כבר לא מושלמת: בנפיקה מאבדת נקודות מול ריו אבה

בנפיקה נעצרה בדרבי של צפון פורטוגל. טונדלה הקטנה חגגה בחוץ על מוריירנסה, פיירנסה השיגה ניצחון נוסף על שאבס וגימראייש נפרדה בתיקו מאופס עם פאסוס פריירה.

המחזור הרביעי של הליגה הפורטוגלית המשיך הערב עם ארבעה משחקים, במרכזם אלופת הפרימירה-ליג בנפיקה ליסבון פגשה את יריבתה לחבל הצפוני ריו אבה, כששני המועדונים נמצאים במומנטום חיובי וגם רצו לשמור על כך גם בסיום מפגש הצמרת הערב. מאמצע הטבלה טונדלה יצאה למשחק חוץ ממנו חזרה עם שלושת הנקודות לאחר תצוגה מרשימה, בעוד פיירנסה השיגה ניצחון שני ברציפות כשגברה בתוצאה 2:0 על שאבס. אמש המשחק שפתח את המחזור הסתיים בתיקו 1:1 בין בלננסש לבין ויטוריה סטובאל.

 

הקדמה למשחק:

אלופת פורטוגל פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות ברציפות, האחרון ביניהם היה בגדר חגיגת שערים ב-5:0 על בלננסנס, שם ג'ונס החלוץ הברזילאי להט עם שלושער. הרכש החדש האריס ספרוביץ' שרשום על ניצחון החוץ הדחוק  1:0 על שבאס, הוסיף במחזור האחרון שער נוסף במדי בנפיקה ובכך המשיך הארגנטינאי את פתיחת העונה המצוינת שלו ושל העיטים – שלושה ניצחונות מתוך שלושה משחקים ללא ספיגת שער. הסגל שהעמיד רוי ויטוריה הערב חסר את שני הפצועים מפתיחת העונה, המגן השמאלי גרימאלדו הצעיר והחלוץ קונסטנטינוס מיטרוגלו, אליהם הצטרפו בשבוע האחרון גם ליובומיר פייסה הקשר הסרבי והמגן הימני אדוארדו סלביו. במקביל לרשימת הפצועים כזכור בנפיקה איבדה גם לא מעט שחקני מפתח שעזבו הקיץ למועדוני-העל של אירופה, בשבוע האחרון אנדרה קרילו הפרואני חתם בווטפורד, כשברקע גם החלוץ הנהדר ראול חימנס מתחיל לארוז את המזוודות לאנגליה. אולם אלופת פורטוגל בארבע השנים האחרונות ושיאנית הזכיות עם 36 במספר, כבר הוכיחה לא פעם שיש ביכולתה למלא את החללים הנוצרים בהרכב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כמו האלופה בנפיקה, גם ריו אבה הקטנה באופן מפתיע פתחה בסערה את עונת 2017/18. נשיא המועדון היה האחרון בפורטוגל למנות מאמן לקבוצתו לאחר חרושת של ספקולציות במהלך הקיץ. מיגל קארדוסו  לבסוף מונה במפתיע לתפקיד המאמן לאחר מו"מ מתמשך עם ליטו וידיגאל, מאמנה לשעבר של מכבי תל-אביב. יחד עם קבוצתו החדשה, קארדוסו הצליח להשיג שלושה ניצחונות דחוקים על קבוצות התחתית של הפרימירה-ליג ובכך להגיע למשחק הערב עם רקורד מושלם. בעוד החלק ההתקפי של הקבוצה לא מבריק במיוחד, ההגנה נראית מצוין וספגה רק שער אחד עד המחזור הזה.  אך הערב בדרבי של צפון פורטוגל קארדוסו וחניכיו נאלצו להתמודד מול יריבה הרבה יותר עוצמתית.

שתי הקבוצות כאמור באות למשחק הזה עם רוח גבית חזקה לאחר שלושה ניצחונות ברציפות. בשמונת המפגשים האחרונים בין השתיים, בנפיקה ניצחה שבע פעמים לעומת ניצחון בודד לריו אבה. בארבעת הפעמים האחרונים בהן אירחה ריו אבה את בנפיקה היא נחלה הפסד.

הרכבים:

בנפיקה: ברונו וארלה, אנדרה אלמיידה, לואיזאו, ז'ארדל (ליסאנדרו לופז/15'), אליסאו, ראפה סילבה (ראול חימנס/ 79'), פליפה אוגוסטו, פיצי, פרנקו קרבי (אנדריאה זיבקוביץ'/62'), ז'ונאס, האריס ספרוביץ'.

ריו אבה: אוסקר ברטו (נונו סנטוס/ 72'), קאסיו, ג'רלדס צ'יקו, הלדר גואדס (קארמנוס/ 83'), מרקאו, מרסלו, נדייאק, פלה, רובן ריברו, טרנטיני, ברונו טלס.

 

מהלך המשחק:

דקה 1': שריקת הפתיחה! השופט מוציא לדרך את המשחק ,תחת דמדומי הערב באצטדיון אסטדיו דה-ריו אבה.

דקה 11: הזדמנות ראשונה במשחק למארחת, גואדס בועט החוצה מחוץ לרחבה.

דקה 15': רשימת הפצועים של בנפיקה מקבלת לחיקה קורבן חדש, ז'ארדל הבלם הברזילאי בן ה- 31. רוי פטריסיו מוציא את ז'ארדל ומכניס במקומו את ליסאנדרו לופז.

דקה 33': שוב גואדס מחמיץ, הפעם מכדור נייח לזכותה של ריו אבה סמוך לרחבה של בנפיקה. האורחת בינתיים משחקת בשאננות ולא שולחת כלים קדימה.

מחצית שניה:

לאחר חצי ראשון אנמי מצד שתי הקבוצות, המחצית השניה נפתחת בקצב מעט יותר גבוה בעיקר של בנפיקה.

דקה 61': שער! 1:0 לריו אבה. לופז המחליף הופך לגיבור הטראגי של המשחק. התקפה מהירה של ריו אבה הסתיימה בכדור רוחב מצד שמאל, ברונו וארלה השוער מזנק ומסית את הכדור אליו מזנק חלוץ ריו אבה גואדס, אך הכדור פוגע בליסאנדרו לופז המחליף ולרוע מזלו ניתז לרשת.

דקה 62': רוי ויטוריה לא מתמהמה ומבצע חילוף מיד לאחר ספיגת השער. פרנקו קרבי מפנה את מקומו באגף שמאל לאנדריאה זיבקוביץ'.

דקה 66': פנדל לבנפיקה! החלטה שנויה במחלוקת של השופט הפורטוגלי אשר מעניק כדור עונשין מ- 11 מטרים לבנפיקה, זאת לאחר תפיסה ברחבה של מרקאו על ג'ונאס. החלוץ הברזילאי שספק הוכשל ניגש לקחת את הבעיטה וכובש! שיוויון 1:1 במפגש הצמרת.

דקה 78': שחקנה לשעבר של בנפיקה נונו סנטוס, משחרר בעיטה שחומקת ליד הקורה של ברונו וארלה.

שריקת הסיום. 1:1 באסטדיו דה-ריו אבה.

ג'ונאס אוליבירה עם עוד שער במדי הנשרים. הפעם זה לא הספיק לניצחון (קרדיט: Planet Benfica).

 

מחר ייערכו יתר משחקי המחזור הרביעי בליגה הפורטוגלית, בואבישטה האחרונה תארח את דפורטיבו דה-אבס שניצבת עמה מתחת לקו האדום. ספורטינג ליסבון תצפה להמשיך את המומנטום החיובי מול אסטוריל, ממנה רכשה הקיץ את מת'יאוס אוליביירה בנו של בבטו אגדת העבר מברזיל. מאוחר יותר פורטו תפגוש את ספורטינג בראגה לקרב צמרת מעניין, המחזור יינעל ביום שני במשחק שיפגיש את פורטימוננסה נגד מאריטימו.

 

 יתר משחקי היום במחזור הרביעי של הליגה הפורטוגלית:

מוריירנסה – טונדלה 3:0. כבשו לטונדלה: טומאנה (22'), ריקארדו קוסטה (53'), טיילר בויד (86').

פאסוס פריירה – ויטוריה דה-גימראייש 0-0.

שאבס – פיירנסה 2-0. כבשו לפיירנסה: פלאביו ראמוס (25'), טיאגו סילבה (86').

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort