מסי ניצח את אלאבס

בהמשך המחזור השני, שנפתח אתמול, היום נפגשו שתי קבוצות ששיחקו בשנה שעברה בגמר גביע הספרדי – אלאבס וברצלונה. שתי הקבוצות השתנו מאז העונה שעברה, במיוחד אלאבס. דבר ראשון עזב את הקבוצה מאמן שלה מאוריסיו פלגרינו, שהלך לכבוש את הפריימר ליג. בנוסף הקבוצה גם איבדה שישה שחקני הרכב: טאו הרננדס, מרקוס יורנטה, ויקטור קמארסה, דייברסון, זו פדאל ואדגר מנדס. למרות העזיבות לקבוצה הגיעו הרבה שחקנים חדשים, אך עדיין נראה ששחקנים עוד לא התחברו והוכחה לזה הפסד במחזור הקודם ללגאנס 1-0.

גם ברצלונה עברה הרבה שינויים: לואיס אנריקה עזב את הקבוצה, במקומו הגיע ארנסטו ואלוורדה שצריך עוד להוכיח את עצמו, בנוסף עזב את הקבוצה ניימאר בסכום מטורף ובמקומו הגיע עוסמאן דמבלה בסכום שיא בהיסטוריה של ברצלונה – 105 מיליון יורו + בונוסים, וזה הפך את הצרפתי הצעיר לשחקן השני היקר בהיסטוריה (למרות שנתון הזה משתנה כבר מהר מאוד). היום עוסמאן לא היה מוכן לשחק והוא צפוי לעשות הופעת הבכורה שלו אחרי פגרת הנבחרות. למרות זאת היום יכול לעשות הופעת הבכורה רכש אחר של ברצלונה – פאוליניו, שנכלל בסגל למשחק הזה. מבחינת הרכבים, ברצלונה קצת הפתיעה והיום מסי משחק כחלוץ ובמקומו בצד ימין שיחק אלייש וידאל. גם ג'רארד פיקה חזר להרכב, שהחלים אחרי הפציעה וביצע את ההופעה ה-400 שלו במדי בארסה.

מהלך המשחק:

הזדמנות הראשונה במשחק הייתה לברצלונה לכבוש בדקה ה-3, אך אחרי הנגיחה של דאולופאו, הכדור הגיע לידיים של פאצ'קו. אחרי 2 דקות דאולופאו שוב בעט, הפעם מחוץ לרחבה, וזה פאצ'קו טפס את הכדור. פאצ'קו שוב טפס את הכדור בדקה ה-8 אחרי הבעיטה מחוץ לרחבה של מסי. אחרי 4 דקות סוברינו היה ממש קרוב לכבוש שער אחרי מסירת רוחב מצוינת של פדראצה, אך הוא החמיץ מכמה מטרים וגם עשה זאת שהיה בנבדל.

בדקה ה-16 גם אינייסטה בחן את התגובה של פאצ'קו והשוער היה במקום. בארסה שלטה בצורה מוחלטת מתחילת המשחק ואלאבס התקשתה לצאת מההגנה. בדקה ה-22 ראקיטיץ מצא פריצה ומסר כדור עומק מצויין לדאולופאו, אך הקשר הספרדי מסר אחורה למסי, והכדור אחרי הבעיטה שלארנטינאי שוב הגיע לידיים של פאצ'קו. בדקה ה-32 טעות במסירה של ראקיטיץ' נגמרה במתפרצת קטלנית של אלאבס וסוברינו עקף את פיקה ויצא למפגש מול טר שטגן, השוער הגרמני הציל את קבוצתו משער. אחרי 3 דקות פיקה היה קרוב לכבוש את השער הראשון במשחק, אך הבעיטה שלו למסגרת נחסמה. ובדקה ה-38 ברצלונה קיבלה פנדל – מסי הרים את הכדור לרחבה מבעיטה חופשיט, רודריגו אלי החזיק את פיקה עם הידיים והפיל אותו. לנקודה הגיע מסי, אך הבעיטה של הארגנטינאי הייתה חלשה, ופאצ'קו הדף אותו בלי בעיה. דאולופאו היה יכול לכבוש את השער לפני הפסקה בדקה ה-45+1, אך כשיצא למפגש בעט לידיים של פאצ'קו, שללא ספק גיבור של מחצית הראשונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחצית הראשונה נגמרה בתיקו מאופס וזה "אשמת" השוער של אלאבס פאצ'קו (קרדיט:twitter)

במחצית השנייה כבר בדקה ה-46 אלאבס הייתה יכולה לכבוש, אך אחרי מסירת העומק הנפלאה של ווקאסה, גומז מסר מסירת לגרסיה, אך הוא לא הצליח להגיע לכדור. אחרי 6 דקות מסי בעט בעיטה חופשית, אך שוב פאצ'קו היה במקום. אבל בדקה ה-55 מסי סוף סוף כובש! אינייסטה פתח את ההגנה ומסר לאלבה, מגן מסר לאמצע למסי, ארגנטינאי בעט והכדור פגע באלקסיס ופאצ'קו לא הצליח להדוף את הכדור 0-1 לבלאוגרנה!

מסי כובש את השערו הראשון למשחק ואת השערו ה-350 בליגה  (קרדיט:twitter)

לאחר 9 דקות היה קרוב אלבה לכבוש אחרי מסירת רוחב של דאולופאו, אך הכדור עבר מעל המסגרת. ובדקה ה-66 מסי כובש את השני! טעות נוראית של אלקסיס שמוסר לראש של אלקאסר שנכנס במקום וידאל, החלוץ ספרדי מסר בנגיחה הזאת למסי שהיה בודד במרכז הרחבה וליונל מסי כובש צמד 0-2 

מסי למרות החמצת פנדל כובש צמד (קרדיט:twitter)

אלאבס אחרי השער השני שספגה, ניסתה לכבוש, אך ללא הצלחה, לעומת זאת, המשחק הפך ליותר פתוח ומסי היה קרוב לכבוש את השלישי בדקה ה-74, אך הפעם הכדור פגע במשקוף. אחרי 2 דקות מנו גרסיה ענה בבעיטה מסוכנת מחוץ לרחבה – הכדור עבר מעל המסגרת. בדקה ה-88 הופעת הבכורה עשה פאוליניו, שהחליף את אינייסטה וכרגיל כולם מחאו כפיים על שער הניצחון באליפות עולם. הזדמנות האחרונה לכבוש במשחק הייתה לדניס סוארז, אך פאצ'קו עדף את הכדור. משחק הסתיים בניצחון של בארסה ושתי ניצחונות בשתי משחקי ליגה – התחלה לא רעה לבלאוגרנה.

הרכבים:

אלאבס: פאצ'קו, ויגאריי, אלי, אלקסיס, פדראצה, פינה, גרסיה,ווקאסו(אנצ'ו דק' 77), רומרו, גומז(בורגי דק' 67), סוברינו(סנטוס דק' 78)

ברצלונה: טר שטגן, וידאל(אלקאסר דק' 57), פיקה, אומטיטי, אלבה, ראקיטיץ', בוסקטס, אינייסטה(פאוליניו דק' 88), רוברטו, מסי, דאולופאו(דניס סוארז דק' 71)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort