הסריה A': אינטר גוברת על רומא, יובנטוס חזרה מן המתים בג'נואה

מאורו איקרדי עם צמד נפלא, מחק פיגור על מנת להוביל את קבוצתו לניצחון באולימפיקו. גם פאולו דיבאלה סיפק ערב פנומנלי, עם שלושער ענק, שמחק פיגור כפול מוקדם 

רומא – אינטר 3:1

לוצ'יאנו ספלאטי חזר הערב לאולימפיקו. המאמן החדש של אינטר, הגיע עם קבוצתו החדשה לבירת איטליה, על מנת להתמודד מול חניכיו הקודמים, כשנוא נפשו – פרנצ'סקו טוטי, מביט מיציע הכבוד. הנראזורי, שרשמו ניצחון ביתי מרשים מול אטאלנטה במחזור הפתיחה, הגיעו הערב למבחן הגדול הראשון של העונה, מול הקבוצה של דה'פרנצ'סקו, שרשמה ניצחון חוץ קשה מול אטאלנטה בשבוע שעבר.

בדקה ה-12, מאורו איקרדי סיפק החמצה לא אופיינית, לאחר כניסה של קנדראבה לרחבה, שהובילה להרחקה רעה של ההגנה עד הקפיטן האורח, שמול שער ריק לא הצליח ליישר את הרגל והכדור פספס את המסגרת.

שלוש דקות חלפו ודווקא הג'יאלורוסי עלו ליתרון. נאינגולאן סיפק כדור של רב אמן למרכז הרחבה. אדין דז'קו עצר על החזה והמשיך מהאוויר על מנת לכבוש שער מרהיב. 0:1 לרומא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הלחץ של הרומאים גבר לאחר הכיבוש ובדקה ה-20 חטיפה באזור המסוכן, הובילה למסירה רוחב טובה של דייגו פרוטי, אך הבעיטה של דפרל פגעה בשחקן יריב. בדקה ה-28, דז'קו ניסה להפתיע את האנדנוביץ' בבעיטה מחוץ לרחבה, אך השוער הסלובני היה ערני.

גם אנטוניו קנדראבה האורח ניסה את כוחו מרחוק בדקה ה-31, אך הכדור שיצא מרגלו קפץ על הדשא ונעצר בידיו של אליסון. בדקה ה-39, גרגורי דפראל הוריד כדור מצוין לנאינגולאן, שמ-20 מטרים הוציא מרגלו בעיטה חדה וחזקה, שננעצה בעמוד השמאלי. שלוש דקות לסיום המחצית, אינטר שהפגינה חולשה לאורך המחצית,  יצאה בדקה ה-43 להתקפה נהדרת ברשות אנטוניו קנדראבה. שחקן הכנף העביר כדור לבורחה ולרו שבעט כדור שנהדף בהגנה וחזר לאיקרדי שכן פגש את המסגרת, אך אליסון זינק נהדר ומנע ספיגה.

המחצית השנייה נפתחה בעצלתיים, עד שבדקה ה-63, דייגו פרוטי הגביהה כדור מצוין לרחבה, אך סטפן אל שרעוואי פספס את הכדור בסנטימטרים. פרוטי הנפלא המשיך לעשות שמות באגף השמאלי, לאחר שחתך למרכז וסיפק בעיטה נהדרת שכבר הכניעה את האנדנוביץ', אך הכדור ננעץ בקורה הימנית.

כעבור 4 דקות, הנראזורי השיגו את השוויון בניגוד למהלך המשחק. אנטוניו קנדראבה ניצל איבוד כדור על מנת לשעוט לאזור המסוכן ולהעביר מסירה טובה ל-מאורו איקרדי, שביצע את הסיבוב וסיפק בעיטה שהכניעה את אליסון. 1:1 באולימפיקו.

מספר שניות מחידוש המשחק, היתרון כמעט חזר לרומאים, לאחר כדור עומק על חצי מגרש שמצא את של שרעאווי, שהקפיץ מעל האנדנוביץ', אך דאלברט הספיק להגיע בזמן, על מנת להרחיק  את הכדור לפני שהוא מתגלגל לרשת. השער שכבשו, עודד את שחקניו של ספלאטי לתקוף יותר, מה שהשאיר את העורף מעט חשוף. בדקה ה-73, פרוטי ניצל את ההפקרות ההגנתית, על מנת לצאת למתפרצת בסיומה העביר כדור לנאינגולאן, אך הבעיטה של הבלגי פגעה בשחקן יריב.

כמאמר הקלישאה – שלא כובשים – סופגים. בדקה ה-77, איקרדי קיבל כדור טוב מפרשיץ' במרכז הרחבה. הארגנטינאי שוב סיפק סיבוב נפלא על חשבון פזיו, על מנת לשחרר בעיטה חדה לרשת. מהפך, 2:1 לאינטר.

שתי דקות לאחר שכבש בשנית, איקרדי כמעט השלים שלושער, לאחר שקיבל כדור נהדר מ-ז'ואו מריו. החלוץ חדר לרחבה, אך לחץ של מנולאס ומיקום טוב של אליסון עשו את ההבדל הפעם. בדקה ה-82 נאינגולאן היה חייב להשוות,  לאחר שדז'קו יישר לו כדור על מגש. אך הנינג'ה הוציא בעיטה חזקה שפגעה דווקא באלשרעוואי. הריבאונד חזר לראז'ה, שהפעם בעט לשמיים. למרות הניסיונות של הג'יאלורוסי לחזור למשחק, בדקה ה-87 נסגר הסיפור. 

נאינגולאן איבד כדור למריו במרכז המגרש ואפשר לפורטוגלי להעביר מסירה לפרשיץ', שחדר באגף השמאלי והכניס כדור מצוין למתיאס וצ'ינו, שהמשיך בנגיעה לרשת, את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה. בסיום ניצחון גדול לספלאטי וחניכיו, שלמרות התעוררות מאוחרת ושליטה רומאית במשחק, היו נחושים והשיגו את הניצחון עם סיום משחק פנטסטי.

מאורו איקרדי בערב לפנתיאון (fantagazzetta)

 

גנואה – יובנטוס 4:2

הגברת הזקנה הגיעה הערב למאראסי שבג'נואה, על מנת להתמודד מול הרוסובלו המקומיים. למרות שגם בעונה אשתקד יובה ספגה הפסד קשה באותו אצטדיון מול אותה יריבה, אף אחד לא ציפה לפתיחה כזו מצד המועדון הוותיק באיטליה. לאחר עשרים שניות בלבד, גוראן פאנדב הוותיק חדר לרחבה של אחת ההגנות החזקות באירופה והעביר כדור למרכז הרחבה. קייליני הרחיק רע והכדור פגע בפיאניץ' וחדר לרשת. 

כעבור שלוש דקות גונזאלו היגוואין היה קרוב להשוות את התוצאה, אך הנגיחה שיצאה מראשו סחטה הצלה נהדרת מהשוער המקומי- מתיאה פרין. בדקה ה-7, האוהדים המקומיים כבר החלו להרגיש דז'ה וו, זכר לניצחון הנפלא שלהם על האלופה בעונה הקודמת. דניאלה רוגאני הצעיר הכשיל את אנדריי גאלאבינוב ברחבה ולאחר התייעצות עם צוות הטלוויזיה, השופט הורה על הנקודה הלבנה. החלוץ הבולגרי ניגש בעצמו לנקודה הלבנה והכניע את בופון.

בדקה ה-11 אדל טאראבט סיפק בעיטה נהדרת מקצה הרחבה, אך ג'יג'י בופון הדף היטב. שלוש דקות לאחר מכן הביאנקונרי חזרו למשחק. פיאניץ' כיפר על השער העצמי, לאחר שהעביר כדור טוב למרכז הרחבה, שם חיכה פאולו דיבאלה הנפלא, שהמשיך בנגיעה לרשת.

עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית, הגיע השוויון. בעיטה של מנדז'וקיץ' הייתה כבר בדרך לרשת, לולא ידו של דארקו לאזוביץ'. לאחר התייעצות נוספת עם שופט הטלוויזיה, הורה בפעם השנייה על הנקודה הלבנה, הפעם בצידו השני של המגרש. דיבאלה סיפק פנדל כמעט מושלם וקבע את תוצאת המחצית.

במחצית השנייה, למרות יכולת לא מרשימה במיוחד של חניכיו של אלגרי הם עשו את העבודה. בדקה ה-62, מנדז'וקיץ' סיפק כדור עומק פנטסטי, ל-חואן קואדראדו, שהשיג את המהפך.  הקבוצה המקומית ניסתה לחזור למשחק בכל כוחה, אך המשמעת הטקטית של יובנטוס שוב הוכיחה את עצמה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, דיבאלה קיבל כדור טוב מהיגוואין על מנת להשלים שלושער נפלא.

זה לא היה פשוט והיכולת עדיין לא מה שאלגרי רוצה לראות, אך חניכיו הראו הערב את האופי הידוע שלהם, לאחר שהתאוששו ממצב לא פשוט על מנת להשיג ניצחון חוץ באצטדיון קשה.

פאולו דיבאלה בתצוגת שיא (The Curva)

בנוונטו – בולוניה 1:0

במשחק נוסף שנערך הערב, בולוניה הדרימה עד לבנוונטו, על מנת להתארח אצל העולה החדשה. שער בודד של גודפורד דונאש בדקה ה-55, הספיק לבולונזים על מנת להשיג את שלוש הנקודות.

תוצאות מרחבי היבשת:

רוסיה:

ארסנל טולה – אמקאר פרם 1:0

רובין קאזאן – טוסאנו 0:1

לוקמוטיב מוסקבה – אוראל 1:2

הולנד:

ויטסה ארנהיים – אלקמאר 2:1

דן האג – הירנביין 2:1

זוולה – טוונטה 0:2

הראקלס – אקסלסיור 2:2

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort