חורף חם

אמש הוגרלו שתי הנציגות שלנו בליגה האירופית, מכבי ת"א והפועל ב"ש לבתים שלהן ולאחר שהתפזר הערפל נודע כי לשתיהן ישנם סיכויים לא רעים לעשות עלייה משלב הבתים היישר לשלב 32 הגדולות. אז מי הן אותן יריבות? תכירו בבקשה!

בית א': מכבי ת"א, ויאריאל, אסטאנה, סלביה פראג

הצהובים של ג'ורדי הוגרלו לאותו בית עם ויאריאל, אסטאנה וסלביה פראג כדי לתת שליטה לצבע הצהוב בבית (ותסלח לי הנציגה הצ'כית). בעיקרון הספרדים הם הקבוצה החזקה ביותר בבית ולחשוב על מאבק מולם על המקום הראשון הוא בלתי אפשרי. מצד שני-אסטאנה, למרות שמבורכת בשחקני כנף אימנתיים, וסלביה פראג, כבר יריבות שעל הנייר מכבי יכולה ללכת איתן ראש בראש ולסיים במקום השני בבית.

ויאריאל: רובן סמדו, קרלוס באקה, אנאס אונאל, סדריק בקאמבו, ניקולה סנסונה, רוברטו סוריאנו, ברונו ודניאלה בונראה. כל אלו שמות גדולים בקנה מידה של הצהובים והם יעשו צרות בכל העמדות במגרש אליהן הם שייכים. הצוללת הצהובה אמנם לא בכושר הכי מושלם אבל מכבי תפגוש אותה רק עוד חודש בנתניה במסגרת המחזור השני ועד אז יש להם איך להשתפר, הצהובים יתארחו ב-"אל מדריגל" במחזור האחרון של שלב הבתים ויקוו שויאריאל כבר תבטיח את העלייה ולא תעלה את התותחים הכבדים לקראת המאבק המסתמן על סגנות הבית מול הקזאחים והצ'כים.

אסטאנה: תל-אביבית אחת כבר סבלה מאסטאנה המפתיעה כאשר האדומים הובסו במסגרת הליגה האירופית 3:0 באצטדיון הביתי של הקזאחים והצליחו רק ל-1:0 קטן במשחק שהתקיים בארץ. הווינגרים המהירים של הקזאחים בראשות פטריק טוומאסי הגנאי וג'וניור קבאנאנדה הקונגולזי יעשו צרות לכל הגנה, בעיקר אם זו של מכבי ממש לא מאופסת עדיין. החבורה של ג'ורדי תארח את הקזאחים במסגרת המחזור הרביעי, שבועיים אחרי שהם בעצמם יתארחו אצלם בקזחסטאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סלביה פראג: יריבתו העירונית של טל בן חיים זכתה באליפות אשתקד אך נשרה ממסלול האלופות בצ'מפיונס ליג והגיעה לכאן. סגל שכולל את חמיט אלטינטופ, דני ומירוסלאב סטוך ב קישור אינו משהו שאפשר לזלזל בו אבל הם בהחלט על הנייר היריבה הכי נוחה שיש מכיוון שהם לוקים במחץ התקפי. לחובבי הפיקנטריה, על ספסל הקבוצה יושב פשמיסל קובאר, השוער המחליף, ששיחק בהפועל חיפה לפני שנתיים. מכבי תפתח את העונה האירופית שלה מול הצ'כים בחוץ ותארח אותם במחזור החמישי בארץ למה שעשוי להיות משחק מפתח על כל הקופה.

הימור המומחה: הפסד כפול לויאריאל יחד עם גירוד 10 נקודות מאסטאנה ופראג יכול בהחלט להעלות את החבורה של ג'ורדי מהמקום השני.

בית ז': הפועל ב"ש, ויקטוריה פלזן, סטיאווה בוקרשט, לוגאנו

הפועל באר שבע הוגרלה לאותו בית עם ויקטוריה פלזן, סטיאווה בוקרשט המתחדשת ולוגאנו. בית מאוד שקול שבו כל אחת יכולה לנצח את השניה ולסיים כראש בית. האדומים יצטרכו לדעת לנצל את העובדה של הבית הצפוף וכאשר היריבות יבטלו את עצמן עם תוצאות תיקו, לדעת לתת את האקסטרא מאמץ כדי לסיים עם ניצחון. אגב, עדיף כמובן לנצח ולהפסיד ליריבה כלשהיא (3 נק') מאשר לסיים איתה פעמיים בתיקו (2 נק').

ויקטוריה פלזן: בסגל של פלזן יש  רק 5 זרים כאשר 3 מהם מגיעים מהשכנה, סלובקיה, עוד אחד משכנה נוספת (אוסטריה) וישנו גם קרואטי אחד. לא הרבה השתנה בסגל כאשר רומאן הובניק, וצלאב פילאר, דויד לימברסקי, יאן קובאריק ומארק באקוש הם עדיין השחקנים המסוכנים של הקבוצה וב"ש חייבת ללמוד מטעויות אשתקד והזלזול בספרטה פראג כדי לנצח את הצ'כים, אולי העובדה שתומאש פקהארט נמצא כאן תעזור, הרי הוא מכיר אותם מצויין. ב"ש תצא לפראג במחזור השני ותארח את הצ'כים במשחק האחרון בשלב הבתים ב-"טרנר".

סטיאווה בוקרשט: הרומנים לא מחזיקים בסגל מאיים מדי שכולל את אקס-הפועל ת"א מיחאי פינטילי אבל כשאי מאוד לשים לב לחלוץ הארלם נוהארה שיחד עם דניס אליבק יוצר חוד נפלא. מיהאי באלאשה הוא העוגן בהגנה שיצטרך לעצור את וואקמה וחבריו והוא נראה מוכן לאתגר. הרומנים יהיו קו האמצע של שלב הבתים כאשר יתארחו בב"ש במחזור השלישי ויארחו את ברק בכר וחבורתו במחזור שלאחר מכן כעבור שבועיים

לוגאנו: על הנייר, הקבוצה החלשה ביותר בבית וכמובן שאפשר לשאול את אופיר מזרחי ממכבי חיפה על כמה טיפים לגבי איך להתמודד איתם, הוא הרי שיחק שם אשתקד. בקבוצה אין שחקן בולט אחד וכולם משחקים כיחידה לוחמת אחת, אבל אולי דווקא זה מה שיהווה הצד המסוכן שלהם. השוויצרים יהיו אלו שיפתחו רשמית את העונה של ב"ש באירופה במסגרת המחזור הראשון כאשר יתארחו בטרנר ויארחו את האדומים במחזור החמישי אצלם בשוויץ.

הימור המומחה: ב"ש תלמד מהטעויות רק קצת ותגרד ניצחון והפסד לצ'כים, 4 נק' מול הרומנים וניצחון כפול על לוגאנו יעניקו 13 נק' וככל הנראה את ראשות הבית ויותר מכך, יקפיץ בצורה נפלאה את הדירוג שלה לקראת העונות הבאות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort