כל מה שצריך לדעת על משחקי יום ראשון במוקדמות המונדיאל באירופה

המחזור השמיני במוקדמות המונדיאל באירופה יצא לדרך ביום ראשון עם תשעה משחקים והעפלה אפשרית אחת למונדיאל.

בית א'

הולנד – בולגריה

הולנד ממשיכה בקמפיין המאכזב שלה ומפסידה 4:0 בלתי נשכח מבחינתה לצרפת, אלא שגם שוודיה הפסידה לבולגריה, מה שאומר שהבית הזה נפתח לגמרי, ושלוש נבחרות יתמודדו על העפלה לפלייאוף. הולנד חייבת ניצחון בול הבולגרים כדי לשמור על סיכוי לעבור שלב ואם לא תנצח כנראה שזה יהיה גמור. הבולגרים באים במצב קצת יותר טוב ורחוקים נקודה אחת מהשוודים שנמצאים במקום השני שאולי מוביל לפלייאוף. בסיבוב הקודם בולגריה יצאה עם ידה על העליונה עם 2:0 על הולנד בביתה.

צרפת – לוקסמבורג

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

צרפת מגיעה למפגש קצוות נגד לוקסמבורג וכמעט כל הסיכויים הולכים לטובתה. לאחר הניצחון הגדול על הולנד המתפוררת הם יבואו במטרה לקחת את שלוש הנקודות המונחות על מגש של כסף, ולהתקרב למרחק נגיעה מהעפלה למונדיאל ברוסיה. מנגד, בלוקסמבורג לא יוותרו כל כך מהר וינסו להוציא נקודה לאחר הניצחון הנדיר על בלארוס. במשחק הקודם זה נגמר רק 3:1 והצרפתים יקוו להוציא יותר מזה.

בלארוס – שוודיה

שוודיה מגיעה לבוריסוב ארנה היפהפה במטרה לא לקבל שום דבר חוץ מניצחון. אחרי הנפילה מול בולגריה הם יקוו לחזור למסלול הניצחונות ולא לאבד את המקום השני הכל כך חשוב להם. בבלארוס ינסו להרוס להם את התקוות אך לא יהיה להם על מה לשחק חוץ מהצלת הכבוד העצמי אחרי ההפסד המביך מול לוקסמבורג. ניצחון 4:0 לשוודים כמו בסיבוב הקודם יקרב אותם אל הפלייאוף.

ואן פרסי ייתן קצת נחת להולנדים? (דיילי סטאר)

בית ב'

הונגריה – פורטוגל

המשחק הזה יקבע מי תמשיך לשלב הבא ומי תסיים את חלקה כבר במוקדמות. הונגריה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוייה הקלושים להעפיל לפלייאוף, ואילו פורטוגל תרצה לנצח ולהתעסק במלחמה עם שוויץ על המקום הראשון בבית. הונגריה חזרה לנצח אחרי הפדיחה הגדולה מול אנדורה וכנראה שזה לא יספיק לה לכלום, והפורטוגלים ירצו להמשיך בקמפיין הנהדר שלהם הכולל רק הפסד מול שוויץ המושלמת. במשחק הקודם פורטוגל הביסה כמוובן 3:0 את ההונגרים.

לטביה – שוויץ

השוויצרים רוצים להישאר מושלמים גם מול לטביה במשחק החוץ באצטדיון סקונטו ריגה. הלטבים איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף ואילו השוויצרים רוצים לשמור על פער של שלוש נקודות מהמקום השני ולהיות בדרך הבטוחה כמעט למונדיאל. 1:0 קטן הספיק לשוויץ במפגש הראשון.

איי פארו – אנדורה

מפגש נמושות בית ב' בין איי פארו לאנדורה יספק נקודות נוספות לאחת מהנבחרות שגם ככה בקמפיין נהדר בקנה מידה כזה. שתי הנבחרות שמשחקות על כבודם בלבד נפרדו בתיקו מאופס בסיבוב הקודם.

רונאלדו, שוב יעזור לנבחרתו לנצח? (Goal)

בית ח'

יוון – בלגיה

שתי הנבחרות החזקות בבית הזה ייפגשו למשחק שאם בלגיה תנצח בו, היא תעפיל למונדיאל ישירות. הבלגים מגיעים דרוכים לגמרי אחרי הניצחון הענקי במחזור הקודם, 9:0 מוחץ על גיברלטר (!). היוונים לעומת זאת לא יבואו להיות תפאורה וינסו לנצח את הנבחרת החזקה בביתם. במפגש הקודם בלגיה סחטה 1:1 בדקה האחרונה, היא תקווה להציג יכולת קצת יותר גבוהה.

אסטוניה – קפריסין

הנבחרת של רן בן שמעון הפתיעה את בוסניה עם מהפך מטורף ופתחה את כל הבית. בוסניה תנצח את גיברלטר, זה כבר ברור, אבל אם קפריסין תנצח את המשחק הדי שווה הזה ובלגיה תנצח את יוון היא יכולה להגיע למצב שהיא רחוקה נקודה אחת מהעפלה לפלייאוף בכפוף למאזן שלה. האסטונים כבר איבדו כמעט כל סיכוי וינסו בכל זאת לנצח את הקפריסאים. במפגש הקודם נפרדו בתיקו מאופס.

גיברלטר – בוסניה

בוסניה תבוא למשחק מול גיברלטר עם שאלה שהיא לא מה, אלא כמה. למרות ההפסד מול קפריסין לבוסנים יש על מה לשחק והם ירצו להעפיל לפלייאוף המונדיאל. הגיברלטרים ינסו לחטוף כמה שפחות במשחק הזה. במשחק הקודם 5:0 לבוסניה הביא לה את שלושת הנקודות.

בלגיה, תעלה למונדיאל מול יוון? (דיילי מייל)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort