השמש עוד תזרח בחיפה ובמזרח

יום ראשון בערב ייערכו לא מעט משחקי כדורגל ברחבי העולם. ברצוני להתעכב על 2 קרבות ממזרח אירופה וממשחק יחסי הכוחות בארץ.

ראשון 20:00 ליגה רוסית ראשונה: זניט-רוסטוב

אחרי שבעה מחזורים בליגה הרוסית, נראה שרוסטוב ממשיכה להיות בצמרת גם השנה אחרי האליפות המדהימה מלפני שנתיים. זניט רוצה לחזור לזכות בתארים ולשם כך הם הביאו סגל שבסטנדרטים הרוסים נחשב לגלאקטיקוס המקומיים. הקבוצות עצמן רחוקות מלהיות יריבות ואפילו ביצעו מעברים של שחקנים הוענה כאשר דניס טרנטייב, כריסטיאן נובואה, אלכסנדר ירוחין ודימיטרי פולוז עברו מרוסטוב לזניט וארטור יוסופוב עשה את הדרך ההפוכה. מבחינת סגל לזניט יש את המושבה הארגנטינאית בראשות סבסטיאן דריאוסי הנפלא, אותו משלימים לאאנדרו פארדס, מתיאס קראננוויטר ועמנואל ממאנה שהצטרפו השנה לסגל שכבר היה לא רע בכלל. בגזרת המקומיים יש כמובן את אלכסנדר קוקורין שאחרי אינספור ביקורת נראה כי שוב פורח תחת שרביטו של המאסטרו מנצ'יני שהצליח "לאלף" את מריו באלוטלי בזמנו, לכן קוקורין משחק ילדים עבורו. רוסטוב שלוקה נכון לעכשיו בסיומת מול השער (חוץ מהניצחון על אופה כבש רק שער אחד, אם בכלל, בכל אחד מיתר המשחקים שלה) חייבת שמישהו ייכנס דחוף לנעליים הגדולות שהשאיר סרדר עזמון שעזב לרובין ובינתיים אלכסנדר בוחארוב (עוד אקס זניט) מתקשה לעשות זאת. אגב במדי רוסטוב משחק אקס-סכנין מיחה מבליה אז לחובבי ליגת העל-יש לכם ד"ש מהסלובני.

שלושתם כבר לא ברוסטוב, אחד השאיר חור בחוד, שני האחרים משחקים בקבוצה שממול (UEFA)

הימור המומחה: זניט מנצחת 2:0

ראשון 21:00 ליגה רומנית ראשונה: סטיאווה בוקרשט-בוטוסאני

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שבעה מחזורים עברו כבר גם בליגה הרומנית ואם שמה של CFR קלוז' בתור מוליכת הטבלה לא ממש מפתיע אז שמה של בוטוסאני בצמרת בהחלט כן. מולה ניצבת הקבוצה שטכנית ורשמית אסור לה עדיין להשתמש בשם "סטיאווה" בגלל המחלוקת עם הצבא הרומני שהקים את המועדון ולכן השם הרשמי של הקבוצה כפי שהוא רשום בהתאחדות הרומנית הוא קיצור ראשי התיבות של פ.צ. סטיאווה בוקרשט (FCSB). אז בוטוסאני במקום השני המפתיע, בוקרשט עם נקודה פחות ו-2 מקומות מתחת, קרב בהחלט שווה כוחות. אצל הקבוצה מעיר הבירה תמצאו את מיחאי פינטילי ששיחק בהפועל ת"א לצד דניס אליבק, החלוץ המקומי שיצא להרפתקאה באינטר ולא ממש השאיר חותם. אצל הסינדרלה מבוטוסאני ניתן למצוא סגל על טהרת רומניה עם 3 זרים בלבד, צמד ארגנטינאים שהגיעה מהליגה השניה בארץ האסאדו ואת הניגרי בנג'מין קוקו שהחל את הקריירה המקצועית שלו ברומניה בקבוצת FC זאלאו מהליגה הרביעית שכבר כיום לא קיימת. בדיוק בגלל הסגל האלמוני, בוטוסאני בהחלט נמצאת כהפתעה נעימה בצמרת הליגה הרומנית ויהיה מעניין מאוד לראות האם תהיה מסוגלת להפתיע גם את סטיאווה החזקה.

שחקני בוטוסאני חוגגים. יצליחו גם מול סטיאווה? (C1)

הימור המומחה: תיקו רב שערים, 2:2 ומעלה.

ראשון 21:00 ליגת העל: מכבי חיפה-הפועל באר שבע

אלופת המדינה מגיעה ל-"סמי עופר" עם ההדחה הטרייה והכואבת מליגת האלופות ועם האקסים ברדה, גאדיר, מליקסון ומתן אוחיון. מכבי חיפה בנתה העונה קבוצה שכביכול אמורה להתמודד על אליפות (וואו כמה שמענו על זה בעונות הקודמות) אבל בפועל ספגה חבטה כפולה מבני יהודה במחזור הפתיחה. הירוקים התחדשו בלא מעט שחקנים במהלך הקיץ, חלק שכבר הראו ניצוצות ראשונות של כישרון וחלק שעדיין לא הספיקו להיכנס לעניינים. יהיה מעניין לראות כיצד הירוקים יתמודדו עם הקבוצה שאותה הם רוצים לנשל מהתואר.

אשתקד התמודדו עם ירוקים אחרים ונפלו, הפעם צפוים להצליח (The Sun)

הימור המומחה: אווירת ההדחה יחד עם חוסר החיבור של הירוקים תגרום לתיקו בנאלי, הסגלים שווים שערים לכן 1:1

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort