הפנים החדשות של אינטר

אינטר-שם של קבוצה גדולה אבל לא בשנים האחרונות, קבוצה של תקופות טובות, מידי פעם שם מפוצץ אך איך שהוא זה לא תמיד עובד להם.
פרשנים ישבו וכתבו מי לדעתם תזכה השנה בסרייה א': יובנטוס ראשונה, לאחר מכן נאפולי הנפלאה ואז אינטר, הנראזורי קיבלו הזדמנות לזכות בתואר לפני מילאן שממוקמת אחריה ואז רומא. כנראה הם שכחו שאינטר סיימה במקום ה-7(!!) בעוונה שעברה .

מחאת האוהדים על המצב אשתקד (Sky Italia)

אז למה הם נותנים עדיפות לאינטר מול מילאן לדומא ?

נתחיל מכך שכמו בכתבה הקודמת שלי על פתיחתה של הליגה האיטלקית בסרייה א' דיברתי על 3 הגדולות יובנטוס , מילאן ואינטר .

אני אחזור על מה שכתבתי שם ואומר, לאינטר יש הכל חוץ מנשמה, שחקן מוביל בעל אחריות להוביל אותה לגדולות כדוגמת אדריאנו, דיברתי על כך שאפילו איקרדי שנתנו לו את המושכות בשנת 2013-14 שיבוא ויתן רוח רעננה בגזרת הכיבושים ולא כל כך עומד בציפיות .

אז למה דווקא אינטר?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אינטר פתחה השנה את העונה עם ניצחון 3-0 על פיורנטינה בבית, משחק לא קל על הנייר אך עשתה זאת בצורה יוצאת מן הכלל .

אינטר שלמרות כל השופינג שלה הקיץ מסתבר שהרכש הכי משמעותי שעשתה הקיץ אפילו לא נמצא על המגרש אלא על הקווים, אני מדבר על המאמן לוצ'אנו ספלאטי.

בעונה שעברה אינטר עברה המון הזעזועים על הספסל שלא עזרו לקבוצה, עם בעלים חדש והנהלה שעוברת שינוי אינטר עברה עונה איומה משנים קודמות וסיימה במקום השביעי, אינטר ! מקום שביעי! אני מקווה שהבהרתי מספיק את העניין המדהים (במובן הרע של המילה ) הזה.

על מנת להסביר את ההלם של המקום ה-7 , בעונה שעברה הייתה איזו דעה קצת מוזרה שם באיטליה, שאינטר החזיקה בעונה שעברה את הסגל הכי איכותי אחרי יובנטוס, גם אם זה נכון, דבר לא התחבר, כי זאת אינטר, אותה אינטר של השנים האחרונות .

לאינטר חסרה רעב וניצוץ בעיניים , והכי הרבה ….נשמה, שחקני נשמה, שיבואו ויתנו את כל כולם  .

הקהל המצויין של אינטר בא ותומך תמיד אך לא מקבל תמורה, הפנים שלהם בשנה החולפת היו לא קלים, האוהדים המסכנים הפכו ללעג בעיר במיוחד מאוהדים היריבה השנואה בעיר מילאן .

אז ספלאטי הגיע בקיץ וסימן לו שופינג נחמד מאוד עם הבעלים .

ממשיכים לחלום (UEFA)

בורחה ואלרו הוא הרכש הראשון, ספלאטי עקב אחריו עוד כמאמן רומא וכשעבר לאינטר סימן אותו כהחתמה ראשונה והמטרה היא שהספרדי יקבל את המושכות בקישור של אינטר השנה .
לאט לאט אינטר התחילה לשנות את זהותה מהעונה הגרועה בשנה שעברה ורכשה גם את הבלם מילאן שקירניאר מסמפדוריה שמראה ניצוצות של משהו חדש במשחקי ההכנה ומאוד מאושרים שם באינטר מההחתמה הזאת, אינטר שילמה עליו 18 מיליון יורו, אפשר להבין את האושר שם בהנהלה של אינטר.

הנראזורי רכשו גם את מגנה השמאלי של ניס, דלברט הנריקה אחרי מו"מ ארוף ומתי של 8 חודשים ובנוסף את הקשר האורגוואי של פיורנטינה, מתיאס וצ'ינו , תמורת 24 מיליון יורו .

בא לחלץ אותה מהבינוניות, ספאלטי (הטוויטר הרשמי של אינטר)

האליפות האחרונה של הנראזורי קרתה אי שם בעונת 2009/2010 ומאז לא כל כך מזהירה, פותחת יפה את העונה אך לאט לאט הרמה יורדת, האם השנה נראה משהו אחר ?

אי אפשר לדעת , זאת אינטר.

האם זה נכון להכביד על קבוצה שאפשר לומר ששינתה את פניה הקיץ הזה? בהתחשב שלמרות הכסף הרב של הבעלים החדשים, הם לא בזבוזו הרבה הקיץ, כשהבעלים מגיע בטענה "כי אין להם צורך לעשות זאת."

שוב, זאת אינטר אז על סמך מה הפרשנים קובעים שהיא השלישית מבין כל הליגה שמועמדת לזכייה באליפות ? אני לא מבין .

נכון שעד עכשיו נשאלו המון שאלות בכתבה , ועדיין לא עניתי …

אני גם לא יכול לענות כי שוב אומר זאת , זאת אינטר ,
היא יכולה להפציץ ויכולה לקרוס ולהתפוצץ ,
זאת התדמית של הנראזורי בשנים האחרונות ..

דאלברט, הרכש המשמעותי להגנה (הטוויטר הרשמי של אינטר)

אולי בינואר נראה חיזוק משמעותי שיתן פוש לאינטר בדרך לראש הטבלה המקומית ?

בנתיים לי קשה לראות את זה קורה , אך מי יודע אולי אני טועה ? , אני אפילו מקווה אני טועה .

אולי השנה אפשר לומר שלאינטר יש סגל איכותי ביותר אומנם לא ברמה של יובנטוס שבליגה אחרת מבחינת הכנסות והוצאות כספיות ולא כמו מילאן שמחתימה בסכומי עתק שחקנים מדהימים , אך כסף זה רק נייר , יום טוב של אינטר או יותר נכון עונה טובה שהכל יתחבר לה והיא בדרך הנכונה לחזור ובגדול ..

אך אני מעדיף לתת לה את הבמה ולקוות שאולי השנה נראה תחרות משולשת או מרובעת על תואר האליפות ואז סוף סוף תחזור הליגה האיטלקית למקום שבה היא אמורה להיות, בין שלושת הליגות הגדולות בעולם .

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort