מדובר באירוע המרעיש של הרגע, לאחר שבמהלך ההתקפה פולש בדמות כלב מקומי, שהסתובב בהתלהבות על כר הדשא.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן, ברזיל עלתה ליתרון, בזכות אחד השערים היפים של השנה. כדור עומק של פאוליניו מצא את ראשו של ניימאר, שיישר למרכז לעבר ווילhאן, שמ-17 מטרים המשיך ישירות לחיבורי השער של אוספינה חסר הישע. 1:0 לברזיל, ממש לקראת הירידה לחדרי ההלבשה.

בישול נהדר של ניימאר, כיבוש מופלא של וויליאן (Sn Canada Soccer)

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, הגיע השוויון הקולומביאני. התקפה נהדרת של המקומיים, הסתיימה בהרמה נפלאה של אריאס, היישר לראשו של רדאמל פלקאו, שסיפק נגיחה מושלמת שהכניעה את אליסון. הגיבור הפולקלוריסטי של הכדורגל הקולומביאני, עם שער ראשון בנבחרת מאז 2013. 1:1.

שלוש דקות לאחר מכן, איבוד כדור רשלני בקישור הברזילאי, הוביל לבעיטה מפתיעה ומסוכנת של קורדונה, אך אליסון עמד היטב וקלט את הכדור. ה-"לוס קופיטרוס", עלו עם רוח חדשה למחצית השנייה ובדקה ה-60 כמעט הגיע המהפך. בעיטה חופשית מהפינה השמאלית נלקחה על ידי חמאס, שבמקום להגביהה סיפק כדור חכם לפינה הקרובה של השער. הכדור כבר הכניע את השוער, אך הקורה הייתה שם בשביל להציל את הסלסאו.

בדקה ה-61 גם ברזיל איימה על השער, לאחר הגבהת עומק של וויליאן, אך הנגיחה של פירמינו לא הייתה מספיק חזקה ונעצרה בידיו של דוד אוספינה.  כעבור חצי דקה, פאוליניו ניסה את כוחו מרחוק ופספס את המסגרת במעט. צ'יצ'ה הכניס מהלך המחצית את חסוס וקוטיניו, אך הפעם ההשפעה של הצמד על המשחק הייתה הרבה יותר מינורית. 11 דקות לסיום המשחק, ניימאר שסיפק משחק שקט יחסית, מצא את עצמו במצב בעיטה נוח, אך הכדור שיצא מרגלו לא פגע במסגרת. כעבור שתי דקות גם חמאס לא היה מדויק ממצב נוח.

חלוקת נקודות במטרופוליטן (republica)

בוליביה – צ'ילה 0:1

במשחק נוסף שנערך הערב בבית הדרום אמריקני, בוליביה אירחה בלה פס, את צ'ילה. ה-"לה רוחה" הגיעו להתמודדות במצב רוח שפוף לאחר ההפסד לפראגוואי, אך מולם עמדה יריבה שלא נותר לה על מה לשחק, מלבד הגאווה הלאומית. הצרות של אלופי היבשת נמשכו לאחר, שבדקה ה-59 מרסלו דיאז נגע בכדור בידו ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. חואן ארקה המקומי הכניע את קלאודיו בראבו וקבע את תוצאת המשחק.

צ'ילה ממשיכה לפשל, מה שבוודאי משמח מספר נבחרות הממוקמות מתחתיה.

צ'ילה מפשלת ב-לה פס (ASׁ)

תוצאות נוספות:

אקוואדור-פרו 2:1 לאקוואדור: ולנסיה 80' (בפנדל), לפרו: פלורס 73' והורטאדו 76'. כריסטיאן ראמוס הורחק בצהוב שני בדקה ה-79 אצל פרו.

ארגנטינה-ונצואלה 1:1 לארגנטינה: פלצ'ר (עצמי) 55', לונצואלה: מורייו 50'

פראגוואי-אורוגוואי 2:1 לפראגוואי: רומרו 88', לאורוגוואי: וולוורדה 76' וגוסטאבו גומס 80' (עצמי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort